MuscleMeat

crack revolutions en alcohol?

iRFo

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
85kg
hey mense,
kben redelijk nieuw hier juist een account aangemaakt,
kben nie zeker of deze topic in de juiste forum sectie is geplaatst,
mijn vraag was of het een goed idee was voor crack revolutions creatine te gebruike voor een goed zaterdag avond stappen,
iemand al ervaring mee?
ik gebruik al creatine van [RPM van applied nutriceuticals,rode capsules]
sinds juni en ik train al 1 jaar +- RPM heeft geen effect meer bij mij, nu zou ik graag es crack revolutions willen proberen, meeste zeggen dat het hevige spul is zotte pomp mega focus en drive, gewoon explosief.

Een van men vrienden gebruikt crack en die zegt het zeer sterk spul is,
kan het kwaad als je achter de sportschool naar huis gaat en dan nog een scoop consumeert voor heel de nacht vers te blijven?

:D

Laatst bewerkt:
tis geen druugs e, en waarom zelf u voeding supplementeren als ge daarna onnozel gaat doen?
geld teveel??

RPM heeft geen effect meer bij mij ... Slik eens 400mg caffeine en wauw precies hetzelfde.

RPM is geen creatine maar energiebooster.

Crack is gewoon een hoop caffeine en 1,3dimethylamylamine + nog wat meer caffeine en suiker.

Aan die 1,3dimethyl raak je zeer vlug gewent maar in het begin heeft het wel een leuk effect in combi met caffeine, ik heb het zuiver liggen dus heb er al mee geexperimenteerd. Is goed voor 1 keer per week tijdens het uitgaan te gebruiken maar anders moet je ervan blijven.

---------- Toegevoegd om 02:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:15 ----------

tis geen druugs e, en waarom zelf u voeding supplementeren als ge daarna onnozel gaat doen?
geld teveel??

Crack valt wel degelijk onder doping door de 1,3dimethyl die erin zit. Is een verboden stof.

---------- Toegevoegd om 02:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:17 ----------

Mag je best wel karma voor geven, gierigaard.

• Topic Starter Topic Starter
dus crack valt onder doping?
waarom word het dan verkocht? :p

---------- Toegevoegd om 02:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:37 ----------

geld teveel??

begrijp me ni verkeerd ,ik train meestal zaterdag rond 18h daarna ga ik uit , ben ik meestal moe van intensief te trainen , neem ik gewoon nog een scoop erboven op,ik drink graag af en toe eeens een vodka weetje, kwouw gewoon wete of dit een goede combinatie is

Laatst bewerkt:
dus crack valt onder doping?
waarom word het dan verkocht? :p
Omdat doping niet verboden is. Het gebruik is verboden als je bij sportbonden zit, dus als je met controles te maken hebt.

begrijp me ni verkeerd ,ik train meestal zaterdag rond 18h daarna ga ik uit , ben ik meestal moe van intensief te trainen , neem ik gewoon nog een scoop erboven op,ik drink graag af en toe eeens een vodka weetje, kwouw gewoon wete of dit een goede combinatie is
In plaats van dat je lekker gaat stappen zou je je eens een avondje kunnen verdiepen in de Nederlandsche spelling en dergelijke.

Als je dan per se energie uit Crack wilt halen voor het stappen zou ik aanraden om voor het training bijvoorbeeld 1,5 of zelfs 2 scoops te gebruiken. Verspreid innemen van caffeine/geranamine zorgt, voor mij dan, vaker voor een averechts effect.

Kan prima samen met alcohol, je hebt toch ook vodka redbull drankjes? Hoewel ik het een waste vind om vodka te mengen maar dat terzijde. Zolang het geen speedball wordt kunnen over het algemeen stimulerende en verdovende middelen wel samen:p

geld teveel??

Crack is zeker wel drugs:

Drugs (ook wel: verdovend middel, bedwelmingsmiddel, narcoticum, roesmiddel, geestverruimend middel, verboden middel of droog/droge) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder drogerende (verdovende en/of opwekkende) werking hebben, en die tot verslaving kunnen leiden.

