AndroidHealthClinic

Counter strike 1.6 Wie speelt allemaal ?

Ben deze week weer begonnen met spelen xD

jaartje echt gespeeld ofzo, toen ik een jaar of 18 was

Ik was vrij goed in Counter-Strike en werkelijk ziekelijk goed in snipemaps:D. Scout of AWP, maakte niet uit.

1.6 staat nog op mijn pc maar kheb et al een tijd niet gespeeld , als ik het speel dan is het meestal in de_rats :P

haha net nog gespeeld, zal komende vakantie vast wel wat uurtjes vernken aan cs
voeg me maar toe op steam: bijker89

Laatst bewerkt:
ik heb het vanaf mijn 11 tot 14 a 15 veelste veel gespeeld. Paar lans gedaan en op goed niveau. Nu ben ik een noob.
Speel nu in de avond een gather war. Dat is ook wel leuk

• Topic Starter Topic Starter
Speelde behoorlijk wat 1.6 vroeger, dan een lange tijd css. Aardige reflexen opgebouwd in die 3-4 jaar tijd. Maar nu krijg ik telkens een foutmelding van steam: "connection failed after 4 retries"

Speelde vooral een lange tijd zombiemaps, met een paar vaste kerels uit Noorwegen/Finland, enz... Wel leuk. :) Number one ranked enzo.

Nu euwn ik weer newbs op COD MW1.

Laatst bewerkt:
1.3/1.4/1.5 tijd was nog leuk. Toen, voor NL begrippen, op redelijk hoog niveau gespeeld. Eigenlijk veel te veel tijd in dat spel gestopt, waar ik van heb genoten, maar merendeels zat ik tergend gefrustreerd achter me PCtje als ik weer 's ge-owned werd door een spray&pray noob.

tegen bots met knive, nou nou wat een ownage zeg. Dat wil ik online nog wel eens zien in open waar je van alle kanten door ak's beschoten wordt.

Ging ook over het lvl pik. Scouts knivez/ grav low. Die gast in dat filmpje zuigt idd.

Ik heb het 4 jaar gespeeld waarvan 2 jaar competief, was er wel vrij goed in.. veel Lanparty's gedaan.
Enkele jaren geleden met gestopt, account heeft een vriend ingepalmt, kan het spijtig genoeg niet meer spelen :(

jah ik ook .. vond mezelf best te vergelijken met sommige pro's(qua aiming.. niet qua tactics) heb ook tegen sommige gespeeld, ben nu wel al een jaar gestopt.. maar begin misschien wel terug opnieuw.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Haha sure. En 1.6 en CZ zijn niks in vergelijking met 1.3 en 1.5, de ECHTE cs

1.5 is rommel vergeleken met 1.1 of 1.3.. 1.6 is zelfs niet zoveel slechter buiten dat awp wel dusdanig is verpest.

1.5 grijs gespeeld, was nog heel goed ook.

• Topic Starter Topic Starter
jij hebt nog 1.1 een gespeeld ? :o Dat is pas oud :o Ik weet nog dat ik me vrienden altijd moest bellen om het ip adress van de server door te zeggen.

heb het begin van 1.5 meegemaakt en tot 2 jaar geleden echt veel gespeeld. nu af en toe een mixje met wat vrienden , maar ik raak nog steeds wel lekker (speelde toendertijd ook vrij hoog in de nederlandse scene)

Terug
Naar boven