Fitness Seller

Counter Strike: Source Clan

Ik speel al vijf jaar CS, dus kom maar op!!!

Haha , ik ben bij de betere cs spelers hier hoor , zit even zonder goeie pc maar ik wil zeker terug een clannetje starten ivm DBB , ex clans smokers en external gaming .

Degene die zin heeft in een goed potje
Add me op :Mohamedlaach@hotmail.com

Kenjie zei:
Haha , ik ben bij de betere cs spelers hier hoor , zit even zonder goeie pc maar ik wil zeker terug een clannetje starten ivm DBB , ex clans smokers en external gaming .

Laat maar weten als je wat op gaat starten, zijn wel meer forum members die mee willen doen denk.

Zolang het maar 1,6 is

Ben net trouwens gebanned van een server :o, dus beware of my skills :D

Ik ben ook wel in voor een 1.6 potje, puur omdat de gameplay van Source superk*t is. Dus mannen die willen mixen, PM me maar. :)

CALL OF DUTY!!!!

ik own iedereen!!!:D

als iemand dat ook doet , pm me maar:D!!!!

Stond een tijdje geleden nog 2e in de 5o5 eu ladder op cb. Ben genokt met die troep. Speel wel af en toe public voor de lol. :) Maar cs:s is toch niet helemaal mijn ding

ik heb de laatste week ongezond veel gespeeld op knife only en scout only maps :/

word wel goed :p

Ik speel cs666 als > Hoertje666
Dit is me clanserver 213.201.227.35:27015
Kom maar es langs dan kan ik je ownen ^^

haha allemaal denken dat ze goed zijn hier. ik ben er van overtuigd dat ieder van jullie geen reet waardt is. laat staan dat er iemand ooit van jullie bijvoorbeeld in Eurocup clanbase gespeeld heeft met de big boys of zelfs nog maar kent.

public skills =/ war skills

hardtek zei:
haha allemaal denken dat ze goed zijn hier. ik ben er van overtuigd dat ieder van jullie geen reet waardt is. laat staan dat er iemand ooit van jullie bijvoorbeeld in Eurocup clanbase gespeeld heeft met de big boys of zelfs nog maar kent.

Jij speelt natuurlijk op Internationaal niveau :rolleyes:

hardtek zei:

1) laat mensen dan geloven dat ze goed zijn, ze blijven tenslotte beter dan de overgrote meerderheid

2) en jij bent zo goed? :o

3) wie WILT er nu zo goed zijn, goed om hele dagen voor je pc de nerd uit te hangen en voor eeuwig en altijd een ecto te blijven of lekker dik te worden... Ja, ik zie de fun er wel van in ??? :rolleyes:
:eek:

mensen die scoutzknivez willen spelen kom maar op :).
moet wel op een non-secure server, aangezien ik een life ban heb :(

hardtek zei:

Kerel, pronken met je 1337 sk!lLz doe je maar op een GoT/Nerd forum...

Hier word je dan (terecht) belaagd met opmerkingen als : ****ing ecto, rot op achter die pc van je en ga trainen! Je bent een ubermies.... Je stelt niets voor! TRAIN! :D

Haha ik speel alleen maar Mohaa!
En ik ben er best aardig in!

Terug
Naar boven