Luc M
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker 5 jaar zwaar zitten counterstriken, tot dat steam de game begon te verkloten en noobfriendly te maken, zodat het wat meer opbracht en toegankelijker werd..
awp zoomdelay was de druppel voor mij
tot vandaag geen enkele game tegenkomen die de oude cs kan vervangen voor mij.. zeker niet de snelheid&gameplay
mw2 en soortgenoten is traag en lomp en iedereen kan het..
Allemaal mensen die claimen zo hoog gespeed te hebben, ik zou zeggen drop die nicknames maar xD
Jep, de aim zat wel goed, alleen de tactics idd.. welke clans heb je zoal gezeten?jah ik ook .. vond mezelf best te vergelijken met sommige pro's(qua aiming.. niet qua tactics) heb ook tegen sommige gespeeld, ben nu wel al een jaar gestopt.. maar begin misschien wel terug opnieuw.
---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------
1.5 is rommel vergeleken met 1.1 of 1.3.. 1.6 is zelfs niet zoveel slechter buiten dat awp wel dusdanig is verpest.

En zelfs het cheaten vond ik schitterend. Myg0t..neeeHeb het geinstalleerd maar ben die serial kwijt
Valt ie nog te spelen zonder unieke code?