Fitness Seller

Counter strike 1.6 Wie speelt allemaal ?

Allemaal mensen die claimen zo hoog gespeed te hebben, ik zou zeggen drop die nicknames maar xD

zeker 5 jaar zwaar zitten counterstriken, tot dat steam de game begon te verkloten en noobfriendly te maken, zodat het wat meer opbracht en toegankelijker werd..
awp zoomdelay was de druppel voor mij

tot vandaag geen enkele game tegenkomen die de oude cs kan vervangen voor mij.. zeker niet de snelheid&gameplay
mw2 en soortgenoten is traag en lomp en iedereen kan het..

zeker 5 jaar zwaar zitten counterstriken, tot dat steam de game begon te verkloten en noobfriendly te maken, zodat het wat meer opbracht en toegankelijker werd..
awp zoomdelay was de druppel voor mij

tot vandaag geen enkele game tegenkomen die de oude cs kan vervangen voor mij.. zeker niet de snelheid&gameplay
mw2 en soortgenoten is traag en lomp en iedereen kan het..

idd cs.. is onvervangbaar heh.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Allemaal mensen die claimen zo hoog gespeed te hebben, ik zou zeggen drop die nicknames maar xD

wel .. ben er niet trots op iig.. elke dag 8 uur gamen is toch wel degelijk enorme tijdsverspilling en dat dan nog 5 a 6 jaar lang.

Wie doet er mee 20:00 pubben met dbb?

iets doen wat je graag doet zie ik niet als tijdsverspilling ..
het waren mooie tijden ;)

Ik vond mijn E-Life iets minder mooi. Ben blij dat er iets anders in mijn leven kwam dat erg graag wou en ook erg leuk vond. En veel Cs'en paste gewoon niet meer thuis in dat plaatje.

jah ik ook .. vond mezelf best te vergelijken met sommige pro's(qua aiming.. niet qua tactics) heb ook tegen sommige gespeeld, ben nu wel al een jaar gestopt.. maar begin misschien wel terug opnieuw.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

1.5 is rommel vergeleken met 1.1 of 1.3.. 1.6 is zelfs niet zoveel slechter buiten dat awp wel dusdanig is verpest.
Jep, de aim zat wel goed, alleen de tactics idd.. welke clans heb je zoal gezeten?
enige wat ik nog heb is dit profiel[Link niet meer beschikbaar]

Kent één van jullie Belgen de clan ccats nog? In het verleden regelmatig wars tegen gespeeld.

De jaren vóórdat ik het uitgaansleven leerde kennen deed ik veel aan Counter-Strike. Dat waren nog eens virtuele tijden en ik koester ze nog steeds. Ik geloof van 7.1 tot Steam versie 1.6. Elke kill werkte verslavend. In die tijd ben ik ook naar enkele LAN-partys geweest, wat op zich wel grappig was; een paar honderd stinkende nerds die allemaal het virtuele alfamannatje wilde zijn.

En dan nog de talloze clans, hou op, hou op. :D

De_dust en aztec waren gewoon mijn leefwereld. Wat heb ik die vaak bespeeld. :D En zelfs het cheaten vond ik schitterend. Myg0t..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou zeggen drop de nicknames en dan gaan we samen een potje spelen kijkken wie hier het beste is :p

Heb het geinstalleerd maar ben die serial kwijt :o

Valt ie nog te spelen zonder unieke code?

Laatst bewerkt:
Heb het een tijd gespeeld, was behoorlijk goed. speel nu mw2;)

ja ik speel nog cs 1.6 en css en mw2.

ik speel cs 1.6 al 4 jaar.
css al 3 jaaar
mw2 al en paar maanden. rank = 6e prestige 9

steamaam: papachubby23
voeg mij toe voor wie dat wilt.

Laatst bewerkt:
verlatingsangst

Heb t wel maar meer voor de fun gekocht, speelde vooral css, maar nu allemaal minder.

Terug
Naar boven