Fitness Seller

Counter Strike: Source Clan

spiertje16 zei:
Jij speelt natuurlijk op Internationaal niveau :rolleyes:

Kijk maar uit hij is Uberl33t, h@x0r t0 th@ b0ne :D .

Maar tegen de topspelers van de wereld heb je niet veel kans, HeatoN was wel redelijk goed :o :D .

Was wel grappig toen een Duits-teamlid van mTw werd gebanned door een VAC-check op een public, het ID-nummer werd nagetrokken en het was feest in de tent :D .

Jinsu zei:
Kijk maar uit hij is Uberl33t, h@x0r t0 th@ b0ne :D .

Maar tegen de topspelers van de wereld heb je niet veel kans, HeatoN was wel redelijk goed :o :D .

Was wel grappig toen een Duits-teamlid van mTw werd gebanned door een VAC-check op een public, het ID-nummer werd nagetrokken en het was feest in de tent :D .
Heaton is kneus, mijn neef had hem in et echt gezien, en hij zei dat hij eruit zag als een coke addict :D maar gamen kon ie als de nete! Ik had zelfs een keertje tegen hem gespeeld (natuurlijk onder een fake name met dikke vette cheats! En allerlei inlog codes op die private servers) En ik ownde zn ballen :D HEADSHOT HS HS HS HS HS! Wat voelde ik me goed die dag...

Kun je het weer niet zonder een cheat af? Watje!

RichardV zei:
Kun je het weer niet zonder een cheat af? Watje!
Ik wil jou wel eens tegen zo'n ubernerd zien spelen :P wedden dat je na 3 minuten opgeeft en je beeldscherm in elkaar trapt ? haha, ik werd super gefrustreerd, dus ff een zelfgemaakte aimbot erop geknald die natuurlijk niet te traceren was, en gaan met de banaan!

Aimbot is een hele trieste cheat!
Vind ik wallhack nog wel iets hebben!

En hij had niks in de gaten??

RichardV zei:
En hij had niks in de gaten??
Hehe ik had als naam een andere wereldberoemde CS'er :D Hij zat wel in het Zweeds tegen me aan te lullen... Maar mijnneefje had me een paar standaardzinnen geleerd :p Maargoed, na 7 minuten was ik alweer gebanned :( Via IRC ofzo hadden ze m'n IP getraceerd... En kreeg ik een boze mail in het Zweeds (weet niet hoe ze aan mn mail kwamen).

Ik heb met mijn ex team tegen een LAN mix met heatoN en nog wat Nipjes gespeeld...Wij waren HOT en wonnen d2 met 16-14. Ik heb demo's voor je liefhebbers ;) En voor de gene die denken dat ik uit m'n nek lul, ik heb ook voor Mirage.fi gespeeld... (wolfenstein) en direct invite voor de eurocup was standaard...bring it on!

3loy zei:
Ik heb met mijn ex team tegen een LAN mix met heatoN en nog wat Nipjes gespeeld...Wij waren HOT en wonnen d2 met 16-14. Ik heb demo's voor je liefhebbers ;) En voor de gene die denken dat ik uit m'n nek lul, ik heb ook voor Mirage.fi gespeeld... (wolfenstein) en direct invite voor de eurocup was standaard...bring it on!
Hoeveel squat je? :D

haha allemaal denken dat ze goed zijn hier. ik ben er van overtuigd dat ieder van jullie geen reet waardt is. laat staan dat er iemand ooit van jullie bijvoorbeeld in Eurocup clanbase gespeeld heeft met de big boys of zelfs nog maar kent.

public skills =/ war skills

Ik heb eurocup/nations cup etc gespeeld :)
Ex-clans: EDiT, Tek9, myLegend. Met Tek9 nog top eu gespeeld :)
mTw, dignitas etc toen nog allemaal hard op hun bek gegeven. :cool:

monsterbump btw xD

Ik heb eurocup/nations cup etc gespeeld :)
Ex-clans: EDiT, Tek9, myLegend. Met Tek9 nog top eu gespeeld :)
mTw, dignitas etc toen nog allemaal hard op hun bek gegeven. :cool:

monsterbump btw xD

Iemand zien om geownt te worden, voeg mij toe op xfire: tomdynamite:D

Speel het ook nog vrij regelmatig
Als er nog mensen zijn die het spelen...

Ik speel het atm niet veel meer, meer bezig met trainen ;)

ik speel het nu ook pas net sinds een weekje ofzo is wel lache dat spel.
Day of defeat is ook wel leuk

spele jullie ook soccerjam das kei vet hoor

Terug
Naar boven