AndroidHealthClinic

cruise 125 vs 250

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik redeneer dat je vooral veeel hoger moet doseren in mg als je blast als je cruise op 250 zit ipv 125mg
of dat je anders maar weining merkt ondervind het nu zelf..;

mvg:)

Dus jij merkt het verschil tussen 125/250 test heel duidelijk, maar het verschil tussen 250 test en 500 test/400 deca ( 650 mg AAS ) valt je tegen? Apart.

Cruisen.... tja je moet het een naam geven he...

Dus jij merkt het verschil tussen 125/250 test heel duidelijk, maar het verschil tussen 250 test en 500 test/400 deca ( 650 mg AAS ) valt je tegen? Apart.

kheb nog maar enkel gecruised op 250 , ik denk de volgende keer lager te gaan proberen 125mg,khoop dat ik dan harder ga tijdens mijn blast zonder absurd hoge doseringen te moeten gebruiken (dat hoop ik toch:o)

kheb nog maar enkel gecruised op 250 , ik denk de volgende keer lager te gaan proberen 125mg,khoop dat ik dan harder ga tijdens mijn blast zonder absurd hoge doseringen te moeten gebruiken (dat hoop ik toch:o)

Dan kan je dus niet zeggen dat het komt omdat je cruisede op 250mg.

Dat slaat nergens op.

Als je niks meer merkt van een halve gram test en 400mg deca word het tijd om te uppen.
Is niet zo gek als je aan het blasten en cruisen bent.
Neem aan dat het dan niet je tweede kuurtje is ofzo :p

Als je niks meer merkt van een halve gram test en 400mg deca word het tijd om te uppen.
Is niet zo gek als je aan het blasten en cruisen bent.
Neem aan dat het dan niet je tweede kuurtje is ofzo :p

nope:o, al een jaar of 8 bezig on ,off nu pas 10 maand blast cruise

LoL voor ik het BB concept achter cruisen kende vond ik het vooral nogal gay :p

Het gaat niet om het woord het gaat over het achterliggende idee van dat je gains verminderen omdat je lichaam toch homeostase nastreeft en dus via feedbackloops went aan hoge androgene anabole waarden. Om dit terug te draaien moet je een tijd zo laag mogelijk in testosteron gaan zitten maar hoog genoeg om gains te houden. Zo 70-150mg is je natuurlijke productie. Indien je niet permanent wil kuren is die hoeveelheid toch hetgeen waar je je gains mee moet behouden als je off gaat.

Neemt niet weg dat ook zo laag je nog steeds onderdrukt.

Neemt niet weg dat ook zo laag je nog steeds onderdrukt.

Vanzelfsprekend. Je zal niet herstellen in de zin van herstellende testosteron productie. Maar goed ik cruise zelf helemaal niet, ik kuur met vrij lange kuren en bouw steeds iets op in dosis en type middelen. Daarna ga ik een tijd echt off. Ik zou mijn kuren ook in 2-en kunnen hakken met een cruise ertussen maar dan maak ik een kuur ook wel weer zo 6 weken langer. Cruise blast cruise.....vind ik eigenlijk ook meer voor mensen die eigenlijk toch niet meer off willen en zich niet meer druk maken over onderdrukken omdat ze weten dat ze later toch trt moeten doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven