Fitness Seller

creatine nadelige gevolgen voor de groei?

Jeroennn

Cool Novice
Waardering
0
heeft creatine nadelige gevolgen voor de groei?
Ik ben namelijk pas 14...
ojah niet zeggen dat ik me voeding pas in orde moet krijgen alles is goed:

• Topic Starter Topic Starter
oke ik weet voeldoende:)
ik denk helaas dat me ouders me voor gek zullen verklaren en ik nooit tot ik uit het huis ben creatine zal bemachtigen:(

zal nu wel een discusie(tje) uitlokken denk. Zou nog ff wachten met creatine tot je echt niet meer voortgeraakt.Uit ervaring weet ik dat je als je 14 bent nog zonder supplementen wat kilootjes zal kunnen bijvoegen aan vb: de bench. Ik zou het dus pas nemen nadat je 6 maanden vastzit aan hetzelfde gewicht dan krijg je echt een super boost. :cool: maar zie maar wat je doet. Kwaad kan het ni denk ik

teh_pwnerer zei:
zal nu wel een discusie(tje) uitlokken denk. Zou nog ff wachten met creatine tot je echt niet meer voortgeraakt.Uit ervaring weet ik dat je als je 14 bent nog zonder supplementen wat kilootjes zal kunnen bijvoegen aan vb: de bench. Ik zou het dus pas nemen nadat je 6 maanden vastzit aan hetzelfde gewicht dan krijg je echt een super boost. :cool: maar zie maar wat je doet. Kwaad kan het ni denk ik

Inderdaad waarom nu al mee beginnen als je zeker nog 20KG kan pakken in je 1e jaar?

Je bent erg slim voor je 16 jaar! Heb je veel klassen overgeslagen?

eduardjanssen zei:
Inderdaad waarom nu al mee beginnen als je zeker nog 20KG kan pakken in je 1e jaar?
Je bent erg slim voor je 16 jaar! Heb je veel klassen overgeslagen?
is mss late reactie maar heb redelijk veel over creatine gelezen en geinformeerd bij de mede bb'ers in de gym en iedereen zei dat dus wacht ik tot ik vast zit op een plateau.

volgens mij is fitnessen voor een 14-jarige niet zo goed. Tenminse, ik wou laatst met mijn neefje fitnessen en hij is 14 jaar. Toen werd mn neefje dus geweigerd en toen legde die mevrouw uit dat het gevaarlijk was voor personen onder de 17 ofzo. Als je dan ook nog creatine neemt, kan je zwaarder dus doe je zwaarder en overbelast je je 14jaarlang levende nog erger.

Martie :wave2:

martie zei:
volgens mij is fitnessen voor een 14-jarige niet zo goed. Tenminse, ik wou laatst met mijn neefje fitnessen en hij is 14 jaar. Toen werd mn neefje dus geweigerd en toen legde die mevrouw uit dat het gevaarlijk was voor personen onder de 17 ofzo. Als je dan ook nog creatine neemt, kan je zwaarder dus doe je zwaarder en overbelast je je 14jaarlang levende nog erger.

Martie :wave2:

Dus lichaams beweging is volgens die vrouw gevaarlijk voor personen onder de 17?
Heavy duty bodybuilding zou ik inderdaad voorzichtig mee zijn, maar gewoon lekker een paar keer per week fitnessen is niks mis mee.

creatine is eigenlijk niet echt boeiend genoeg om ruzie over te krijgen met je ouders,
zo lang je maar eiwitshake'jes mag pakken :thumbs:

Terug
Naar boven