XXL Nutrition

Crisp Gangsters in Den Haag

Yeah jullie weten het.
Lach deze n*gers maar uit, want het zijn geen 'echte' gangsters.
kapotlach

"echte" gangsters ofniet.. de loyaliteit en structuur begint al trekjes van de maffia te tonen.. mochten ze met de jaren meer leden vergaren dan denk ik dat ze best nog wel eens gevaarlijk groot kunnen worden..

ook in NL..

"echte" gangsters ofniet.. de loyaliteit en structuur begint al trekjes van de maffia te tonen.. mochten ze met de jaren meer leden vergaren dan denk ik dat ze best nog wel eens gevaarlijk groot kunnen worden..

ook in NL..

Kzal het je nog leuker vertellen, ze zijn al gevaarlijk groot.;)

ook in NL..
ik heb nog nooit iemand van de maffia voor de tv horen praten over zn misdaden en opscheppen met zn geld voor de camera en zwaaien met een pistool van kijk mij eens gevaarlijk zijn.:roflol:

ook in NL..

Ze bestaan al tig jaar en zo groot zijn ze niet geworden. Enkele jaren terug waren de King Crips een ware plaag rond het Koningsplein in Den Haag maar daar hoor je nu ook nog maar weinig van.

Ze bestaan al tig jaar en zo groot zijn ze niet geworden. Enkele jaren terug waren de King Crips een ware plaag rond het Koningsplein in Den Haag maar daar hoor je nu ook nog maar weinig van.

daarvan is de helft naar de eeuwige jachtvelden en de andere helft zit in the big house.

Ik weet niet of je de grootte moet onderschatten. Veel Nederlandse bloods/crips zitten ook in het buitenland.

wannabees:rolleyes:

ik ben een keer in Mexico en Brazillië geweest en daar in de achterbuurten en sloppenwijken echte gangsters gezien...daar lusten deze home-boys geen brood van :no:

Heb dat ook gezien op bnn, gingen ze even die vavella's? (of hoe spel je dat) in. Dat zijn pas zware jongens

Inderdaad, vond het erg mooi om te zien. Dennis scheet ook in zijn broek. Mocht een dagje meedraaien met de politie daar. Zou daar niet eens in durven.

Die Rice Krispies zouden nog geen dag overleven in Sao Paulo of Rio.

Gevaarlijk zijn ze zeker, want mafketels met wapens zijn gevaarlijk. Serieus nemen? Nee, dat niet.

Terug
Naar boven