MuscleMeat

Coronavirus

Ik dacht dat er daar per hoofd van de bevolking veel maar waren overleden, maar dat valt wel mee, nog geen 30% meer dan in Nederland.

Hoop op een goed (parlementair) onderzoek naar de exacte beleidskeuzes want er is echt enorm veel fout gegaan de afgelopen maanden.
Politici kunnen zich gemakkelijk indekken. Want zelfs de "experts" zaten er constant naast. Marc van Ranst in Vlaanderen... Zelden een man gezien die zo vaak van mening veranderde. :roflol:

Politici kunnen zich gemakkelijk indekken. Want zelfs de "experts" zaten er constant naast. Marc van Ranst in Vlaanderen... Zelden een man gezien die zo vaak van mening veranderde. :roflol:
Juist en ook al is het nu heel makkelijk om te zeggen dat er enorm veel fout is gegaan is het nu nog steeds heel moeilijk om aan te geven wat er exact wel besloten had moeten worden.

Ze hadden op z'n minst lessen kunnen trekken uit de situatie in China. Wanneer er duizenden Chinezen doodvallen moet je bij mij niet aankomen met de term "zware seizoensgriep".

Welke lessen?

Er zijn veel mensen die zeggen dat we hetzelfde beleid als Zweden hadden moeten volgen. Los van de vragen die je kunt stellen over dat beleid is er één belangrijk aspect. Als er de afgelopen tijd dan voor mensen die in Nederland verbleven hebben dezelfde restricties zouden gelden als voor Zweden, hoeveel verlies had onze transport sector dan nog eens extra opgelopen?

Laatst bewerkt:
Ik was in ieder geval meteen volledig OCD gegaan met mondmaskers, handschoenen en desinfectiemiddelen.

Welke lessen?

Er zijn veel mensen die zeggen dat we hetzelfde beleid als Zweden hadden moeten volgen. Los van de vragen die je kunt stellen over dat beleid is er één belangrijk aspect. Als er de afgelopen tijd dan voor mensen die in Nederland verbleven hebben dezelfde restricties zouden gelden als voor Zweden, hoeveel verlies had onze transport sector dan nog eens extra opgelopen?
Zweden was toch vrij van maatregelen en heeft hierdoor veel minder economische achteruitgang? Waarom had de transportsector dan meer verlies geleden?

Iedereen die uit Zweden komt moet 14 dagen in quarantaine, hoe zou dat moeten met al die vrachtwagenchauffeurs die dagelijks de Nederlandse landsgrenzen overgaan als voor hun die quarantaine regels ook zouden gelden?

Iedereen die uit Zweden komt moet 14 dagen in quarantaine, hoe zou dat moeten met al die vrachtwagenchauffeurs die dagelijks de Nederlandse landsgrenzen overgaan als voor hun die quarantaine regels ook zouden gelden?
Oohh zo. Misschien hadden die dan steun van de EU kunnen krijgen. :o :o

Ben benieuwd. Het loopt nu weer op en zonder snelle actie zie ik de boel toch weer uit de hand lopen.

Oké, er wordt veel meer getest en mensen zullen eerder thuis blijven. Maar er lopen te veel egoïstische idioten rond diehun eigen kortetermijn belang belangrijker vinden dan het in redelijke vrijheid uit te houden tot het vaccin.

snel nog ff mijn dipriem gekocht bij fitness seller nu het nog kan! :roflol:

Ze zoeken naar broeihaarden. Ik denk dat er op Redlights wel een paar te vinden zijn.

Welke mafketel gaf prostitutie terug groen licht?

U HOUDT ZICH NIET AAN DE REGELTJES :mad:

Laatst bewerkt:
Was uw handen helemaal stuk :roflol:

10 daagjes naar Cassis, van 1 tot 10 augustus. Eerste vakantie in jaren. Als dit in het water valt dan ga ik gek worden.

Moeders wist niet dat het terug erger aan het worden is.

1595481860690.png

Vrouwen...

Corona blijft nog steeds een ver van mijn bed show in mijn omgeving. Niemand die je er hier over hoort of ook maar iemand kent met corona.

• Heart
Waarderingen: Onit
Terug
Naar boven