AndroidHealthClinic

Crisp Gangsters in Den Haag

Heb jij iets tegen n*gers? 9 van de 10 posts die jij maakt zijn van dit soort plaatjes...

blanken worden zo weinig afgezeken op dit forum... Give it a shot , zal je zien dat ik daar ook over post hoor :D

WhitePeople.jpg

Ik heb wel vaak docu's gezien over dat soort bendes, maar meestal mag je als man niet huilen in die bendes, maar hij huilde daarvoor ookal omdat hij niet meer kon gangbangen vanwege zijn kinderen dat komt niet echt over als een echte gangster.

Het zijn allemaal geen echte gangsters man, in Amerika hebben ze geen keuze, hier wel, hier zijn het gewoon luie fl**kers die te lui zijn om te werken en die gewoon een status willen hebben als gangster, in Amerika is het of dat, of niet te vreten hebben.

Ze zijn waarschijnlijk zo opgevoed, geen normaal mens gaat roven en moorden omdat ze te lui zijn om te werken.

Ze zijn waarschijnlijk zo opgevoed, geen normaal mens gaat roven en moorden omdat ze te lui zijn om te werken.
Nouja die gast zegt zelf in die docu, dat hij zich niet wil aanpassen aan een baas. Dat komt niet echt over als een gemotiveerd iemand die graag wil werken ipv crimineel zijn. :p

en alweer anderhalf uur van mijn leven verkloot.

Nouja die gast zegt zelf in die docu, dat hij zich niet wil aanpassen aan een baas. Dat komt niet echt over als een gemotiveerd iemand die graag wil werken ipv crimineel zijn. :p

idd, luie verwende ter***lijers.. als je nederland toch k*t vind, fl**ker dan gewoon op en ga terug naar de antillen/suriname...

Echte gangsters ofniet. De jongetjes die hier de grootste mond hebben zouden deze ''gangsters'' in het echt niet eens meer dan 2 seconden durven aankijken, laat staan hun recht in hun gezicht zeggen dat ze geen gangster zijn en een lelijk apenhoofd hebben. Weet niet wat iemand nu precies een gangster noemt, maar als de cribs en bloods in Amerika zo genoemd worden zijn dit toch zeker ook wel gangsters.

Echte gangsters ofniet. De jongetjes die hier de grootste mond hebben zouden deze ''gangsters'' in het echt niet eens meer dan 2 seconden durven aankijken, laat staan hun recht in hun gezicht zeggen dat ze geen gangster zijn en een lelijk apenhoofd hebben. Weet niet wat iemand nu precies een gangster noemt, maar als de cribs en bloods in Amerika zo genoemd worden zijn dit toch zeker ook wel gangsters.

durf ik wel als ik van tevoren 112 heb gebelt.

Haha. Ik bedoel maar...met dit soort jongens wil je gewoon echt geen problemen, schieten je heel zeker voor het minste of geringste overhoop.

Idd, en iedereen maar boasten over hoe ze zus en zo en dit en dat wel ff zouden doen bij deze 'fake' gangsters.:o

Ze zijn wel gevaarlijk, maar dat is elke idioot met een geweer, en dat is exact wat ze zijn. Het zijn ook wel gangsters, maar ik zie niet in waarom dat in hun voordeel zou pleiten. Alsof je een bepaalde erecode zou moeten volgen om gangster genoemd te kunnen worden. Ik zou zelfs stellen dat het overgrote deel van de gangsters uit getalenteerde idioten bestaat.

Ik vraag mij 1 ding af, ik zie ze niet anders als met dikke pakke geld zwaaien in de reportage, maar waar blijven dan de dikke autos en huizen???

Stukje hierover uit de Revu gevonden:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vraag mij 1 ding af, ik zie ze niet anders als met dikke pakke geld zwaaien in de reportage, maar waar blijven dan de dikke autos en huizen???

Als je geen aandacht wilt trekken dan koop je dat soort dingen niet. Geld is voor wapens, drugs en booze.

dat soort hebben bij verschillende vrouwen kinderen, wat dacht je van alimentatie betalen. :D

Ze zullen heus wel actief zijn op crimineel gebied maar ze blazen hun activiteiten nogal op.

Nou echt dik geld was het niet, die stapel waren bijna alleen maar tientjes.

Terug
Naar boven