Crack is zeker wel drugs:

Drugs (ook wel: verdovend middel, bedwelmingsmiddel, narcoticum, roesmiddel, geestverruimend middel, verboden middel of droog/droge) is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder drogerende (verdovende en/of opwekkende) werking hebben, en die tot verslaving kunnen leiden.
:rolleyes:

crack is toch 44.90 ?

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Omdat doping niet verboden is. Het gebruik is verboden als je bij sportbonden zit, dus als je met controles te maken hebt.

In plaats van dat je lekker gaat stappen zou je je eens een avondje kunnen verdiepen in de Nederlandsche spelling en dergelijke.

Als je dan per se energie uit Crack wilt halen voor het stappen zou ik aanraden om voor het training bijvoorbeeld 1,5 of zelfs 2 scoops te gebruiken. Verspreid innemen van caffeine/geranamine zorgt, voor mij dan, vaker voor een averechts effect.

Kan prima samen met alcohol, je hebt toch ook vodka redbull drankjes? Hoewel ik het een waste vind om vodka te mengen maar dat terzijde. Zolang het geen speedball wordt kunnen over het algemeen stimulerende en verdovende middelen wel samen:p

meneer nederlands zal het es uitleggen...

Laatst bewerkt:
Zomaar een vraag: Waarom snuif je niet gewoon een lijntje?

nee dankje,drugs is te hevig ;-) kben geen junkie gast

nu zou ik graag es crack revolutions willen proberen, meeste zeggen dat het hevige spul is zotte pomp mega focus en drive, gewoon explosief.

laat je toch niet zo gekmaken door die massahysterie. Pre wo kunnen een training ondersteunen en net dat tikkeltje meer energie en focus opleveren...

En ivm je "partysupplementvraag": Crack is een trainingssupplement...dus als je het gebruikt, gebruik het dan voor je training. Moest je je voor je weggaat wat suf voelen kan je eventueel een caffeinecapsule nemen...ben je veel goedkoper mee af...

dit wordt blijkbaar een nieuwe trend??sups gebruiken als "partydrug"?? een paar weken geleden was er hier nog n knul aan het roepen dat ie hydroxycut gebruikt om uit te gaan en dan was er nog 1 die verkondigde dat jacked dé nieuwste shizzle van het nachtleven was...

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf anders ook weleens een paar scoops Jack3d voor het stappen gepakt ;)

Dan raak je nog sneller gewend aan de boost van crack! Je zal je idd wat energieker voelen door crack (heb het ook al eens gedaan), maar je houdt dit beter voor in de gym en neem als je weggaat iets van caffeïne.
(trouwens een zware training op crack gevolgd door een paar uur later stevig drinken is niet aan te raden)

Xtc een optie?

Dan raak je nog sneller gewend aan de boost van crack! Je zal je idd wat energieker voelen door crack (heb het ook al eens gedaan), maar je houdt dit beter voor in de gym en neem als je weggaat iets van caffeïne.
(trouwens een zware training op crack gevolgd door een paar uur later stevig drinken is niet aan te raden)

kan toch geen kwaad achter training iets drinken ik bedoel ni veel geen liters gewoon wat voor te relaxe met mijn meisje, voor ik train zou ik in de plaats van 2 scoops 3 pakken

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

neen man xtc cocaine hero, allemaal voor gaste die laag wille leven, ik heb status tegenover die mannen

kan toch geen kwaad achter training iets drinken ik bedoel ni veel geen liters gewoon wat voor te relaxe met mijn meisje, voor ik train zou ik in de plaats van 2 scoops 3 pakken

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

neen man xtc cocaine hero, allemaal voor gaste die laag wille leven, ik heb status tegenover die mannen

AHAHAHAHAHA

Made me laugh :D

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Edit: zegt de man die alcohol drinkt. Ja, want dat is geen drugs ;)

Oh brother, marginale...

Terug
Naar boven