Hoi, mede sporters. Ik ben zelf al 2 jaar aan het sporten en sinds jan 2011 intensief 3 a 4 x per week. in Mei zag ik zelf nog weinig resultaat van al dat sporten dus heb ik nadat ik diverse artikelen heb gelezen een pot creatine besteld en ben ik begonnen met het advies programma op de pot zef. de pot was van M Double You.
Nu heb ik 2 periodes gedaan dus 1x 6 weken toen 2 maanden rust en daarna weer 6 weken. Maar ik heb het gevoel dat het echt geen effect heeft gehad.
merkt ook niets tijdens het trainen, alleen een opgeblazen gevoel en heel veel dorst.
Heeft er iemand dezelfde ervaring, of misschien advies dat ik beter iets anders kan gebruiken.
Lengte: 176KG
Gewicht: 69KG
Alvast bedankt,
Gr Jeroen.
Nu heb ik 2 periodes gedaan dus 1x 6 weken toen 2 maanden rust en daarna weer 6 weken. Maar ik heb het gevoel dat het echt geen effect heeft gehad.
merkt ook niets tijdens het trainen, alleen een opgeblazen gevoel en heel veel dorst.
Heeft er iemand dezelfde ervaring, of misschien advies dat ik beter iets anders kan gebruiken.
Lengte: 176KG
Gewicht: 69KG
Alvast bedankt,
Gr Jeroen.

kweenie of dat avond eten is of middag eten. Verder zou ik ipv 4 boterhammen om 12.00 2 boterhammen vrplaatsen naar 15.00 en de proteine reep laten vallen ofzo en die weer als snack gebruiken...en dan zou ik dan toch nog wel om 19.00 nog eens eten. Post eens je trainingschema...