Fitness Seller

Creatine merk

creapure :) verwacht geen wonders :)

creapure

bij de een werkt et wat beter dan bij de ander

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
XXL of BSN neem ik altijd... maar volgens mij is dit product nagenoeg hetzelfde voor ieder merk... maakt dus niet zo veel uit.

Gewoon een goede monohydraat kopen bij XXL, is ook niet zo duur.

Hallo

Ik train ruim 3 jaar en wil eens creatine gaan gebruiken maar ik heb geen idee wat ik moet kopen
Welk merk is goed om flink wat massa op te bouwen?

Ik zou injouw geval eens kijken naar Total Muscle Solution van Body & Fitshop. Is een alles (creatine/NO/BCAA's) in één produkt dat je zeker zal merken tijdens en na je workouts ;)

Kijk ook eens naar Megagrow van xxl

..

Laatst bewerkt:
Je kan idd voor mono gaan. Voor mij deed mono niets, niet met dextrose, limonade, water :(

Terwijl ik met Size On echt meer energie en pomp had, met Total Muscle Solution heb ik nog meer kracht en pomp en het zit vol BCAA's voor herstel. Kortom ik heb voor TMS gekozen omdat het de basics bevat Crea/NO met nog wat zooi :p voor herstel en ik ben zeer tevreden.

Er worden natuurlijk allerlei vergelijkbare (en duurdere) supps verkocht die hetzelfde claimen, maar ik ben gewoon tevreden met deze supp, zowel prijs als kwaliteit.

Ik raadt je TMS of iets soortgelijks aan, gaat meer aan je verwachtingen voldoen ;) het blijft natuurlijk een supp, geen wondermiddel!

..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Haha jij hebt ze een keer op zo te zien;)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de smaak geen problemen heb terwijl ik het al bijna een jaar gebruik
Ik gooi ze dan ook direct achterin mijn keel:)

Ja precies, altijd na het trainen neem ik er 1tje, ik gooi ze ook helemaal achter op m'n tong, dan valt het reuze mee.

het schijnt dat ze bij de tuine goeie hebbe ligge

Terug
Naar boven