robbiej
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
twizzle2711 zei:
, als je eenmaal alle skills hebt etc is de fun er wel vanaf.Kenjie zei:Haha , ik ben bij de betere cs spelers hier hoor , zit even zonder goeie pc maar ik wil zeker terug een clannetje starten ivm DBB , ex clans smokers en external gaming .
Doede zei:Ik ben ook wel in voor een 1.6 potje, puur omdat de gameplay van Source superk*t is. Dus mannen die willen mixen, PM me maar.![]()
SageFrancis zei:
hardtek zei:haha allemaal denken dat ze goed zijn hier. ik ben er van overtuigd dat ieder van jullie geen reet waardt is. laat staan dat er iemand ooit van jullie bijvoorbeeld in Eurocup clanbase gespeeld heeft met de big boys of zelfs nog maar kent.
public skills =/ war skills

hardtek zei:haha allemaal denken dat ze goed zijn hier. ik ben er van overtuigd dat ieder van jullie geen reet waardt is. laat staan dat er iemand ooit van jullie bijvoorbeeld in Eurocup clanbase gespeeld heeft met de big boys of zelfs nog maar kent.

Kerel, pronken met je 1337 sk!lLz doe je maar op een GoT/Nerd forum...hardtek zei:haha allemaal denken dat ze goed zijn hier. ik ben er van overtuigd dat ieder van jullie geen reet waardt is. laat staan dat er iemand ooit van jullie bijvoorbeeld in Eurocup clanbase gespeeld heeft met de big boys of zelfs nog maar kent.