Fitness Seller

Crea-tabs XXL Nutrition

TimM

Novice
Waardering
0
Ik ben van plan op korte termijn een keer creatine te gaan gebruiken na bijna 2 jaar trainingservaring.

Ik heb met de search optie geen concrete informatie kunnen vinden over de creatabs van XXL, maar ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Wegens de makkelijke dosering en toegevoegde dextrose lijkt me deze vorm van creatine handig om voor de eerste keer te gebruiken.

Ik hoop dat iemand mij zijn of haar gebruikservaring kan vertellen of alternatieven kan geven die een soortgelijk niveau van gebruiksgemak bieden.

Alvast bedankt

Zou je dat nou wel doen? ik bedoel creatine is niet niks, vooral tabs.

ik zou gewone creatine mono kopen en dan met aa in nemen van xxl

neem geen tabs, serieus... die zuigen. gwn poeder crea..

• Topic Starter Topic Starter
martie zei:
neem geen tabs, serieus... die zuigen. gwn poeder crea..

Ervaring?

Maar bijvoorbeeld Creatine Monohydraat van XXL doet zijn werk wel? Stel dat je het een kleine maand wilt gebruiken, heb je dan genoeg aan 500gr?

edit: Dosering:
1 volle theelepel (5 gram) met vruchtensap of water mengen en opdrinken.
De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 3 maal daags een theelepel Creatine (15 gram / dag). Daarna dagelijks 1 theelepel per dag (5 gram / dag), ook innemen op rustdagen.

Dit betekent dus dat je aan 175gr creatine genoeg hebt voor een zogenaamde 'kuur' van 25 dagen. Zijn die creatabs dan in verhouding erg duur of is Creatine Monohydraat rotzooi?!

Creatabs is dure rommel. Gewone creatine is goedkoper en veel beter. Je weet al waar je het goedkoop kan halen zie ik.

Terug
Naar boven