MuscleMeat

Crazyland 20 september.

dat zijn toch van die kinky excentriek parties als ik t goed heb?

• Topic Starter Topic Starter
Nou valt wel mee... Het is een beetje kinky, maar je hoeft niet echt kinky gekleed te gaan...

Ik ben er vorige keer ook geweest, was erg leuk...

woei! zie ik daar even wat geile vrouwen op die site :D

niet zo erg kinky zegt ze dan.

I hate being 16 ( kom er zeker niet in lol )

Ik ben waarschijnlijk wel v/d partij. Beetje kinky hoorde ik, alleen niet zoals Wasteland. Lijkt me wel wat.

Foto's zien er wel kinky uit, volgens mij is het een eerste klas GHBO feest. bahbah.... :D

Laatst bewerkt:
Nee het is zeker niet als Wasteland... Wasteland kom je niet binnen als je niet kinky gekleed ben.. Hier gewoon wel.. Moet gewoon eenleuke uitgaans outfit aan hebben en uiteraard geen spijkerbroek of sportkleding/schoenen.

Idd. wasteland is ietswat meer kinky ja :) wel leuk :) anywayz, ik ga mischien, heel mischien, maar de kans is vrij klein.. ik heb helaas komend weekend zakelijke verplichtingen, mocht dat niet doorgaan dan ga ik alsnog..

Nope, misschien ander keertje.

Bij ons in de stad komt zaterdag dj pavo draaien, ff kijken wat die ervan bakt. :)

@ Purple;

dus no spijkerbroeken toegestaan? hmmmmmz, lelijk, dat kost me dus weer een linnenbroek. Daar blijft niks van heel, maarja.

En zelfs geen sportschoenen, vreemd, aangezien dat toch wel het lekkerst danst.

Zijn ze daar een beetje streng mee dan? Nou moet dan maar.....

Ze zijn er wel streng mee.

maar dat hebben we er voor over. Want als jij gaat purple gaan wij ook allemaal mee! :D

Terug
Naar boven