MuscleMeat

Crack met alcohol

Steelpan

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
3.543
Lengte
1m80
Massa
100kg
Hallo,

Even een vraagje, ik ga zo trainen en nu wilde ik even weten of er iemand ervaring heeft met Crack als pre workout en dan straks stappen en dan eigenlijk te veel alcohol erbij:D

ik los crack altijd op in bier, verbeterd de opname

Hallo,

Even een vraagje, ik ga zo trainen en nu wilde ik even weten of er iemand ervaring heeft met Crack als pre workout en dan straks stappen en dan eigenlijk te veel alcohol erbij:D

Dan is het denk ik wel uitgewerkt hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ik zie wel even of ik de gok waag.

Heb er toch altijd nog wel een uurtje of 5 last van. Verder denk ik niet dat het een probleem is trouwens. Hoofdingredient is voor zover ik weet caffeine, en de combi alcohol en caff geeft mij nooit problemen.

Daarom, anders zou dat ook moeten betekenen dat je geef koffie mag drinken voordat je alcohol gaat drinken.

Wat een naam voor een supp :roflol: what's next? Crystal Meth?

Je wordt er nogal snel misselijk van.

ken jongens die het voor het stappen nemen... om lekker wakker te zijn... en daar word flink bij gezopen.. niets aan het handje

Sinds ik een maatschap Crack neem tussen mijn baco's door maak ik de gains van mijn leven.

- Di-Creatine Malaat: Creatine gekoppeld aan Malaatzuur. Malaatzuur zit o.a. in appels en zorgt voor extra energie en uithoudingsvermogen. Daarnaast remt Malaatzuur de opbouw van melkzuur waardoor men minder snel verzuurt.

- Creatine Gluconaat: Creatine gekoppeld aan een suiker, waardoor de opname wordt verbeterd. Creatine Gluconaat heeft geen enkel van de bekende Creatine Monohydraat nadelen (vocht vast houden, smaak, etc) maar wel alle voordelen. Daarnaast werkt er bijna geen enkele creatine zo snel als Creatine Gluconaat. Dankzij de unieke Rapid Absorbtion Technology wordt Creatine Gluconaat rechtsreeks vol in je spieren gepompt voor maximale kracht!

- Creatine Ethyl Ester: Creatine gekoppeld aan een ester. Dit verhoogt de opname van Creatine omdat het zich aan vet kan binden. Creatine Ester trekt geen onderhuidvocht aan, waardoor je er opgeblazen uitziet.

- L-Arginine AKG: Arginine is de belangrijkste grondstof voor NO (stikstof Oxide). Stikstof Oxide heeft een vaatverwijdende werking. Dwz dat er meer bloed door de spieren gaat stromen. Dit extra bloed geeft een waanzinnige pomp en volle, harde massieve spieren. Tevens zorgt dit extra bloed voor een veel grotere opname van groei bevorderende stoffen in de spieren. AKG zorgt naast een verhoogde opname van Arginine tevens voor extra energie voor de spieren.

- L-Arginine Ethyl Ester: Arginine gebonden aan een Ester voor een betere en snellere opname

- L-Ornithine: Een aminozuur dat net als Arginine de Stikstof productie verhoogd. L-Ornithine versterkt de werking van Arginine en kan tevens de groeihormoonspiegel doen stijgen. Daarnaast vermindert L-Ornithine de opbouw van ammoniak, waardoor kracht en uithoudingsvermogen toenemen.

- L-Leucine: L-Leucine geeft het lichaam een zeer sterk signaal om spiermassa op te bouwen. Veel studies wijzen er zelfs op, dat wanneer het lichaam te weinig L-Leucine heeft, er zelfs geen spiermassa opgebouwd kan worden. Geen enkele sporter zou dus moeten gaan sporten zonder L-Leucine te nemen!

- L-Glutamine: Het meest voorkomende aminozuur in onze spieren. L-Glutamine versneld het herstel na een training en versterkt de werking van andere stoffen zoals Arginine en Creatine

- L-Lysine: Een essentieel aminozuur dat primair het afweersysteem van het lichaam ondersteunt. Lysine kan dus het herstel na een training helpen versnellen.

