AndroidHealthClinic

Crea en eiwitten

nickcammaerts

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
70kg
Hallo

Mss een stomme en overbodige vraag, maar als ik sochtends opsta drink ik meteen mijn eiwitshake. Wanneer deze opgedronken is, mag ik vlak hierna men glas water met 5mg crea nemen of moet ik er tijd tussen laten?
Stomme vraag misschien maar ik ben nog niet zolang bezig.

Maakt geen fl**ker uit. Je kan het ook bij elkaar gooien. En 5mg moet 5 gram zijn ;)

Maakt niet uit man, crea kun je altijd nemen met vrijwel alles ;)

Hallo

Mss een stomme en overbodige vraag, maar als ik sochtends opsta drink ik meteen mijn eiwitshake. Wanneer deze opgedronken is, mag ik vlak hierna men glas water met 5mg crea nemen of moet ik er tijd tussen laten?
Stomme vraag misschien maar ik ben nog niet zolang bezig.

Beste Nick

Stomme vragen bestaan niet :D
Creatine kun je op elk moment van de dag nemen. Je kunt het zelfs toevoegen aan je eiwitshake!;)
De hoeveelheid creatine die je noemt is niet juist. 5 mg moet 5 gram zijn, maar ik neem aan dat dit een typefoutje is :p
Bekijk ook eens onze website (www.bodyenfitshop.nl) voor deze producten :)
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Bart

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Beste Nick

Stomme vragen bestaan niet :D
Creatine kun je op elk moment van de dag nemen. Je kunt het zelfs toevoegen aan je eiwitshake!;)
De hoeveelheid creatine die je noemt is niet juist. 5 mg moet 5 gram zijn, maar ik neem aan dat dit een typefoutje is :p
Bekijk ook eens onze website (www.bodyenfitshop.nl) voor deze producten :)
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Bart

Inderdaad, 5mg was een typfoutje :-). En oke dan voeg ik de 5GRAM ;-) bij mijn eiwitshake, bedankt Bart!

Ik fl**ker altijd alles bij elkaar in een whoppa in 1 keer naar binnen

Terug
Naar boven