Fitness Seller

creatine of whey

jordi16

Novice
Waardering
0
hallo allemaal, ik heb een vraag zou het verstandig of nodig zijn dat ik creatine of whey ga gebruiken ?? k ben 16 jaar oud en train 2 á 3 maal in de week, nu eet k gewoon van te voren, en als ik thuis kom eet ik ook.

lekker door blijven eten ;)

Ik had ook hetzelfde vraagstuk als jij. Ben 18 jaar en vroeg me ook af welk supplement ik zou nemen. Ik ga het eerst houden bij een goed voedingschema. Doordat je dat aanpast zal je al wel vooruitgang boeken. Vanaf dat het zaakje stagneert ga ik beginnen met whey en als ik echt moeite heb met vooruitgang ga ik over naar creatine.

Misschien helpt mijn visie
Bert

• Topic Starter Topic Starter
okee heel erg bedankt ik ga dan gewoon goed eten k heb niet echt een voedingsschema maar voor het fitnessen eet ik muesli met fruit en na het trainen eet k ook.
jordi

hallo allemaal, ik heb een vraag zou het verstandig of nodig zijn dat ik creatine of whey ga gebruiken ?? k ben 16 jaar oud en train 2 á 3 maal in de week, nu eet k gewoon van te voren, en als ik thuis kom eet ik ook.

Twee supplementen die niet met elkaar te verglijken zijn.

Als je moet kiezen ga dan voor wei.

Go for whey , creatine heeft nu geen goede meerwaarde denkik.

okee en gebruik je dat zelf ook en wanneer dan ??

zoek en gij zult vinden!
~30gram voor de training
~30 na
en bij het opstaan iedere morgen ook 30gram ( of meer )

ik dacht alleen 30 gram voor de training en niet na de training en idd sochtends???
verbeter las ik het fout zeg:D;)

Ja dit is ook de eerste die ik tegenkom die zegt dat je whey na je training moet nemen.
Voor zover ik gelezen/geleerd heb, neem je'm 's morgens en voor je training.

erna hoeft niet persé

beter 45 minuten na je trainiing goed eten (GOED ETEN DUS EIWITTEN, KH'S,EN VETTEN)

okee bedankt k zal er over denken ,thanks

Voor en na de training

Voor om te zorgen dat er na de training voldoende aminozuren aanwezig zijn. Na om te zorgen dat de aanvoer van aminozuren hoog blijft.

zou kiezen voor de why en gewoon blijven door eten. creatine kan je nemen als je wat vast blijft hangen met je gewichten om dat kleine zetje extra kracht te winnen.

Gewoon whey, creatine deed niet veel bij mij. Behalve dat ik 5 kilo zwaarders was aan vocht.

Beide

maar aub niet op die leeftijd... je hebt tijd zat hoor...
En overigs, je moet er ingerold zijn. Wat je doet is gewoon zien dat je goed veel vlees en vis eet met veel groeten. Heb ook geen bang om wat aan te komen, hetzij het niet puur vet is.

nee, k denk dat k 't inderdaad nog niet neem maar in iedergeval bedankt

Terug
Naar boven