AndroidHealthClinic

Creatine tijdens kuur?

marcos

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Creatine is goed voor na de kuur, maar om tijdens de kuur ook creatine te gebruiken zou t misschien nog beter zijn,zodat je dacht ik sneller herstelt.
Wat is jullie mening?

marcos zei:
Creatine is goed voor na de kuur, maar om tijdens de kuur ook creatine te gebruiken zou t misschien nog beter zijn,zodat je dacht ik sneller herstelt.
Wat is jullie mening?

Ehm naar mijn idee nie en ik zal je vertellen waarom ik dat denk. Tijdens je kuur zit het qua herstellen enzo wel goed (supergoed zelfs beter dan normaal) maar zodra je klaar bent met de kuur komt de terugval en die moet je zien te beperken dmv je nakuur en creatine en dergelijks.

Houd er trouwens ook rekening mee dat je lichaam ook extra wordt belast tijdens het gebruik van creatine en ik neem aan dat je gezondheid vooraan staat.

Opzich zou je het ook wel kunnen doen maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je de creatine niet de gehele kuur gebruikt. Ik d8 dat je creatine maximaal iets van 6weken acher elkaar moest gebruiken. En als je creatine gebruikt hou je ook weer extra vocht vast, lijkt me nie echt leuk als je al andere roids gebruikt die er ook voor zorgen dat je vocht vasthoud.

Vind het trouwens jammer dat er maar weinig mensen op zulke specifieke vragen reageren :bawling:

Laatst bewerkt:
Naar mijn idee kan het wel. Crea zorgt voor extra kracht dus betekent dat de as beter zullen aanslaan. Aangezien crea onbeperkt gebruikt kan worden en geen extra belasting is voor je lichaam kun je het gewoon doen. Je moet alleen wel giga veel water drinken denk aan 6-8liter. (omdat je ook nog aan de as zit én veel meer eet).
maar idd je zult wel meer vocht vasthouden. daar komt nog bij dat je je terugval na de kuur niet kunt opvangen met crea, maar dat zou dan nog het ene gat opvullen met het andere zijn. Maar dit is wat ik er van denk....

Kan idd. wel, maar ik zou het erna nemen samen met een legio aan andere supps. om de klap zo goed mogelijk op te vangen.

soulreaver zei:
Kan idd. wel, maar ik zou het erna nemen samen met een legio aan andere supps. om de klap zo goed mogelijk op te vangen.

dit is zeker waar,anders gaat je klap te groot worden en het belast ook weer extra tijdens de kuur dus best erna nemen

wat belast het dan?

oh dan mag jij me vertellen waar je dat gelezen hebt ;)
kan me voorstellen dat het niet even prettig is voor je nieren als je er niet genoeg water bij drinkt.

D. zei:

Het ligt er dus helemaal aan wat je met HET bedoeld. HET wordt in de volksmond voor veel verschillende dingen gebruikt ;) . Hier is niet echt duidelijk wat je met HET bedoelt: crea of roids. HET één kan een belasting zijn voor je nieren, HET ander voor je lever :o

Ik denk dat dream warrior iets anders bedoelde dan jij.
Dat neemt niet weg dat het je lichaam extra belast en of je dat wilt...???

Enne als je al weet wat belast wordt door creatine, waarom vraag je het dan?

roids ZIJN een belasting, crea ZOU het KUNNEN zijn. Dat is het verschil. Mits er extra water wordt gedronken levert het dus totaal geen probleem op en zou ik het juist doen ivm de krachttoename. Maar dan is het na de kuur geen voordeel dat je nog crea neemt, je moet het allleen blijven nemen omdat de klap anders nog groter wordt. Maar ik val in herhalling, discussie gesloten

Terug
Naar boven