Fitness Seller

Creatine merk

Misschien kan je RAW IRON Professional Creatine proberen van sportfood.nl
Ik ben er zeer tevreden over

Ik heb een pot van Precision Engineered. Is smaakloos, maar het is pas het eerste wat ik gebruik. Kan moeilijk zeggen of het nou veel beter werkt of niet dan andere merken moet ik bekennen...

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
ik zou crack aanraden, waar ik naar de gym ga zijn er 85 % mannen die crack gebruiken, en ik kan je aleen maar vertellen dat het wonderen verricht... experimenteer een beetje wat beste bij u past , je kan een sample vragen bij eender welke sportvoeding shop,begin eerst met crack,no-xplode in combinatie met cellmass is ook goed

Crack? O.o als in drugs lol? neetoch

Kre alkalyn 2500 olimp ( te koop bij xxl )
naar het schijnt véél betere opname dan mono en geen vochtophouding.
ben er zelf juist mee begonnen, dus ik weet nog ni of het werkt. vroeger mono genomen en buikpijn, daarna cee genomen en dat viel beter mee maar dat was poeder en loste heel slecht op.
nu train ik ook anders, compounds met 2 opwarmsets en 1 set tot falen tss 8 en 12 reps, dus kan ik ook beter zien of ik in kracht vooruit ga

Kre alkalyn 2500 olimp ( te koop bij xxl )
naar het schijnt véél betere opname dan mono en geen vochtophouding.
ben er zelf juist mee begonnen, dus ik weet nog ni of het werkt. vroeger mono genomen en buikpijn, daarna cee genomen en dat viel beter mee maar dat was poeder en loste heel slecht op.
nu train ik ook anders, compounds met 2 opwarmsets en 1 set tot falen tss 8 en 12 reps, dus kan ik ook beter zien of ik in kracht vooruit ga

Goed spul, zou het persoonlijk bij BodyenFitshop.nl halen (geen verzendkosten).

Terug
Naar boven