Fitness Seller

Counter strike 1.6 Wie speelt allemaal ?

Sebastien

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
11
Hoi ik vroeg me af wie er allemaal cs 1.6 speelt ?

Ik was er verslaafd aan van m'n 16 was tot m'n 18 de ofzo :p Heb het sins een weekje weer geinstalleerd toch wat schrik dat ik weer een relapse zou hebben maar na een paar daagjes vele uren weer te spelen begin ik het stillaan toch weer wat saaier te vinden:) gelukkig voor mij. Ik ben ook niet echt goed meer

Mischien moeten we een Dutch bodybuilding Counter strike clan opstarten en wat matches doen :D

( Blijkbaar heb ik dit niet in de juiste sectie gezet sry)

Laatst bewerkt:
speel het soms nog weleens maar vind het eigenlijk niet veel aan

Heeeeeeel vroeger nog wel gespeed in de 1.3 / 1.5 tijd! Hoe lang is dat al wel niet geleden? Heb hem nog wel op mijn steam staan maar niet geinstalleerd. Doe mij maar mw2!

Haha spelen mensen dat serieus nog?

Nu is het al MW2 wat de klok slaat.

modern warfare aint got shit on CS 1.6 :D

vandaag nog gespeeld, ik own :yarly:

Bij CS kon je nog echt duidelijk iedereen kon zien lopen, bij mw2 zie je vaak mensen slecht of amper omdat die brightness gewoon ****ing gaar is. Geen ****ing irritante dingen die kunnen ontploffen of tonnen die kunnen bewegen. Geen ****ing nukes geen killstreaks gewoon echt gamen was dat nog.... Misschien toch maar weer is even installeren morgen..

Laatst bewerkt:
heb het vroeger ook gespeeld, hebt doosje hier nog wel liggen, maar kwas gebanned door aimbot haa :roflol:

heb het spel wel legaal, maar speel het niet. je ziet waarschijnlijk toch in elke server een paar no-lifers die de server ownen met hun freakshow :p

ik hou het bij quake live en af en toe een cod2/cod4 warretje met wat vrienden.

heb het 5a 6 jaar gespeeld 8 u per dag.

De beste game ooit, 1.5 en 1.6 gespeeld.
Zal het eerdags weer eens oppakken.

ooit nog heel fervent gespeeld, en dat dan vooral op lan netwerk van internetcafé. Na "sluitingstijd" met z'n allen midden in de nacht lekker lan spelletje :D

ik speel het nog af en toe

Ik heb het 4 jaar gespeeld waarvan 2 jaar competief, was er wel vrij goed in.. veel Lanparty's gedaan.
Enkele jaren geleden met gestopt, account heeft een vriend ingepalmt, kan het spijtig genoeg niet meer spelen :(

share het spel even dan:D heb er wel weer es zin in om te spelen!

jaren gespeeld maar ben toen overgestapt op cs:cz wat meer mijn ding had en vele bugs uit de game haalden. Daar nog op europees niveau gespeeld, man wat een tijd. :D

zeker 2jaar gespeelt nu overgestapt op css maar slechts 3u per week max :D

heb soms ook wel van die nostalgische momenten, maar oude tijden herleven toch niet
tegenwoordig zitten al die oude games vol met polen oid

Terug
Naar boven