Levii
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m82
Zijn er hier mensen die css spelen? Zo ja, welke server/naam? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik speelde dat toen ik 9-10 was. Ik zoog. Toen ging ik zombiemod spelen.
Staat nog op m'n steam account.
Was aan het twijfelen of ik de nieuwe zou kopen, maar schijnbaar wordt de oudere veel meer gespeeld?
ik speel die spel al vanaf het begin ik was een tijdje gestopt en vorig jaar was ik weer opnieuw begonnen, en sinds een paar maanden ben ik er gewoon mee gekapt, helemaal geen ene ruk meer aan....CS:GO is echt een k*t spel! Is te veel wanna be COD ofzo...Niet kopen.Nee man source zit vol met cheaters is echt een k*t spel gewordenik speel die spel al vanaf het begin ik was een tijdje gestopt en vorig jaar was ik weer opnieuw begonnen, en sinds een paar maanden ben ik er gewoon mee gekapt, helemaal geen ene ruk meer aan....

Dit! Ik zocht dan af en toe die world of warcraft servers op. Die waren zo bewerkt dat je allerlei magische krachten/skills had. Hadden ze echt goed gedaan. Maaruh heb het wel kapot gespeeld als kind zijnde.

Source bijna niet gespeeld, veel te buggy in het begin. Daarna nooit meer teruggegaan. Nu met CS:GO wel meteen gekocht, maar is ook geen geweldige game. Moet ook nog teveel aan getweaked worden kwa aim. Ik spendeer mijn tijd liever aan goede single player games. Maar soms eens een potje schieten is wel leuk. Enige waar ik wel van genoot waren de surfmaps.![]()

CS:GO is echt een k*t spel! Is te veel wanna be COD ofzo...Niet kopen.
CS:S blijft wel vet om te spelen! Als je op een server met cheaters speelt, speel je gewoon op de verkeerde server...Of je bent gewoon te noob om het verschil te kennen tussen skilled en cheater..![]()
Speel het al van de 1.3, nog voor het gebruik maakte van de Steam enige, maar van de WON service, f**got...!Haha zegt degene die net een weekje counter strike speelt, f**got...