apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Ligt aan de post.
Misschien was die posts wel niet serieus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt aan de post.
Die 1 op de 5000 gaat om ernstige bijwerkingen. Niet wat prikpijn, spierpijn, koorts.Ik heb het daar over het ontstaan van bijwerkingen na een jaar; daar doel ik ook op met onmogelijke bijwerkingen omdat de vraag centraal stond of het na een jaar nog steeds niet te vertrouwen was. Immers was er toen al bijna een jaar aan veiligheidsdata van tienduizenden mensen bekend.
(Notabene had ik toen al naasten die er bijwerkingen van hadden ondervonden; injectiepijn en koorts.)
Ohja dat ook.Nou blijkbaar wordt de kans op bijwerkingen groter naarmate je meer prikken neemt, dus is het antwoord ja.
Jup en al die hoogeleide 'experts' maar een bekkie hebben dat het plebs te dom is om het allemaal te begrijpen.Ohja dat ook.
En aanvankelijk, zeker in dat eerste jaar, werden er zelfs mensen met bijna hartaanvallen door dokters naar huis gestuurd omdat het allemaal niet mogelijk zou kunnen zijn.
Er zit een verschil tussen het ontstaan van bijwerkingen na 1 jaar en het kunnen detecteren van bijwerkingen na 1 jaar van gebruik. Wat betreft dat laatste gaat dan om bijwerkingen met een hele lage incidentie.Maar sommige bijwerkingen komen pas na 2 jaar of meer naar voren, zei ook een productent of wie was het bill gates of zo'n figuur.
Dat was juist de misinformatie het is 1 op 1250 per gevaccineerde dusver! Want/en neemt toe per prik.
Ging het om een cohort waarin iedereen 4 doses had gekregen? Dat kon ik er niet uit opmaken.Dat was juist de misinformatie het is 1 op 1250 per gevaccineerde dusver! Want/en neemt toe per prik.
(i.p.v. een controlegroep waarbij je kijkt naar de incidentie van bepaalde bijwerkingen over een periode van 1 maand kijk je dan naar datzelfde over een periode van 4x 1 maand)Hmm nouja dat maakte het Duitse artikel er van, ik weet niet of dat dan per cohort zo is gemeten en gepresenteerd is of dat het gewoon een gemiddelde uitkomst is. In Duitsland was je ook pas 'volledig' geimpft als je alle boosters erbij had en dat was nodig om mee te mogen doen met de maatschappij dus er zitten er inmiddels een hoop aan denk ik.Ging het om een cohort waarin iedereen 4 doses had gekregen? Dat kon ik er niet uit opmaken.
Hartelijk dank, hierin is dus wel, gedeeltelijk, een analyse op basis van de achtergrondincidentie opgenomen. Je kunt dat zien in de tabellen waarin een SMR-getal is gerapporteerd, dat staat voor Standardized Mortality Ratio (SMR). Als het 95%-betrouwbaarheidsinterval volledig boven de 1 zit kun je stellen dat het de mortaliteit verhoogt. Ze rapporteren in tabel 6 ook de SMR, terwijl ik me eigenlijk niet anders kan voorstellen dan dat dat gewoon OE-ratios zijn (Observed : Expected ratios; een ratio van de geobserveerde gevallen t.o.v. de verwachtte gevallen [achtergrondincidentie]). Hiervoor geldt hetzelfde: als het 95%-betrouwbaarheidsinterval volledig boven de 1 zit kun je stellen dat het het risico op de betreffende bijwerking vergroot.Oh dit is het rapport, verdeelt het ook nog per merk en bijwerking.
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/sicherheitsbericht-27-12-20-bis-31-03-22-pdf.662628/
De achtergrondincidentie van sterfte bedroeg 1241 per 100.000 levensjaren, ofwel 1,24% per levensjaar (dit had ik overigens zelf op voorhand ook kunnen verzinnenDie Hintergrundinzidenz beträgt laut Statistischem Bundesamt 1.240,97 Todesfälle pro 100.000 Personen/ Jahr
). Als je uitgaat van een volgperiode van een maand per dosis is dat een achtergrondincidentie van ongeveer 0,1% (1 op de 1000). (De echte volgperiode lijkt overigens zelfs 42 dagen te zijn voor bijwerkingen, dus nog wat langer, maar dat maakt het rekenen wat minder fijn.) Nu zullen lang niet alle sterftegevallen enigszins verdacht zijn voor melding na vaccinatie, maar een aanzienlijk percentage natuurlijk wel. De achtergrondincidentie van mortaliteit maakt die 1 op de 5000 per dosis al vrij troebel. Die 1 op de 5000 is opzichzelfstaand een lege huls, voor hetzelfde geld zag je deze frequentie van meldingen ook na placebovaccinatie.Ja, maar ...Hartelijk dank, hierin is dus wel, gedeeltelijk, een analyse op basis van de achtergrondincidentie opgenomen. Je kunt dat zien in de tabellen waarin een SMR-getal is gerapporteerd, dat staat voor Standardized Mortality Ratio (SMR). Als het 95%-betrouwbaarheidsinterval volledig boven de 1 zit kun je stellen dat het de mortaliteit verhoogt. Ze rapporteren in tabel 6 ook de SMR, terwijl ik me eigenlijk niet anders kan voorstellen dan dat dat gewoon OE-ratios zijn (Observed : Expected ratios; een ratio van de geobserveerde gevallen t.o.v. de verwachtte gevallen [achtergrondincidentie]). Hiervoor geldt hetzelfde: als het 95%-betrouwbaarheidsinterval volledig boven de 1 zit kun je stellen dat het het risico op de betreffende bijwerking vergroot.
