Fitness Seller

Creatine.. Gebruiken? Ja/Nee

OddBall91

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
85kg
Hallo allemaal,

Ik zit er sinds kort aan te denken om Creatine te gaan gebruiken, maar nu is mijn vraag zou dit nu al wel verstandig zijn?

K ben dus 16 jaar, train nu ongeveer 2,5 jaar zonder enig supplement. maar wil nu serieus spiermassa gaan opbouwen, vet vrij spiermassa wel te verstaan.

Zijn er hier mensen met goede ervaringen over Creatine, welke ik het beste zou kunnen kopen? Ik ben van plan dit te halen bij de Body & Fit Shop in Zwolle, aangezien ik daar dichtij op school zit en dergelijke. Voor zo ver ik weet zijn daar wel de betere merken te kopen..

Weet ietmand antwoord op mijn vragen?

Groeten,

OddBall91

creatine kan je net dat beetje extra geven, je moet er geen wonderen van verwachten.. ik bemerk/te alleen dat ik wat langer door kan gaan

• Topic Starter Topic Starter
Mij is vertelt dat creatine herstel bevorderd en vocht opslaat zodat je voller lijkt qua massa

Oh mijn god.

uhu.. ik vraag ook alleen of het voor mij zou kunnen werken.. denk dat dat toch meer persoonlijk is als wanneer ik zou zoeken door topics van andere personen ??

uhu.. ik vraag ook alleen of het voor mij zou kunnen werken.. denk dat dat toch meer persoonlijk is als wanneer ik zou zoeken door topics van andere personen ??

Kennen wij jou persoonlijk? Nee. We hebben ook geen helderziende members die je kunnen vertellen of het voor je gaat werken of niet.
Je zult dus moeten afgaan op je eigen research, instinct en ervaring met het product. Het is geen wondermiddel, zoals je waarschijnlijk overal hebt gehoord en het gaat je niet zwaar massief/ripped/kolossaal/huge/droog maken.
Ook ga je er niet dood aan als je creatine volcontinu gebruikt en ja, het is net als zand in je bek. Gewoon slikken en trainen.

Kijk bij supplementen reviews of je een goede creatine kunt vinden, die ook in je prijsklasse zit.

Kennen wij jou persoonlijk? Nee. We hebben ook geen helderziende members die je kunnen vertellen of het voor je gaat werken of niet.
Je zult dus moeten afgaan op je eigen research, instinct en ervaring met het product. Het is geen wondermiddel, zoals je waarschijnlijk overal hebt gehoord en het gaat je niet zwaar massief/ripped/kolossaal/huge/droog maken.
Ook ga je er niet dood aan als je creatine volcontinu gebruikt en ja, het is net als zand in je bek. Gewoon slikken en trainen.

Kijk bij supplementen reviews of je een goede creatine kunt vinden, die ook in je prijsklasse zit.

:thumbup:

Try the search button vriend. Creatine is denk ik wel het meest besproken product op dit hele forum. Alles, maar dan ook echt ALLES over creatine is hier te vinden. Zoek en gij zult vinden ;)

True !!

Creatine kan ik zeker aanraden !! Het is één van de weinige supplementen waarvan de werking is bewezen !!!

Scoor een potje creatine ethyl ester. Geeft je nog net iets meer power dan gewone creatine. Je komt er snel genoeg achter of het voor jou werkt, voor de meesten werkt het in ieder geval wel ;)

creatine is zeker verstandig,zeker een aanrader,ik zou de gewone nemen dan ,de "monohydraat",is imo nog altijd de beste,merk maakt niet veel uit

Inderdaad gewoon lekker met mono beginnen. Potje kost 17,50 dus veel te verliezen heb je niet.. ;)

Ik zweer tegenwoordig bij CEE crea, maar je kan best ook de normale proberen.

ben zelf van plan om hier mee te gaan beginnen:

Creatine 100% Pure (Vitalife) || Body en Fit Shop

Aangezien het mijn 1e poging is en neit weet wat het persoonlijk bij mij doet begin ik met een goedkoop potje van 500G voor een week of 6 ofzo.. (10G. per dag?)

Als dit redelijk/goed werkt zal ik verder kijken naar de misschien wat duurdere en kwalitatief misschien betere merken

Maak er maar 5gram van

Ja, gewoon proberen.

ben zelf van plan om hier mee te gaan beginnen:

Creatine 100% Pure (Vitalife) || Body en Fit Shop

Aangezien het mijn 1e poging is en neit weet wat het persoonlijk bij mij doet begin ik met een goedkoop potje van 500G voor een week of 6 ofzo.. (10G. per dag?)

Als dit redelijk/goed werkt zal ik verder kijken naar de misschien wat duurdere en kwalitatief misschien betere merken

10 gram? Zonde, want je pist het overschot toch uit. Begin met 3-5 gram p.d., mocht je dan later meer willen gebruiken kan dat altijd.

hoi bro,s ik gebruikte paar weken terug ook creatine .
toen drukte ik top 110kg bank deed ik 5x maar nou ik geen creatine meer gebruik haal ik zelfs 3x 6x met 11okg zit gewoon tussen de oren alleen met creatine lijkt je voller houd ook vocht vast dus weet niet wat ik r van moet denken ??

Creatine is een prima supplement, gewoon proberen of het voor jou werkt.. het kan geen kwaad! ;)

5gr per dag is voldoende.. elke dag op een vast tijdstip innemen.

Neem die van XXL no nonsense nutrition lekker fijne korrel, blijft niks achter in je glas en je steunt een sponsor van dit forum + snelle levering! ;)

Suc6!

Terug
Naar boven