AndroidHealthClinic

Creatine of Mass Perfection?

gokmen66

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
74kg
Hey,

Ik ben hier nieuw en ik zag al een aantal goede forums. Nu heb ik zelf ook een vraag. Ik ben 17 jaar 1,80m en weeg 74kg.
Ik fitness nu een maandje of 3/4 en zie wel goede resultaten. Sinds kort heb ik een nieuw Fitness schema en sport ik 4 x in de week.

Maandag: Borst/ Triceps
Dinsdag: Rug/ Biceps
Woensdag: Rust
Donderdag: Benen/ schouder
Vrijdag: Dag 1
Zaterdag & Zondag Rust

Maar aangezien ik nog vrij dun ben wil ik groter/voller gespierder worden. Ik gebruik nu in de ochtend en na trainingen Whey Perfection Protein van de Body & Fitshop. Ik was nog aan het twijfelen om een Pre-Workout Creatine (Assault) te nemen of tog een extra Mass Perfection verstandiger is en dat te gaan combineren met de Whey Perfection? Ook heb ik een voedingsschema maar niet altijd kan ik eten volgends mijn voedingsschema.
Ik hoop dat iemand mijn verder kan helpen wat het beste zou zijn een Creatine Pre-Workout voor het trainen of een Mass Perfection? Omdat ik sneller resultaten wil zien en breder/groter/voller gespierd wil worden.

Mvg

Hey,

Ik ben hier nieuw en ik zag al een aantal goede forums. Nu heb ik zelf ook een vraag. Ik ben 17 jaar 1,80m en weeg 74kg.
Ik fitness nu een maandje of 3/4 en zie wel goede resultaten. Sinds kort heb ik een nieuw Fitness schema en sport ik 4 x in de week.

Maandag: Borst/ Triceps
Dinsdag: Rug/ Biceps
Woensdag: Rust
Donderdag: Benen/ schouder
Vrijdag: Dag 1
Zaterdag & Zondag Rust

Maar aangezien ik nog vrij dun ben wil ik groter/voller gespierder worden. Ik gebruik nu in de ochtend en na trainingen Whey Perfection Protein van de Body & Fitshop. Ik was nog aan het twijfelen om een Pre-Workout Creatine (Assault) te nemen of tog een extra Mass Perfection verstandiger is en dat te gaan combineren met de Whey Perfection? Ook heb ik een voedingsschema maar niet altijd kan ik eten volgends mijn voedingsschema.
Ik hoop dat iemand mijn verder kan helpen wat het beste zou zijn een Creatine Pre-Workout voor het trainen of een Mass Perfection? Omdat ik sneller resultaten wil zien en breder/groter/voller gespierd wil worden.

Mvg

ten eerste over je trainings schema: als je met brijdag: dag 1 bedoelt dat je weer borst en triceps pakt is dit niet goed wamt met borst pak je ook schouders dus dan heb je niet genoeg rust gehad.
over je voeding: zorg dat je sowieso je aantal kcal per dag haalt ookal is dit niet volgens je schema(je macro's moeten dan wel in de buurt zitten)
supplementen: creatine kun je gebruiken om je training te verbeteren, dit zorgt indirect voor beter resultaat(doordat je beter traint) en je word er een beetje voller van.(dit is niet echt een goede uitleg van creatine maar ik heb ff geen tijd om een groot verhaal te typen maar wilde je toch ff snel helpen)
mass perfection heb je niet nodig omdat je carbs makkelijk uit je voeding kan halen.
whey kun je ook genoeg uit je voeding halen maar zelf vind ik het wel makkelijk voor in de ochtend en na het trainen, dit is persoonlijk.

ik zou je aanraden gewoon goed te gaan bulken en eventueel creatine en whey te nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je snelle reactie!
Met dag 1 bedoel ik inderdaad weer Borst en Triceps en de volgende week word dat dan Rug en Biceps dat wisselt dan elk week af. Daarbij had ik een vraag wat het beste zou kunnen zijn 3x10 of 4x8?
Ik haal vaak de benodigde hoeveelheid kcal maar dat lukt me niet altijd..
Oke dan zou ik voor de creatine en whey gaan.
En met bulken bedoel je daarmee veel eten voor mijn benodigde hoeveelheid kcal per dag?

Mvg

Bedankt voor je snelle reactie!
Met dag 1 bedoel ik inderdaad weer Borst en Triceps en de volgende week word dat dan Rug en Biceps dat wisselt dan elk week af. Daarbij had ik een vraag wat het beste zou kunnen zijn 3x10 of 4x8?
Ik haal vaak de benodigde hoeveelheid kcal maar dat lukt me niet altijd..
Oke dan zou ik voor de creatine en whey gaan.
En met bulken bedoel je daarmee veel eten voor mijn benodigde hoeveelheid kcal per dag?

Mvg

de week dat je op vrijdag borst en tricep gaat pakken moet je dan niet op donderdag je schouders gaan doen maar die moet je er dan vrijdag bij pakken.
bulken is een aantal kcal boven je onderhoud eten, lees de sticky's in de voedings sectie en maak daar een schema mee
en de reps en sets is puur persoonlijk dus dat moet je zelf ff bekijken

• Topic Starter Topic Starter
Oke hartstikke bedankt voor je reactie's!
Ik zal even naar de sticky's kijken en er een goed schema van maken.
Mvg

Terug
Naar boven