AndroidHealthClinic

Crisp Gangsters in Den Haag

ik zit mezelf helemaal op te vreten, wat een ongelovelijk trieste debieltjes zijn dit zeg. ze hangen een btje de 50cent uit en vinden dat echt veel te stoer. kotsen moet ik hier van....

Zonder wapens... is het weinig. Dit zijn dé gasten die de auto mogen laten staan bij politie/douane/belastingcontroles.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niets op tegen, zoals die gast zelf zegt ze vallen geen burgers lastig maar maken mekaar af.

Precies, zolang ze elkaar maar afmaken heb ik er geen moeite mee, ruimt tenminste lekker op.

Oeh heb hem helemaal gekeken! Vond het wel interressant alleen ik geloof niet dat dit echt is. Als dit zo echt zou zijn werden ze echt niet met hun hele hoofd in beeld gefilmt enzo.

Beetje teveel GTA San Andreas gespeeld zeker. Ik heb die docu trouwens niet uitgekeken, na 3min was ik het al zat.

Fake, maar hier kom je toch van aan het kotsen. Dat bepaalde bevolkinsgroepen dit als de realiteit (willen) zien. Oa. deze verloedering verklaart de opkomst van Wilders.

Die Santos :roflol:

Wat een debiel zeg.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Wie kan mij vertellen op welk stuk die kerel vertelt over die varkens?

Die Santos :roflol:

Wat een debiel zeg.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Wie kan mij vertellen op welk stuk die kerel vertelt over die varkens?

Was ergens op het begin geloof ik, iig in het 1e kwartier.

Lol heb het gezien ja, die zin is echt regelrecht uit Snatch gekopieerd, alsof hij het ingestudeert heeft, ook met die tanden, en dat je geen zin hebt om met je handen door de varkensstront te gaan.

Wat een fail.

goh misschien omdat het allemaal nep is? :rolleyes:
wat verwachten mensen nou eigenlijk van bnn, dit is puur sensatie/controversie om kijkers te trekken, en het werkt.

wat verwachten mensen nou eigenlijk van bnn, dit is puur sensatie/controversie om kijkers te trekken, en het werkt.

Ik heb toch moeite dat te geloven. Maar goed, echt een andere verklaring waarom die "gangsters" zich van zo dichtbij laten volgen zonder dat het consequenties voor hun heeft, heb ik ook niet.

Had kwam allemaal redelijk authentiek over. En dat z'n zo'n zin letterlijk kopieren heeft volgens mij meer te maken dat die stakker van een Santos ook gewoon snatch heeft gekeken en nu die oneliners steelt. Mensen worden gewoon door dingen geinspireerd hoor jongens.

Ik ken iemand die in die buurt opgegroeit is en die had het er ooit over, dus nep is het zeker niet, ik zal het nog is navragen want ik hield me aandacht toen niet bepaald bij dat gesprek, maar er werd wel gesproken over die mensen etc.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Ik heb toch moeite dat te geloven. Maar goed, echt een andere verklaring waarom die "gangsters" zich van zo dichtbij laten volgen zonder dat het concequenties voor hun heeft, heb ik ook niet.

Had kwam allemaal redelijk authentiek over. En dat z'n zo'n zin letterlijk kopieren heeft volgens mij meer te maken dat die stakker van een Santos ook gewoon snatch heeft gekeken en nu die oneliners steelt. Mensen worden gewoon door dingen geinspireerd hoor jongens.

Dat met die varkens is natuurlijk wel zo, die vreten alles, maar indd, die Santos is gewoon een randdebiel van de bovenste plank, toen hij ook in Suriname het op het zuipen begon te zetten zag je zn ware aard naar boven komen, gewoon een kansloze debiel die niks weet en niks kan.

Waarom als er iets wordt uitgezonden waarvan mensen niet veel vanaf weten is het altijd gelijk fake????

Waarom als er iets wordt uitgezonden waarvan mensen niet veel vanaf weten is het altijd gelijk fake????

het ziet er te triest voor woorden uit die clowns, daarom lijkt het fake. moeilijk te beseffen dat er van die ezels rondlopen. maar ik vrees dat het de werkelijkheid is.

het ziet er te triest voor woorden uit die clowns, daarom lijkt het fake. moeilijk te beseffen dat er van die ezels rondlopen. maar ik vrees dat het de werkelijkheid is.

Hier in het kleine dorpje waar ik woon, lopen er ook van die mong*len met rode bandana's uit hun broek. Dit zit niet alleen in Den Haag. Ze hadden ook een documentaire over The Bloods in Amsterdam, maar die kan ik niet meer vinden. Daar werden alle hoofden gecensureerd of bedekt met zakdoeken, dat kwam wel echt over, maar deze lui boeit het geen reet. Zo'n filmpje is geen bewijs dat ze iets echt hebben gedaan, kun je ze niet voor oppakken. Die coke kan net zo goed poeder zijn, politie kan niks inbrengen.

Pff kon er na een paar minuten al niet meer tegen

Toen die kokende vetlel begon over zijn varkens kon ik mijn lach echt niet meer inhouden. Zo kansloos om stoer te lopen doen met verhaaltjes uit gangsterfilms als Snatch.

Terug
Naar boven