Eens kijken wat die Duitse cijfers beschrijven.
Kans op overlijden na vaccinatie is niet verhoogd, de betrouwbaarheidsintervallen van alle SMR-getallen zitten ruim onder de 1. De enige uitzondering hierop is het Janssen-vaccin 30 dagen na een booster hiervan: maar er is maar één geval, dus het betrouwbaarheidsinterval loopt ook van 0,04-9,28. Statistisch kun je natuurlijk niets met één event. Die lage SMR-getallen suggereren maar één ding: het verlaagt de mortaliteit.
![]()
Dan de ernstige bijwerkingen, ze rapporteren hier de ratios voor 18+'ers van 'Apoplex' (waarschijnlijk herseninfarct), 'Myokardinfarct' (hartinfarct), 'Lungenembolie' (longembolie), Sinus-/Hirnvenenthrombosen (cerebrale veneuze sinustrombose), en Immunthrombozytopenie (immuuntrombocytopenie) voor zowel 18+'ers als minderjarigen.
De OE-ratios zijn <1 voor alle vaccins voor herseninfarct, hartinfarct en longembolie. Voor cerebrale veneuze sinustrombose ligt het 95%-betrouwbaarheidsinterval van de OE-ratio boven de 1 voor het Pfizer-vaccin 7 dagen na toediening, daarna niet meer. Voor het AstraZeneca-vaccin ligt dit 7, 14, 30 en 42 dagen boven de 1. Bij de andere vaccins ligt het 95%-betrouwbaarheidsinterval hiervoor niet boven de 1. Voor immuuntrombocytopenie bij 18+'ers ligt het boven de 1 voor het Pfizer-vaccin 7 en 14 dagen na toediening, het AstraZeneca- en Janssen-vaccin 7, 14, 30 en 42 dagen na toediening. Bij minderjarigen ligt het in alle gevallen onder de 1.
Ik kan geen ratios vinden gestratificeerd naar leeftijd. Ik vermoed omdat ze geen betrouwbare data hadden voor de achtergrondincidenties naar leeftijd. (Dit is natuurlijk wel een belangrijk punt, maar het rapport beantwoordt deze vragen simpelweg verder niet.)
Leuk:
De achtergrondincidentie van sterfte bedroeg 1241 per 100.000 levensjaren, ofwel 1,24% per levensjaar (dit had ik overigens zelf op voorhand ook kunnen verzinnen). Als je uitgaat van een volgperiode van een maand per dosis is dat een achtergrondincidentie van ongeveer 0,1% (1 op de 1000). (De echte volgperiode lijkt overigens zelfs 42 dagen te zijn voor bijwerkingen, dus nog wat langer, maar dat maakt het rekenen wat minder fijn.) Nu zullen lang niet alle sterftegevallen enigszins verdacht zijn voor melding na vaccinatie, maar een aanzienlijk percentage natuurlijk wel. De achtergrondincidentie van mortaliteit maakt die 1 op de 5000 per dosis al vrij troebel. Die 1 op de 5000 is opzichzelfstaand een lege huls, voor hetzelfde geld zag je deze frequentie van meldingen ook na placebovaccinatie.
Edit: nog even naar de achtergrondincidenties gekeken in tabel 6; dat zijn dus ook SMRs (my bad; incidentie is veel te laag voor OE-ratios). Dat maakt dit rapport nog wat beperkter: van alleen de mortaliteit gestratificeerd naar oorzaak was er kennelijk dus data voor handen om de achtergrondincidentie mee te nemen.
