retrofo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 112
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bloed lijkt me nep.
Zo'n plaats delict zal de technische recherche na sporenonderzoek niet op deze manier vrijgeven lijkt me.
Die Santos
Wat een debiel zeg.
---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------
Wie kan mij vertellen op welk stuk die kerel vertelt over die varkens?
Die Santos
Wat een debiel zeg.
---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------
Wie kan mij vertellen op welk stuk die kerel vertelt over die varkens?
Was ergens op het begin geloof ik, iig in het 1e kwartier.
Lol heb het gezien ja, die zin is echt regelrecht uit Snatch gekopieerd, alsof hij het ingestudeert heeft, ook met die tanden, en dat je geen zin hebt om met je handen door de varkensstront te gaan.
Wat een fail.

goh misschien omdat het allemaal nep is?
wat verwachten mensen nou eigenlijk van bnn, dit is puur sensatie/controversie om kijkers te trekken, en het werkt.
goh misschien omdat het allemaal nep is?
wat verwachten mensen nou eigenlijk van bnn, dit is puur sensatie/controversie om kijkers te trekken, en het werkt.
Ik heb toch moeite dat te geloven. Maar goed, echt een andere verklaring waarom die "gangsters" zich van zo dichtbij laten volgen zonder dat het concequenties voor hun heeft, heb ik ook niet.
Had kwam allemaal redelijk authentiek over. En dat z'n zo'n zin letterlijk kopieren heeft volgens mij meer te maken dat die stakker van een Santos ook gewoon snatch heeft gekeken en nu die oneliners steelt. Mensen worden gewoon door dingen geinspireerd hoor jongens.
Waarom als er iets wordt uitgezonden waarvan mensen niet veel vanaf weten is het altijd gelijk fake?
het ziet er te triest voor woorden uit die clowns, daarom lijkt het fake. moeilijk te beseffen dat er van die ezels rondlopen. maar ik vrees dat het de werkelijkheid is.