- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Nou echt dik geld was het niet, die stapel waren bijna alleen maar tientjes.
Volgens mij telde hij even 10.000 euro aan briefjes van 500 weg in de auto

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou echt dik geld was het niet, die stapel waren bijna alleen maar tientjes.

Volgens mij telde hij even 10.000 euro aan briefjes van 500 weg in de auto![]()
Dat noemen we hier een slechte avond hosselen.
jeweet
Volgens mij telde hij even 10.000 euro aan briefjes van 500 weg in de auto![]()
"echte" gangsters ofniet.. de loyaliteit en structuur begint al trekjes van de maffia te tonen.. mochten ze met de jaren meer leden vergaren dan denk ik dat ze best nog wel eens gevaarlijk groot kunnen worden..
ook in NL..

ik heb nog nooit iemand van de maffia voor de tv horen praten over zn misdaden en opscheppen met zn geld voor de camera en zwaaien met een pistool van kijk mij eens gevaarlijk zijn."echte" gangsters ofniet.. de loyaliteit en structuur begint al trekjes van de maffia te tonen.. mochten ze met de jaren meer leden vergaren dan denk ik dat ze best nog wel eens gevaarlijk groot kunnen worden..
ook in NL..

"echte" gangsters ofniet.. de loyaliteit en structuur begint al trekjes van de maffia te tonen.. mochten ze met de jaren meer leden vergaren dan denk ik dat ze best nog wel eens gevaarlijk groot kunnen worden..
ook in NL..
yeah jullie weten het.
Lach deze n*gers maar uit, want het zijn geen 'echte' gangsters.
Kapotlach
Ze bestaan al tig jaar en zo groot zijn ze niet geworden. Enkele jaren terug waren de King Crips een ware plaag rond het Koningsplein in Den Haag maar daar hoor je nu ook nog maar weinig van.
Ze bestaan al tig jaar en zo groot zijn ze niet geworden. Enkele jaren terug waren de King Crips een ware plaag rond het Koningsplein in Den Haag maar daar hoor je nu ook nog maar weinig van.
Ik weet niet of je de grootte moet onderschatten. Veel Nederlandse bloods/crips zitten ook in het buitenland.
Heb dat ook gezien op bnn, gingen ze even die vavella's? (of hoe spel je dat) in. Dat zijn pas zware jongens
daar gaat het er ook hard aan toe idd, ook zijn de politie niet zulke watjes daar 
Gevaarlijk zijn ze zeker, want mafketels met wapens zijn gevaarlijk. Serieus nemen? Nee, dat niet.