AndroidHealthClinic

Creatine lijkt geen invloed te hebben.

jeroent83

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
67kg
Hoi, mede sporters. Ik ben zelf al 2 jaar aan het sporten en sinds jan 2011 intensief 3 a 4 x per week. in Mei zag ik zelf nog weinig resultaat van al dat sporten dus heb ik nadat ik diverse artikelen heb gelezen een pot creatine besteld en ben ik begonnen met het advies programma op de pot zef. de pot was van M Double You.
Nu heb ik 2 periodes gedaan dus 1x 6 weken toen 2 maanden rust en daarna weer 6 weken. Maar ik heb het gevoel dat het echt geen effect heeft gehad.
merkt ook niets tijdens het trainen, alleen een opgeblazen gevoel en heel veel dorst.

Heeft er iemand dezelfde ervaring, of misschien advies dat ik beter iets anders kan gebruiken.

Lengte: 176KG
Gewicht: 69KG

Alvast bedankt,

Gr Jeroen.

Lol, ga gewoon vreten en trainen
Creatine is echt geen wondermiddel, merkte er zelf ook weinig van

Maak je regelmatig vooruitgang? Tegen slecht eten en een lineair trainingsprogramma is geen enkel suplement opgewassen. Creatine is idd geen wondermiddel, maar werken doet het wel.

• Topic Starter Topic Starter
creatine

Ik weet dat het geen wondermiddel is maar had wel wat meer effect tijdens de training verwacht.

ik maak wel voorruit gang maar, heel erg langzaam. merk ook dat mijn spieren erg snel verzuurd raken waardoor ik het gevoel heb dat ik er niet alles uit kan halen.

supps hebben allemaal praktisch geen nut als
je voeding niet in orde is & gezien je stats zegt
dat denk ik al genoeg. (no offence) je voeding bepaalt
veel dus aan werken

• Topic Starter Topic Starter
creatine

Ik ben nog vrij nieuw, dus sta open voor alle kritiek en aanbevelingen.
ter aanvulling mijn voeding:

Dagelijks schema:

Drank

• 1x Glas melk
  • 3x Koffie + suiker.
  • Rest van de Dag Water min 2 liter.
  • Savonds soms een cola zero.
  • in het weekend Bier.
Eten:
  • 9:00 2 x boterham Kip
  • 10:00 1 x mussie reep
  • 12:00 4 x Boterham kip
  • 13:00 1 x 0.5L Protaine Shake
  • 15:00 1 x Protaine Reep.
  • 16:00 Normaal Avond eten, wat de pot schaft.
  • Savonds eigenlijk niets meer.

Dagelijks schema:

Drank

• 1x Glas melk
  • 3x Koffie + suiker.
  • in het weekend Bier.
Eten:

Jezus man noem je dat eten?!
Gooi er maar 5 maaltijden rijst met kip bij van ongeveer 500 Gram totaal per maaltijd.. Kijken of je dan zult groeien!

Dit kan je geen voeding noemen!

haaha wat een eetschema :') geen wonder dat je niet groeit.
ga eens eten man in plaats van naar supplementen grijpen

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:51 ----------

150-200 gram havermout erbij, paar boterhammen met pindakaas mag ook wel, een blik tonijn/makreel , een pot kwark voor het slapen, meer melk drinken ipv koffie

wedden dat bovenstaande jou al sowieso meer laat groeien dan welk (legaal) supplement dan ook ?

In princiepe niet slecht voor iemand die 69 kilo weegt. Ik denk niet echt dat het daaraan zal liggen, mits je 1 boterham ziet als 2 plakken brood met kip en niet 1 snee brood ofzo dat is geen broodje. Oh en avond eten om 1600 ??? kweenie of dat avond eten is of middag eten. Verder zou ik ipv 4 boterhammen om 12.00 2 boterhammen vrplaatsen naar 15.00 en de proteine reep laten vallen ofzo en die weer als snack gebruiken...en dan zou ik dan toch nog wel om 19.00 nog eens eten. Post eens je trainingschema...

Laatst bewerkt:
Standaardfout die veel mensen maken.. beginnen bij 2 of 3 en niet op 1 letten:
1- genoeg kcals
2- genoeg eiwitten
3- zo clean mogelijk
Als nummer 1 niet goed is kun je 2 en 3 zo goed doen als je wilt, je hebt er niks aan. In plaats van wat je nu doet kun je beter bij 1 beginnen en als dat op orde is 2 en 3.

In princiepe niet slecht voor iemand die 69 kilo weegt. Ik denk niet echt dat het daaraan zal liggen, mits je 1 boterham ziet als 2 plakken brood met kip en niet 1 snee brood ofzo dat is geen broodje. Oh en avond eten om 1600 ??? kweenie of dat avond eten is of middag eten. Verder zou ik ipv 4 boterhammen om 12.00 2 boterhammen vrplaatsen naar 15.00 en de proteine reep laten vallen ofzo en die weer als snack gebruiken...en dan zou ik dan toch nog wel om 19.00 nog eens eten. Post eens je trainingschema...

Waar gaat dit nou weer over?! Misschien weegt hij 69KG omdat hij een hoge verbranding heeft, OF juist omdat hij weinig eet..

