Crackdasher
Novice
- Waardering
- 0
Het is een programma gebaseert op de routine van Layne Norton. Hij traint ook zo, 1e twee dagen hele lichaam aanpakken met zware compounds gevolgd door lichtere, intensievere trainingen. Volgens hem een goede manier om kracht te winnen en massa op te bouwen. Het leek me wel fijn en daarom probeerde ik het uit en heb wat aanpassingen eraan gemaakt. (Push/Pull indelingen).
Met intensiteit wissel ik toch af? Ik ga op mijn zware dagen op meeste oefeningen nooit boven 5 reps (90-100 pct) en op de andere dagen ga ik veel lichter in gewicht. Waarom is een mix van split en FB dan zo slecht volgens u?
+ de cardio dag is om terug wat conditie op te bouwen, moet tegen februari conditioneel tip top in orde zijn.
Met intensiteit wissel ik toch af? Ik ga op mijn zware dagen op meeste oefeningen nooit boven 5 reps (90-100 pct) en op de andere dagen ga ik veel lichter in gewicht. Waarom is een mix van split en FB dan zo slecht volgens u?
+ de cardio dag is om terug wat conditie op te bouwen, moet tegen februari conditioneel tip top in orde zijn.