AndroidHealthClinic

Creatine vergeten in te nemen.

Bezoekers in dit topic

Marc W

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
2.322
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Ik was vergeten mijn creatine in te nemen na de training gisteravond. Maakt het echt zoveel uit wanneer je het inneemt? Ik heb nu deze morgen in plaats van de normale twee theelepels op een niet trainingsdag, drie theelepels genomen om te compenseren.

Ik weet niet waar mijn hersens zijn op dit moment, want het is deze week al de tweede keer dat me dit overkomt, terwijl de pot met poeder recht voor me neus staat. :(
 
Ik denk dat je hersens bij dat 17jarige meisje zitten ;) :D

maarre, ik denk dat het niet veel uitmaakt wanneer je het een keer vergeet hoor.
 
lijkt mij ook niet dat t al teveel uitmaakt, iig niet merkbaar lijkt me zo

ik zag net een paar hersens door de straat lopen, ze zagen er klein uit, mis jij die toevallig ;)
 
Marc W zei:
Ik was vergeten mijn creatine in te nemen na de training gisteravond. Maakt het echt zoveel uit wanneer je het inneemt? Ik heb nu deze morgen in plaats van de normale twee theelepels op een niet trainingsdag, drie theelepels genomen om te compenseren.

Ik weet niet waar mijn hersens zijn op dit moment, want het is deze week al de tweede keer dat me dit overkomt, terwijl de pot met poeder recht voor me neus staat. :(

maakt helemaal niets uit!! Pas na 3 dagen heeft je lichaam zijn vooraad verbruikt indien je wel goed vol zit uiteraard.
 
Geeft niks als het een keer gebeurt.Gewoon doorgaan met de normale doseringen en net doen alsof er niks gebeurt is. Maar je moet er geen gewoonte van maken! ;)
 
uit recent wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat je lichaam in een versnelde catabole toestand geraakt als je vergeet creatine in te nemen.

LOL! :D :P :lol: :laugh:
 
yep stombo. Nou ga je al je spieren verliezen :( ;) :D
 
haha, dat is totaal geen probleem..
 
Marc W zei:
Ik was vergeten mijn creatine in te nemen na de training gisteravond. Maakt het echt zoveel uit wanneer je het inneemt? Ik heb nu deze morgen in plaats van de normale twee theelepels op een niet trainingsdag, drie theelepels genomen om te compenseren.

Ik weet niet waar mijn hersens zijn op dit moment, want het is deze week al de tweede keer dat me dit overkomt, terwijl de pot met poeder recht voor me neus staat. :(


ow ow ow Marc, dat gaat je zware kilo's kosten jongen. Je bent niet goed bezig kerel. Of je doet het goed of je doet het niet he.....wat een instelling.

:whip:



;)
 
spirosz zei:
maakt helemaal niets uit!! Pas na 3 dagen heeft je lichaam zijn vooraad verbruikt indien je wel goed vol zit uiteraard.

3 Dagen al??

Voor zover ik weet is de wash-out periode van creatine ca 4wkn en geen 3dgn
 
3XL zei:
3 Dagen al??

Voor zover ik weet is de wash-out periode van creatine ca 4wkn en geen 3dgn

Je hebt gelijk 4 wkn is de totale wach out periode maar volgens mij begint deze na drie dgn!!!
 
kost je karma aan ons allemaal
veeeeel karma :D
 
Back
Naar boven