Maar zijn er ook placebo vaccinatie's gedaan ?Hartelijk dank, hierin is dus wel, gedeeltelijk, een analyse op basis van de achtergrondincidentie opgenomen. Je kunt dat zien in de tabellen waarin een SMR-getal is gerapporteerd, dat staat voor Standardized Mortality Ratio (SMR). Als het 95%-betrouwbaarheidsinterval volledig boven de 1 zit kun je stellen dat het de mortaliteit verhoogt. Ze rapporteren in tabel 6 ook de SMR, terwijl ik me eigenlijk niet anders kan voorstellen dan dat dat gewoon OE-ratios zijn (Observed : Expected ratios; een ratio van de geobserveerde gevallen t.o.v. de verwachtte gevallen [achtergrondincidentie]). Hiervoor geldt hetzelfde: als het 95%-betrouwbaarheidsinterval volledig boven de 1 zit kun je stellen dat het het risico op de betreffende bijwerking vergroot.
Eens kijken wat die Duitse cijfers beschrijven.
Kans op overlijden na vaccinatie is niet verhoogd, de betrouwbaarheidsintervallen van alle SMR-getallen zitten ruim onder de 1. De enige uitzondering hierop is het Janssen-vaccin 30 dagen na een booster hiervan: maar er is maar één geval, dus het betrouwbaarheidsinterval loopt ook van 0,04-9,28. Statistisch kun je natuurlijk niets met één event. Die lage SMR-getallen suggereren maar één ding: het verlaagt de mortaliteit.
![]()
Dan de ernstige bijwerkingen, ze rapporteren hier de ratios voor 18+'ers van 'Apoplex' (waarschijnlijk herseninfarct), 'Myokardinfarct' (hartinfarct), 'Lungenembolie' (longembolie), Sinus-/Hirnvenenthrombosen (cerebrale veneuze sinustrombose), en Immunthrombozytopenie (immuuntrombocytopenie) voor zowel 18+'ers als minderjarigen.
De OE-ratios zijn <1 voor alle vaccins voor herseninfarct, hartinfarct en longembolie. Voor cerebrale veneuze sinustrombose ligt het 95%-betrouwbaarheidsinterval van de OE-ratio boven de 1 voor het Pfizer-vaccin 7 dagen na toediening, daarna niet meer. Voor het AstraZeneca-vaccin ligt dit 7, 14, 30 en 42 dagen boven de 1. Bij de andere vaccins ligt het 95%-betrouwbaarheidsinterval hiervoor niet boven de 1. Voor immuuntrombocytopenie bij 18+'ers ligt het boven de 1 voor het Pfizer-vaccin 7 en 14 dagen na toediening, het AstraZeneca- en Janssen-vaccin 7, 14, 30 en 42 dagen na toediening. Bij minderjarigen ligt het in alle gevallen onder de 1.
Ik kan geen ratios vinden gestratificeerd naar leeftijd. Ik vermoed omdat ze geen betrouwbare data hadden voor de achtergrondincidenties naar leeftijd. (Dit is natuurlijk wel een belangrijk punt, maar het rapport beantwoordt deze vragen simpelweg verder niet.)
Leuk:
De achtergrondincidentie van sterfte bedroeg 1241 per 100.000 levensjaren, ofwel 1,24% per levensjaar (dit had ik overigens zelf op voorhand ook kunnen verzinnen). Als je uitgaat van een volgperiode van een maand per dosis is dat een achtergrondincidentie van ongeveer 0,1% (1 op de 1000). (De echte volgperiode lijkt overigens zelfs 42 dagen te zijn voor bijwerkingen, dus nog wat langer, maar dat maakt het rekenen wat minder fijn.) Nu zullen lang niet alle sterftegevallen enigszins verdacht zijn voor melding na vaccinatie, maar een aanzienlijk percentage natuurlijk wel. De achtergrondincidentie van mortaliteit maakt die 1 op de 5000 per dosis al vrij troebel. Die 1 op de 5000 is opzichzelfstaand een lege huls, voor hetzelfde geld zag je deze frequentie van meldingen ook na placebovaccinatie.
Edit: nog even naar de achtergrondincidenties gekeken in tabel 6; dat zijn dus ook SMRs (my bad; incidentie is veel te laag voor OE-ratios). Dat maakt dit rapport nog wat beperkter: van alleen de mortaliteit gestratificeerd naar oorzaak was er kennelijk dus data voor handen om de achtergrondincidentie mee te nemen.
Heel veel want veel vaccins werkten toch niet

Hoe weet ik dat hij dit echt heeft gemaild?
Hep op feesboek gestaan
Het lijkt mij instagram.
Kan desondanks alsnog op feesboek hebben gestaan.
Dan is het goed!