AndroidHealthClinic

Creatine: Maakt het uit hoeveel BF je hebt?

Ja4p

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Wat ik mij nou persoonlijk afvraag is het volgende:

Als je begint met creatine is het verstandig om een lager BF te hebben, juist niet of het maakt niet uit?
Waarom ik altijd in me hoofd heb gehad om pas creatine te gebruiken als mijn BF op 12% ligt, weet ik niet.
Het lijkt mij beter werken.. Geen goed argument voor ahah

Ik weeg momenteel 74.8kg met een vetpercentage van 15.1% ben bezig met IF om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, is het aan te raden om het dan al te gebruiken?
Nogmaals, ik weet niet waarom ik het denk maar wil er nu toch wel duidelijkheid over :)

Dankjewel :)

maakt niks uit! creatine zit ook gewoon in voedsel maar in mindere mate. Je kan op deze site en anders via google zat vinden over de werking van creatine etc.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, het is een lichaamseigen stof. en je haalt het uit vis en vlees als ik het goed heb gelezen.
Ik wil gewoon dat mijn vooroordeel omtrent het gebruik boven de 12% van creatine begraven word.

nou bij deze kan je het begraven want ik heb er nog nooit van gehoord. Heb het op zitten zoeken en kan er niets over vinden. Mijn conclusie is dan dat het totaal niet met elkaar te maken heeft.

Ik weet dat je met test beter niet kan beginnen op een hoog vp%, door de grotere kans op sides dan :p Maar met creatine is dit toch niet het geval denk ik hoor :)

Hallo,

Wat ik mij nou persoonlijk afvraag is het volgende:

Als je begint met creatine is het verstandig om een lager BF te hebben, juist niet of het maakt niet uit?
Waarom ik altijd in me hoofd heb gehad om pas creatine te gebruiken als mijn BF op 12% ligt, weet ik niet.
Het lijkt mij beter werken.. Geen goed argument voor ahah

Ik weeg momenteel 74.8kg met een vetpercentage van 15.1% ben bezig met IF om mijn vetpercentage naar beneden te krijgen, is het aan te raden om het dan al te gebruiken?
Nogmaals, ik weet niet waarom ik het denk maar wil er nu toch wel duidelijkheid over :)

Dankjewel :)

Je kunt op elk vetp. creatine gebruiken. monohydraat elke ochtend 3-5 gram en na je training.

Hoe ga je het gebruiken 8 weken wel en 2 weken niet ?

Kan op elk vp, gewoon elke dag 3-5 gram nemen in de ochtend. Kan gewoon year round btw

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het zoiezo 3maanden gebruiken, kijken naar het resultaat of het uberhaupt iets uithaalt bij mij.
Heb namelijk gelezen dat het per persoon anders werkt, bij de 1 wel ander niet.

Ja bij mij werkt het dus helemaal niet.
Eet al heel mn leven heel veel vlees misschien dat het daaraan ligt.

Terug
Naar boven