AndroidHealthClinic

Creatine en snelle suikers

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hoi

Ik las ergens dat je best creatine met snelle suikers inneemt zodat je een insulinepiek hebt en de creatine optimaal wordt opgenomen. Aangezien ik snelle suikers bijna volledig vermijd omdat ik net een constante bloedspiegel nastreef, vraag ik mij af of dat nu echt nodig is.
Als je het niet met snelle suikers inneemt, zal je lichaam het alsnog -ware het wat trager- volledig opnemen, of niet? We nemen toch ook niet telkens snelle suikers wanneer we eiwitten eten, gewoon omdat ze optimaal zouden worden opgenomen?

Creatine, not even once.

Bedankt!

is het niet het poeder zelf die beter oplost in een koolhydraat rijk drankje?

• Topic Starter Topic Starter
Dat stond er niet bij, het ging puur om de insulinepiek.

Het staat zo op de verpakking dat je het met suiker moet innemen maar uit onderzoek is gebleken dat je een enorme hoeveelheid suiker moet nemen om een significant effect te krijgen van die 'boost'. Maak je dus geen zorgen en neem het gewoon met water of wat dan ook

Kun je het gewoon door je Whey shake gooien?

• Topic Starter Topic Starter
Het staat zo op de verpakking dat je het met suiker moet innemen maar uit onderzoek is gebleken dat je een enorme hoeveelheid suiker moet nemen om een significant effect te krijgen van die 'boost'. Maak je dus geen zorgen en neem het gewoon met water of wat dan ook

Ja, nu je het zegt. Ik geloof dat ze zeiden dat je 100g snelle suikers moet nemen bij de inname. Stel je voor dat je dat 2 keer per dag doet. Meteen meer dan de helft van mijn kh-behoefte gevuld met dextrose lolwut.

Terug
Naar boven