Fitness Seller

Counterstrike Source !

Source :gay:

dat is zo 1926

cs:go ait rustig is cool

Ik speel source ja.

Ik speelde dat toen ik 9-10 was. Ik zoog. Toen ging ik zombiemod spelen.

Aghh was een Ziek spel.
Eigen servertje alles surf zombiemod.
Maar heb gehoort dat het een k*t spel is geworde?

Ik speelde dat toen ik 9-10 was. Ik zoog. Toen ging ik zombiemod spelen.

Dit! Ik zocht dan af en toe die world of warcraft servers op. Die waren zo bewerkt dat je allerlei magische krachten/skills had. Hadden ze echt goed gedaan. Maaruh heb het wel kapot gespeeld als kind zijnde.

i'm retired :p

Staat nog op m'n steam account.

Was aan het twijfelen of ik de nieuwe zou kopen, maar schijnbaar wordt de oudere veel meer gespeeld?

Staat nog op m'n steam account.

Was aan het twijfelen of ik de nieuwe zou kopen, maar schijnbaar wordt de oudere veel meer gespeeld?

Nee man source zit vol met cheaters is echt een k*t spel geworden ;) ik speel die spel al vanaf het begin ik was een tijdje gestopt en vorig jaar was ik weer opnieuw begonnen, en sinds een paar maanden ben ik er gewoon mee gekapt, helemaal geen ene ruk meer aan....

Speel het heel af en toe nog weleens, zit eigenlijk alleen maar op gungame servers of rpg mods. Ben nog aan het twijfelen of ik cs:go ga halen!

Nee man source zit vol met cheaters is echt een k*t spel geworden ;) ik speel die spel al vanaf het begin ik was een tijdje gestopt en vorig jaar was ik weer opnieuw begonnen, en sinds een paar maanden ben ik er gewoon mee gekapt, helemaal geen ene ruk meer aan....
CS:GO is echt een k*t spel! Is te veel wanna be COD ofzo...Niet kopen.
CS:S blijft wel vet om te spelen! Als je op een server met cheaters speelt, speel je gewoon op de verkeerde server...Of je bent gewoon te noob om het verschil te kennen tussen skilled en cheater.. :D

cs:go is de new shite, source nooit gespeeld wel 1.6, speel nu 8 jaar.

wel gequit nu aangezien 1.6 geen compo's meer heeft en alles overstapt naar cs:go.

mensen die twijfelen aan cs:go - gewoon halen, whinen dat het een k*tspel is doet elke cs player over andere games, go is de toekomst.

Dit! Ik zocht dan af en toe die world of warcraft servers op. Die waren zo bewerkt dat je allerlei magische krachten/skills had. Hadden ze echt goed gedaan. Maaruh heb het wel kapot gespeeld als kind zijnde.

Warcraft 3 mod van CS1.6 was fking vet.

Undead race.. en dan rushen als een dolle. Human was echt lame met invis crap.

Source bijna niet gespeeld, veel te buggy in het begin. Daarna nooit meer teruggegaan. Nu met CS:GO wel meteen gekocht, maar is ook geen geweldige game. Moet ook nog teveel aan getweaked worden kwa aim. Ik spendeer mijn tijd liever aan goede single player games. Maar soms eens een potje schieten is wel leuk. Enige waar ik wel van genoot waren de surfmaps. :D

• Topic Starter Topic Starter
Source bijna niet gespeeld, veel te buggy in het begin. Daarna nooit meer teruggegaan. Nu met CS:GO wel meteen gekocht, maar is ook geen geweldige game. Moet ook nog teveel aan getweaked worden kwa aim. Ik spendeer mijn tijd liever aan goede single player games. Maar soms eens een potje schieten is wel leuk. Enige waar ik wel van genoot waren de surfmaps. :D

Jep. Surfmaps zijn altijd wel zalig om te spelen :D

CS 1.6 no steam. Via hamachi. Come at me, ik sloop je

CS:GO is echt een k*t spel! Is te veel wanna be COD ofzo...Niet kopen.
CS:S blijft wel vet om te spelen! Als je op een server met cheaters speelt, speel je gewoon op de verkeerde server...Of je bent gewoon te noob om het verschil te kennen tussen skilled en cheater.. :D

Haha zegt degene die net een weekje counter strike speelt, f**got...

Terug
Naar boven