Fitness Seller

Review craze - Designer Supplements

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? focus,intensy,power,energy,pump
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu al en training of 10
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet zo bijster lekker, zo als de meeste pwo
  • Welke dosis heb je gebruikt? de max dosis
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? altijd goedkoper en leuke gadgets
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 25€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker!! omdat het anders werkt dan de meeste pwo's

Mijn review:

na een paar trainingen zal ik is een review maken dacht ik ;-) dus ik neem craze van driven sports nu al een tijdje en ik ben er wel tevreden over, normaal train ik met supercharge van labrada wat een heeel goede pwo is, maar ik zoek altijd naar een vervanger en met deze heb ik het gevonden!!!!

ik neem dus 2 schepjes en na een 20tal min begint het, ik moet bewegen!!! de training begint, en na een uur ga ik er nog altijd voor, de energie!! ik wil niet stoppen maar na 2uur stop ik wel en dan neem ik een post-work out, om daarna te lunchen. weer een goede training achter de rug ;-))

maar na een uur ben ik gerecupereerd en krijg ik weer veel energie!! wat nu?? ah dan ga ik maar een uur zwemmen voor ik ga werken zeker!!

conclusie: ongelofelijk lange energie die maar blijft duren!! goede pomp en ook wel focus alsook de intensy om te blijven gaan, minder is de smaak en dat net iets minder kracht (maar wel alleen tov supercharge)

zeker een aanrader!!! vooral voor diegene die een ervaren pwo gebruiker

image_prodprod590046_white130px.jpg

Vandaag 2 scoops Craze genomen, ik heb vandaag al stevig geknald met de fiets, en mijn squattraining ging als vanzelf, nieuwe PR gezet en ik had eigenlijk nog energie over! Geen storende pomp ervaren en het herstel tussen de setjes was optimaal, dit is voor mij een van de best werkende pre workouts die ik al heb gehad.
Thanks voor je review. Deze ervaring deel ik met je! Je hoort echt weinig over dit product, maar is echt onzettend goed! :thumbs:

Ralf

Ik had 3 potten meegenomen op de FIBO op aanraden van een kennis van ons bij I-force nutition, hij was er meer dan lyrisch over.
Mn baas en ik hebben em een paar keer geknalt, tot 2,5scoop, maar deed bij ons echt bijna niets!

Balen :( Want ik ben een zware preworkout fan :D
Mesomorph, Hemorage UC en HyperFX werken bij mij persoonlijk het lekkerst.

Sickeste trainingen gehad op Jack3d als eerste PWO, maar nu na 3-4scheppen voel ik niets meer.

Dus helaas.. :(

Ik had 3 potten meegenomen op de FIBO op aanraden van een kennis van ons bij I-force nutition, hij was er meer dan lyrisch over.
Mn baas en ik hebben em een paar keer geknalt, tot 2,5scoop, maar deed bij ons echt bijna niets!

Balen :( Want ik ben een zware preworkout fan :D
Mesomorph, Hemorage UC en HyperFX werken bij mij persoonlijk het lekkerst.

Sickeste trainingen gehad op Jack3d als eerste PWO, maar nu na 3-4scheppen voel ik niets meer.

Dus helaas.. :(

Waar op de Fibo heb je craze gevonden? Heb er naar lopen zoeken en niet gevonden. En hoeveel heb je betaald?

Ikzelf vind craze de beste PWO van het moment.

Deze gisteren binnengekregne, vandaag getest!
Mijn review:

Heb vandaag lang geslapen aangezien ik vanavond met de nachtshift op moet, dus was om 12uur men bed uit, snel shake genomen met daarna een kom muesli + kwark.

Kwartier daarna al Craze (1.5 scoop) genomen (sneller dan het normaal moet maar...)
Onderweg naar de gym toch een serieuze rush gekregen, zin om te trainen, dat zenuwachtige gevoel was er zeker wel. Training ging lekker, enkele PR's verbroken en kon wel blijven knallen.

Was wel lekker aangezien ik nog niet veel gegeten had maar toch energie genoeg had.
Het belangrijkste van al is dat ik nu 3 uur na inname geen crash heb!

Wat mij betreft is dit een top product, raar dat het niet bekend is :)

De preworkout "Craze" bevat gewoon Amphetamine. Ze worden nu aangeklaagd las ik dus voor de gene die nog een goeie pre workout willen!!! zou ik deze maar keer bestellen voor hij van de markt is haha. Beetje slecht van ze dat ze er gewoon drugs in stoppen, zo onderscheid je je idd wel met de werking van andere pre workouts.

Heb je een bron?

