MuscleMeat

crack revolutions en alcohol?

iRFo

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
85kg
hey mense,
kben redelijk nieuw hier juist een account aangemaakt,
kben nie zeker of deze topic in de juiste forum sectie is geplaatst,
mijn vraag was of het een goed idee was voor crack revolutions creatine te gebruike voor een goed zaterdag avond stappen,
iemand al ervaring mee?
ik gebruik al creatine van [RPM van applied nutriceuticals,rode capsules]
sinds juni en ik train al 1 jaar +- RPM heeft geen effect meer bij mij, nu zou ik graag es crack revolutions willen proberen, meeste zeggen dat het hevige spul is zotte pomp mega focus en drive, gewoon explosief.

Een van men vrienden gebruikt crack en die zegt het zeer sterk spul is,
kan het kwaad als je achter de sportschool naar huis gaat en dan nog een scoop consumeert voor heel de nacht vers te blijven?

:D

Laatst bewerkt:
tis geen druugs e, en waarom zelf u voeding supplementeren als ge daarna onnozel gaat doen?
geld teveel??

RPM heeft geen effect meer bij mij ... Slik eens 400mg caffeine en wauw precies hetzelfde.

RPM is geen creatine maar energiebooster.

Crack is gewoon een hoop caffeine en 1,3dimethylamylamine + nog wat meer caffeine en suiker.

Aan die 1,3dimethyl raak je zeer vlug gewent maar in het begin heeft het wel een leuk effect in combi met caffeine, ik heb het zuiver liggen dus heb er al mee geexperimenteerd. Is goed voor 1 keer per week tijdens het uitgaan te gebruiken maar anders moet je ervan blijven.

---------- Toegevoegd om 02:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:15 ----------

tis geen druugs e, en waarom zelf u voeding supplementeren als ge daarna onnozel gaat doen?
geld teveel??

Crack valt wel degelijk onder doping door de 1,3dimethyl die erin zit. Is een verboden stof.

---------- Toegevoegd om 02:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:17 ----------

Mag je best wel karma voor geven, gierigaard.

• Topic Starter Topic Starter
dus crack valt onder doping?