- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Liever een zijdelingse botsing dan iemand die achterop klapt, waarbij de kans bestaat dat diegene achter hem nog op tijd kan uitwijken/remmen.
wait what
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet die auto achter hem maar voldoende afstand houden, rijleswagens zijn duidelijk gemarkeerd dan is het logisch dat je wat afstand houd

Dan moet die auto achter hem maar voldoende afstand houden, rijleswagens zijn duidelijk gemarkeerd dan is het logisch dat je wat afstand houd![]()
Wat is er alpha aan iemand die er wel dicht oprijd met gevaar op botsing

Ik heb autorijden ooit van mijn vader geleerd. Op het moment dat ik moest lessen was dat in elk geval geen probleem.
Beetje afgelegen gebieden leren sturen, remmen, schakelen en klaar is kees.

Wat is er alpha aan iemand die er wel dicht oprijd met gevaar op botsing
![]()

Ook een keer op werk een gozertje gehad die met rijles een ongeluk kreeg.
Was wel niet zijn eerste rijles, maar toch is dat altijd wel een fail.
Vind het meer een fail van de rij-instructeur om er niet op tijd op in te gaan. Mijn rij-instructeur stond echt bij de eerste de beste kleine fout al boven op zn rem bij wijze van.
)Mijn rij instructeur zat vooral lekker om zich heen te gapen, en te geilen op vrouwtjes in de stad. (en daarbij zijn nek te verdraaien)
Mooie man was dat, kon je wel mee lachen !
Mijne ook, maar niet de eerste paar lessen, gelukkig kon ik al redelijk rijden, maar je hebt mensen die hebben dus nog nooit in een auto gereden en kunnen amper sturen, dan moet je gewoon alert blijven vind ik.
Ook niet echt goede reclame voor een rij-instructeur als leerlingen regelmatig of een zwaar ongeluk hebben gehad bij jou.
Ik had het zelfs drie lessen voor het afrijden nog bijna een ongeluk, toch werd er ingegrepen
Was overigens niet helemaal mijn schuld, de auto stond erg ruim geparkeerd op de openbare weg!
Haha ja iddIk had het zelfs drie lessen voor het afrijden nog bijna een ongeluk, toch werd er ingegrepen
Was overigens niet helemaal mijn schuld, de auto stond erg ruim geparkeerd op de openbare weg!
Vandaag ook nog een klapper gemaakt, met de fiets, kind van 13 kwam van rechts maar ik had voorrang, ik remde nog keihard maar kon niet verhelpen dat ze van haar fiets af werd geslingerd, stinkwijf![]()
Ik maak nooit een klapper, soms maken mensen wel eens domme fouten, waarbij ik gelukkig optijd af rem, dan denk ik wel eens, als ik nu was doorgereden, had ik een mooi bedragje voor de schade gekregen.
Maarja **** it, gedoe.

In een lesauto had ik toch wel het motto 'als het mis gaat grijpt er wel iemand in'. Toen ik eenmaal zelf in een auto stapte lette ik ook een stuk meer op![]()