Ik zag het op facebook voorbij komen

Craze is te duur bij B&F ik wacht vooralsnog op een sample of op een aanbieding waarin deze minstens 10 eurotjes goedkoper is.

kans op invoerkosten zijn redelijk groot omdat de doos van hun "bodybuilding.com" op staat en erg opvalt. het is mayb de gok maar later af moet je mayb toch een beetje extra betalen
Tegenwoordig heeft Bodybuilding.com een distributiecentrum in Nederland! Wordt dus vanuit Nederland verzonden, dus geen invoerrechten!

Tegenwoordig heeft Bodybuilding.com een distributiecentrum in Nederland! Wordt dus vanuit Nederland verzonden, dus geen invoerrechten!

Kan iemand dit bevestigen en uitleggen hoe dit werkt ? Er staat namelijk bij verzendopties
  • Delivers in 8-20 business days
  • Limited Tracking

Kan iemand dit bevestigen en uitleggen hoe dit werkt ? Er staat namelijk bij verzendopties
  • Delivers in 8-20 business days
  • Limited Tracking
Dit is bericht van bodybuilding.com

What changes have you made for European Union customers?

For our customers in the European Union, we are excited to let you know we now offer shipping from our new warehouse in the Netherlands! You can now enjoy much faster shipping and you will no longer have to pay import duties!

NOTE: Not all shipments to the European Union are guaranteed to ship from the Netherlands. If any item is not available at our Netherlands warehouse, the entire order will ship from the United States and may be subject to duties and taxes. If you have questions before placing your order (and want to make sure your order qualifies for this faster shipping option!), please email us at service@bodybuilding.com or call us at 1-877-991-3411 (Domestic) or (+1) 208-377-9994 (International).

If you need to make a return from an order shipped within the European Union, please visit our Returns Section

Dus wat je als shipping options etc ziet gaat ervan uit dat je order vanuit de vs verzonden wordt. Je moet even contact met hen opnemen om erachter te komen of jouw bestelling vanuit Nederland verzonden wordt... Veelverkochte producten zullen wel allemaal al in Nederland liggen

Ik verwacht dat ze in de toekomst ook wel goedkoper zullen shippen, maar het is pas net geintroduceerd dat warehouse in NL, dus kan nog even duren misschien

edit: nog een berichtje
Again, the total amount of shipping ultimately depends on the weight of your order. I would recommend ordering from the top 50 products or some of the more popular items that you are aware of as our Netherlands warehouse is only stocked with our top selling items at this time. http://il.bodybuilding.com/store/top50.htm . If you have any other questions please let us know! Thanks for choosing Bodybuilding.com and have a great day!

Laatst bewerkt:
Dit is bericht van bodybuilding.com

What changes have you made for European Union customers?

For our customers in the European Union, we are excited to let you know we now offer shipping from our new warehouse in the Netherlands! You can now enjoy much faster shipping and you will no longer have to pay import duties!

NOTE: Not all shipments to the European Union are guaranteed to ship from the Netherlands. If any item is not available at our Netherlands warehouse, the entire order will ship from the United States and may be subject to duties and taxes. If you have questions before placing your order (and want to make sure your order qualifies for this faster shipping option!), please email us at service@bodybuilding.com or call us at 1-877-991-3411 (Domestic) or (+1) 208-377-9994 (International).

If you need to make a return from an order shipped within the European Union, please visit our Returns Section

Dus wat je als shipping options etc ziet gaat ervan uit dat je order vanuit de vs verzonden wordt. Je moet even contact met hen opnemen om erachter te komen of jouw bestelling vanuit Nederland verzonden wordt... Veelverkochte producten zullen wel allemaal al in Nederland liggen

Ik verwacht dat ze in de toekomst ook wel goedkoper zullen shippen, maar het is pas net geintroduceerd dat warehouse in NL, dus kan nog even duren misschien

edit: nog een berichtje
Again, the total amount of shipping ultimately depends on the weight of your order. I would recommend ordering from the top 50 products or some of the more popular items that you are aware of as our Netherlands warehouse is only stocked with our top selling items at this time. http://il.bodybuilding.com/store/top50.htm . If you have any other questions please let us know! Thanks for choosing Bodybuilding.com and have a great day!

Zeker de moeite waard om in de gaten te houden dus :rolleyes:.

Als iemand anders een webshop kent waar je dit goedkoop kan halen dus voor 30 euro of minder hoor ik het graag. Ik heb trouwens met een livechat medewerker van bodybuilding.com gesproken en die zei me dat het product niet verkrijgbaar is in een distributiecentrum in Nederland dus ik zal het echt uit het buitenland moeten bestellen.

Laatst bewerkt:
Dit is geschift spul! Energie niet normaal en ik blijf zweten, ook na de training..er zit precies toch iets in wat volgens mij niet legaal is lol

Dit is geschift spul! Energie niet normaal en ik blijf zweten, ook na de training..er zit precies toch iets in wat volgens mij niet legaal is lol
Mijn werking is anders, ik krijg er een beetje energie/focus van maar een groot verschil in mijn training levert het niet op waar supplementen als noxipro wel goed doen wat ze beloven.

