MuscleMeat

Creatine,Whey,Dextrose

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Hoe moet ik dit nou gebruiken?

Ik heb nu alleen whey en dextrose.

Ik pak voor het ontbijt 40gr whey
Direct na de training 50gr dextrose en als ik thuis kom (30min) pak ik weer 50gr whey.

Nu wil ik creatine gaan halen (mono)

Maar hoe moet ik dit nou erbij gaan gebruiken.
Ik heb heel veel andere topics gelezen maar iedereen zegt wat anders.
De een zegt geen laadfase doen de andere niet ik kom er echt niet meer uit.

Ik wil gewoon zeker weten dat ik het goed doe dat ik niet alles voor niks pak.

Ik zou gewoon 5 gram per dag nemen, op trainingsdagen na de training met de whey, op rustdagen kies je zelf maar, best op een lege maag...

Oplaadfase enzo daar zou ik me niet mee bezighouden, was volgens mij ook al lang achterhaald, gewoon 5 gram per dag;)

ik zou gewoon 5 gram per dag nemen, op trainingsdagen na de training met de whey, op rustdagen kies je zelf maar, best op een lege maag...

Oplaadfase enzo daar zou ik me niet mee bezighouden, was volgens mij ook al lang achterhaald, gewoon 5 gram per dag;)

+1

Even heel wat anders.. 50 gram dextrose lijkt me aardig veel, wat weeg je en hoelang ben je?

0,4 x je lichaamsgewicht in dextrose is voldoende :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
+1

Even heel wat anders.. 50 gram dextrose lijkt me aardig veel, wat weeg je en hoelang ben je?

0,4 x je lichaamsgewicht in dextrose is voldoende :thumbs:
+/- 82kg
185

Maar zoals ik boven heb gezegt wat ik al pak.

Als ik er 15min vóór het ontbijt 5gram creatine neem en 5gram na de training samen met mijn dextrose shake. 50gram dextrose + 5gram creatine Direct na de training. En 30min later pas mijn whey shake. Of de whey shake ook nog bij dextrose en creatine voegen direct na de training?

zoveel dextrose is nergens goed voor, behalve als je van vetjes houd

Terug
Naar boven