Kom op zeg ''niet slecht'', als je goed kijkt naar wat hij eet is het misschien 1 boterham per maaltijd, 1 proteine reep etc etc..
Zeg liever niets man als je toch onzin uitkraamt...

*lengte wordt uitgedrukt in meters niet in kilogram
* proteïne
* meer eten, maak een echt voedingsschema; post het hier ze kijken het graag eens na. Of je nu creatine neemt of niet werken moet je toch.

Niet slecht? Dat lijkt eerder op een ontbijt dan een volwaardig voedingsschema. Het heeft geen zin om aanpassingen te maken als de basis niet goed is.

TS, begin maar opnieuw. Kijk eens in de sectie Voeding van dit forum voor inspiratie.

Porterhouse, goede ervaring met Anadraulic state?

niet iedereen reageert goed op creatine

Dagelijks schema:

Drank

• 1x Glas melk
  • 3x Koffie + suiker.
  • in het weekend Bier.
Eten:

Ok in plaats van al die onzinnige kritiek kunnen we even kijken voor een goed schema...

Keuzeontbijt:

1 3 of 4 gebakken eieren of gekookt.
4 tot 6 bruine boterhammen.
50 gram kipfilet meegebakken of zo gegeten.
fruit naar keuze.
weightgainer direct na het eten.

2 havermout met banaan of zo.
50 gram kipfilet.
1 glas lekkere verse jus d'orange.
Weightgainershake direct hierna.

ochtendtussendoortje: lekkere zelfgemaakte tonijnsalade.

Lunch tonijnsalade ( in totaal zo'n 300 gram, dit zijn 2 blikjes)
Tomaat, paprika of welke verse groente je ook wilt.
Dit bevordert de opname van je voedingsstoffen.
4 tot 6 sneetjes geroosterd of gewoon bruin brood.
Weightgainershake.

Tussendoor: proteine-shake.
of yoghurt met proteinepoeder en fruit.
amandelen, diverse noten etc

Avondeten tja wat de pot schaft maar zorg wel voor je 30 tot 40 gram eiwitten etc...

Als je 's avonds traint dan nog een maaltijd na je trainen en dat is niet 4 sneetjes brood maar een avondmaaltijd.
Als je overdag traint dan eerst een proteineshake direct na je training en binnen 1,5 uur een stevige maaltijd.
Weightgainer direct na je maaltijd

Avondsnack:

pindas, noten eiwitrepen .

Voor het slapengaan musli of crusly.
Waarom dit?
het zorgt voor langzame afgifte van koolhydraten tijdens de nacht en dat is belangrijk om energie in je spieren te houden tijdens de nacht.
Of je moet een dure langzaam afgeefbare proteineshake kopen maar die zijn best duur.
Crusly is perfect voor de nacht.

Succes!:)

Sowieso veel water drinken aangezien creatine vocht vast houd!

Ok in plaats van al die onzinnige kritiek kunnen we even kijken voor een goed schema...

Keuzeontbijt:

1 3 of 4 gebakken eieren of gekookt.
4 tot 6 bruine boterhammen.
50 gram kipfilet meegebakken of zo gegeten.
fruit naar keuze.
weightgainer direct na het eten.

2 havermout met banaan of zo.
50 gram kipfilet.
1 glas lekkere verse jus d'orange.
Weightgainershake direct hierna.

ochtendtussendoortje: lekkere zelfgemaakte tonijnsalade.

Lunch tonijnsalade ( in totaal zo'n 300 gram, dit zijn 2 blikjes)
Tomaat, paprika of welke verse groente je ook wilt.
Dit bevordert de opname van je voedingsstoffen.
4 tot 6 sneetjes geroosterd of gewoon bruin brood.
Weightgainershake.

Tussendoor: proteine-shake.
of yoghurt met proteinepoeder en fruit.
amandelen, diverse noten etc

Avondeten tja wat de pot schaft maar zorg wel voor je 30 tot 40 gram eiwitten etc...

Als je 's avonds traint dan nog een maaltijd na je trainen en dat is niet 4 sneetjes brood maar een avondmaaltijd.
Als je overdag traint dan eerst een proteineshake direct na je training en binnen 1,5 uur een stevige maaltijd.
Weightgainer direct na je maaltijd

Avondsnack:

pindas, noten eiwitrepen .

Voor het slapengaan musli of crusly.
Waarom dit?
het zorgt voor langzame afgifte van koolhydraten tijdens de nacht en dat is belangrijk om energie in je spieren te houden tijdens de nacht.
Of je moet een dure langzaam afgeefbare proteineshake kopen maar die zijn best duur.
Crusly is perfect voor de nacht.

Succes!:)

Creusli of meusli eten voor het slapen gaan? Ik vind jouw voedingsadvies niet zo goed.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 22:32 ----------

Jezus man noem je dat eten?!
Gooi er maar 5 maaltijden rijst met kip bij van ongeveer 500 Gram totaal per maaltijd.. Kijken of je dan zult groeien!

Dit kan je geen voeding noemen!

Pfff doe eens relaxed?

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 22:34 ----------

Die creatine heb je helemaal niet nodig joh. Gewoon lekker trainen en goede eten. Lees je eens in om je voeding iets beter te maken. Er staat voldoende informatie op deze site.

Terug
Naar boven