- Aangepaste glucose polymeren: een koolhydraat die snel wordt opgenomen maar langdurige energie afgeeft. Perfect voor intensieve trainingssessies.

- Taurine: een aminozuur dat zorgt voor een super pomp en helpt bij het transport van meer voedingsstoffen naar de spieren zodat deze meer kunnen groeien. Tevens ondersteunt Taurine een sneller herstel van de spieren. Taurine versterkt en vergroot de werking van Creatine.

- Beta-Alanine: stimuleert de opbouw van Carnosine in het lichaam. Carnosine regelt de pH waarde van onze spieren. Door pH te controleren wordt de opbouw van Melkzuur beperkt waardoor spieren sterker zijn dan ooit. Carnosine geeft dus extra energie en kracht omdat het de opbouw van melkzuur remt. Carnosine wordt langzamer in het lichaam opgebouwd dan Creatine, waardoor langdurig gebruik de werking zal versterken. Beta-Alanine geeft tevens een tintelend gevoel 15 minuten na inname.

- Glucuronolactone: een natuurlijk metaboliet van glucose die de opbouw van glycogeen regelt. Doordat Glucuronolactone de leverfunctie kan verbeteren, glycogeenvoorraden kan beschermen en kan aanvullen, verbetert het prestatievermogen en herstel. Glucuronolactone staat ook bekend als een stimulant, die directe energie kan leveren, reactie en concentratievermogen kan verbeteren. Glucuronolactone geeft een enorme energie voor korte en langdurige inspanningen. Ideaal dus voor zowel body building als duursport.

- L-Tyrosine: dit aminozuur helpt overtraining te voorkomen door geestelijke en lichamelijke vermoeidheid uit te stellen, het verhoogt de alertheid, verhoogt concentratie en het gevoel van welzijn.

- Methylxanthine Anhydrous: een speciale vorm van Cafeïne die beter opgenomen wordt. Crack bevat per maatschep slechts 100mg Cafeïne.

- Guarana extract: gestandaardiseerd voor 1,7-Dimethylxanthine. Dit extract is een van de redenen waarom Crack zo geweldig werkt. Een zeer speciaal extract dat allen in Crack zit.

- Geranium extract: gestandaardiseerd voor 1,3-Dimethylamylamine. Dit extract geeft een langdurige energie zonder een vervelende crash. Daarnaast geeft het een zeer euforisch gevoel, waardoor je harder kan trainen.

- Guarana: een planten extract uit de regenwouden uit Brazilië. Vaak wordt guarana gestandaardiseerd voor Cafeïne. De guarana in Crack wordt speciaal gekweekt om een maximale werking te garanderen

- Acacia Rigidula: Dit kruid wordt voor Crack speciaal gekweekt voor een optimaal extract. Acacia bevat diverse stoffen die alertheid en concentratie enorm verbeteren kunnen. Daarnaast geeft Acacia een zeer “goed gevoel” waardoor je meer zin aan trainen krijgt.

- Choline Bitartraat: het water oplosbare deel van Vitamine B. Choline heeft voornamelijk een werking op het aansturen van de spieren door de hersenen. Een betere aansturing betekent meer spierkracht.

- Di-Calcium Fosfaat: calcium speelt een kritische rol bij het atletische prestatievermogen. Zonder genoeg calcium kunnen je spieren niet meer goed ontspannen en dus ook niet optimaal samentrekken. Training vergt veel van dit mineraal en moet dus aangevuld worden.

- Potassium (kalium) Chloride: speelt een belangrijke rol in de vochthuishouding van de spiercel

- Sodium (natrium) Citraat: speelt een belangrijke rol in de vochthuishouding van de spiercel

Misschien slechts 100 mg pure caffeine per maatschep, persoonlijk gebruik ik 4 schepjes, dat is dus al 400mg. Daarbij komt nog is de guarana en het guarana extract dat ook caffeine bevat. Dat vind ik persoonlijk toch een flinke hoeveelheid.

wat leucine opbouwt, breekt alcohol weer af.

Lekker hard gaan trainen, en daarna je proteine synthese ****en door te gaan zuipen. kan je even goed niet trainen.

Terug
Naar boven