Fitness Seller

Counter Strike: Source Clan

Heb je daar wel tijd voor naast school, trainen en urenlang in de edah naar een meisje kijken?

ik niet maar voor een potje generals zero hour kan je mij altijd pm'en ;)

Ik ben helaas verslaafd aan dat tyfusspel. Ik ben vrijwel dagelijks te vinden op de server van exiege: [Link niet meer beschikbaar]

In clanverband spelen doe ik niet. Maar ik wil best wel met een [DBB] tag rondlopen ofzo :P

speelt er ook iemand wellis de normale cs?

• Topic Starter Topic Starter
zjivago zei:
Ik ben helaas verslaafd aan dat tyfusspel. Ik ben vrijwel dagelijks te vinden op de server van exiege: [Link niet meer beschikbaar]

In clanverband spelen doe ik niet. Maar ik wil best wel met een [DBB] tag rondlopen ofzo :P

haha, oke, laat ik mijn vraag anders stellen: zijn er nog mensen die css spelen en met mij samen wil cssen ?? :D

Dude bring it on
Ik own iedereen, zonder grap
Ik heb een gave als het op cs source aankomt

Ik speel cs 1,6 :p
heb CZ geprobeerd maar dat vind ik maar slecht hoor... , het is misschien mooier maar de oude CS is toch wat fijner en betere gameplay...

Als iemand me wilt uitdagen , bring it on ( 1,6 that is :D )

Ja heb wel interesse.. :D speel nu bijna een jaar

Ik speel CZ,

zit in ::BAD::[Link niet meer beschikbaar] en heb ook admin op die server.

Soms gaan er wel maanden voorbij dat ik zo goed als niet speel (nu 1 keer in laatste 2 maand?)

kamikaza zei:
Ik speel cs 1,6 :p
heb CZ geprobeerd maar dat vind ik maar slecht hoor... , het is misschien mooier maar de oude CS is toch wat fijner en betere gameplay...

Als iemand me wilt uitdagen , bring it on ( 1,6 that is :D )

daar sluit ik me bij aan de gameplay van 1.6 blijf het beste:rolleyes:

waar speel je altijd ?

Heb wel Css op me pc, heb het een tijdje gespeeld, heb het nu al heel lang niet meer gespeeld.

ik speel css :)

ik heb die shit ook ergens...zal eens kijken of ik het er weer opgooi...ooit online bij steam gekocht, dus moet het ook weer opnieuw downloaden van ze..5gb ofzo zucht

Terug
Naar boven