Ik heb vandaag voor de verandering craze geprobeerd (2xscoop). Wat er over focus gezegd wordt klopt wel. Je bent erg geconcentreerd tijdens de training.

Wel voelde ik me tijdends de training zwakker dan normaal en had last van een droge mond.
Bovendien voelde ik me rest van de dag niet lekker, Ik was erg zwak en onrustig.

Normaal gebruik ik assault (1 scoop), wat bij mij super werkt.

Ik kijk het nog een week aan anders maak ik iemand anders blij mee.

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag voor de verandering craze geprobeerd (2xscoop). Wat er over focus gezegd wordt klopt wel. Je bent erg geconcentreerd tijdens de training.

Wel voelde ik me tijdends de training zwakker dan normaal en had last van een droge mond.
Bovendien voelde ik me rest van de dag niet lekker, Ik was erg zwak en onrustig.

Normaal gebruik ik assault (1 scoop), wat bij mij super werkt.

Ik kijk het nog een week aan anders maak ik iemand anders blij mee.

Bij mij wat dit precies hetzelfde, misschien omdat de formule aangepast is want uit Amerika hoor ik niks dan lof over dit product.

Ik heb vandaag mijn eerste training gehad met Craze en ik moet zeggen dat het (bij mij) ontzettend lekker werkt!

Energie

Energie komt heel geleidelijk, het overvalt je niet zoals het dat met Noxipro bijvoorbeeld wel doet, maar is ontzettend intens op den duur. De energie houd echt vele malen langer aan dan bij Noxipro, ook heb ik de crash bij Craze niet ervaren die ik altijd wel heb ervaren met Noxipro (zal wel door de afwezigheid van 1,3 DMAA zijn).

Pomp

Pomp is belachelijk, hoewel ik moet bekennen dat die tijdens fasted training altijd al veel meer aanwezig is. Kracht toename is moeilijk te meten na een eerste keer, moet wel zeggen dat ik mij wel bijzonder sterk voelde (hoeft niet meteen aan Craze te liggen).

Focus

Focus gaat gelijk op aan de energie, heel geleidelijk. Aanvankelijk lijkt het niets te doen maar vervolgens slipt het er een beetje in, ik voelde mij in ieder geval geheel in mijzelf en afgesloten van de buitenwereld. Iets wat de trainingsintensiteit in mijn geval ten goede komt.

Kortom

Geen nerveuze energie, geen rare tintelingen en zoals ik het nu ervaar dus ook geen crash. Ook ben ik benieuwd hoe dit product zich houd tegenover duursportactiviteiten. Iets wat ik hoogstwaarschijnlijk morgen ga ondervinden.

Als mijn potje (bijna) leeg is zal ik nog eens op dit product terugkomen, en mijn bevindingen op korte en langer termijn uitgebreider uitschrijven. Iets zegt me dat ik een paar goede trainingen (zowel kracht als duur) tegemoet ga! :)

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag mijn eerste training gehad met Craze en ik moet zeggen dat het (bij mij) ontzettend lekker werkt!

Energie

Energie komt heel geleidelijk, het overvalt je niet zoals het dat met Noxipro bijvoorbeeld wel doet, maar is ontzettend intens op den duur. De energie houd echt vele malen langer aan dan bij Noxipro, ook heb ik de crash bij Craze niet ervaren die ik altijd wel heb ervaren met Noxipro (zal wel door de afwezigheid van 1,3 DMAA zijn).

Pomp

Pomp is belachelijk, hoewel ik moet bekennen dat die tijdens fasted training altijd al veel meer aanwezig is. Kracht toename is moeilijk te meten na een eerste keer, moet wel zeggen dat ik mij wel bijzonder sterk voelde (hoeft niet meteen aan Craze te liggen).

Focus

Focus gaat gelijk op aan de energie, heel geleidelijk. Aanvankelijk lijkt het niets te doen maar vervolgens slipt het er een beetje in, ik voelde mij in ieder geval geheel in mijzelf en afgesloten van de buitenwereld. Iets wat de trainingsintensiteit in mijn geval ten goede komt.

Kortom

Geen nerveuze energie, geen rare tintelingen en zoals ik het nu ervaar dus ook geen crash. Ook ben ik benieuwd hoe dit product zich houd tegenover duursportactiviteiten. Iets wat ik hoogstwaarschijnlijk morgen ga ondervinden.

Als mijn potje (bijna) leeg is zal ik nog eens op dit product terugkomen, en mijn bevindingen op korte en langer termijn uitgebreider uitschrijven. Iets zegt me dat ik een paar goede trainingen (zowel kracht als duur) tegemoet ga! :)

Ik mis:

Prijs

Een te duur product met betere goedkopere alternatieven.

Terug
Naar boven