AndroidHealthClinic

Cruisen na de nakuur

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp leon en bullshark wel, het zou minder lastig moeten zijn om eerlijk te kunnen vragen wat je aan je hoofd hebt.

Ik zie jou of Bullshark die jongen ook niet uitleggen wat het nut van bloedwerk is?

Ik begin er niet aan, iemand die meteen huiliehuilie gaat doen wanneer iemand zegt dat zijn research minimaal is mag het wat mij betreft ook uitzoeken , zijn lijf ;)
 
Ik zie jou of Bullshark die jongen ook niet uitleggen wat het nut van bloedwerk is?

Ik begin er niet aan, iemand die meteen huiliehuilie gaat doen wanneer iemand zegt dat zijn research minimaal is mag het wat mij betreft ook uitzoeken , zijn lijf ;)
Zou ik ook zeggen, past goed bij de rest van je berichten.

Edit: zou het wel voorzeggen:
Hematologie
groot bloedbeeld

klinische chemie
 
Laatst bewerkt:
Zou ik ook zeggen, past goed bij de rest van je berichten.

Edit: zou het wel voorzeggen:
Hematologie
groot bloedbeeld

klinische chemie

Heb jij hem ff goed geholpen zeg! Denk je dat hij er iets mee kan? Topper ben je!
 
Heb jij hem ff goed geholpen zeg! Denk je dat hij er iets mee kan? Topper ben je!
Je hebt wel lang na moeten denken voor dit antwoord 🤣
het was aan jou gericht, neem aan dat ts vooraf al bloedwerk heeft laten doen.
ik hoef niet alles voor te kauwen, straks verwacht je nog dat ik de gear optrek.
 
Je hebt wel lang na moeten denken voor dit antwoord 🤣
het was aan jou gericht, neem aan dat ts vooraf al bloedwerk heeft laten doen.
ik hoef niet alles voor te kauwen, straks verwacht je nog dat ik de gear optrek.

Wat een grap ben je. Lopen zaniken dat ts niet geholpen wordt en zelf geen degelijk antwoord kunnen geven.
 
Wat een grap ben je. Lopen zaniken dat ts niet geholpen wordt en zelf geen degelijk antwoord kunnen geven.
Lul maar raak voor een knaak, ( je praat veel maar zegt niks)ik brouw er een eind aan. 😘🙋‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Wat een grap ben je. Lopen zaniken dat ts niet geholpen wordt en zelf geen degelijk antwoord kunnen geven.
Bullshit kan heel goed random antwoorden geven. TS heeft notabene tegen hem zelf geantwoord dat ie geen bloedwerk vooraf heeft gedaan.

Verder wel weer een vermakelijk topic.
 
Bullshit kan heel goed random antwoorden geven. TS heeft notabene tegen hem zelf geantwoord dat ie geen bloedwerk vooraf heeft gedaan.

Verder wel weer een vermakelijk topic.
Kinderen nemen 20-30iu GH 😂🤣😂
Hoe dom ben je als je dat denkt.
week of 6 na de kuur is normale termijn om je bloed te testen
 
Laatst bewerkt:
Als je bloedwaarden weer net herstelt zijn na een zware blast betekent dat niet groen licht om weer een blast te starten. Je geeft je lichaam bijvoorbeeld 2 of 3 maanden de tijd om met die goede waarden rond te lopen alvorens je weer een blast inlast. Anders start je telkens een blast wanneer de waarden net goed zijn. Denk dat kameel 🐫 dit bedoelt en het is wel een beetje dom dat je dit niet zelf kan bedenken en hij probeerde je subtiel aan het denken te zetten.
 
Als je bloedwaarden weer net herstelt zijn na een zware blast betekent dat niet groen licht om weer een blast te starten. Je geeft je lichaam bijvoorbeeld 2 of 3 maanden de tijd om met die goede waarden rond te lopen alvorens je weer een blast inlast. Anders start je telkens een blast wanneer de waarden net goed zijn. Denk dat kameel 🐫 dit bedoelt en het is wel een beetje dom dat je dit niet zelf kan bedenken en hij probeerde je subtiel aan het denken te zetten.
als je 27j bent en je bloed vooraf goed was herstel je normaal gesproken prima. zou na week of 2 weer je bloed testen vanaf nu. meestal week of 10-12 tot je 'blast' net hoe je bloedwerk er uit ziet.
Volgens mij schrijf ik niet veel anders
 
Volgens mij schrijf ik niet veel anders

Waar schrijf je dat het niet verstandig is om direct weer on te gaan zodra alles binnen de range valt? Misschien moet je de volgende keer eens begrijpend lezen ipv je laten leiden door je afkeer jegens mij.

@ts: bloedwerk tijdens je blast wordt ook aangeraden, maar dat wist je natuurlijk al; je hebt je immers goed ingelezen.
 
Laatst bewerkt:
Bullshit kan heel goed random antwoorden geven. TS heeft notabene tegen hem zelf geantwoord dat ie geen bloedwerk vooraf heeft gedaan.

Verder wel weer een vermakelijk topic.

Idd. Zodra er gerichte vragen worden gesteld kan meneer geen inhoudelijke antwoorden geven en gaat er vervolgens omheen draaien. Clown.
 
als je 27j bent en je bloed vooraf goed was herstel je normaal gesproken prima. zou na week of 2 weer je bloed testen vanaf nu. meestal week of 10-12 tot je 'blast' net hoe je bloedwerk er uit ziet.
Waar schrijf je dat het niet verstandig is om direct weer on te gaan zodra alles binnen de range valt? Misschien moet je de volgende keer eens begrijpend lezen ipv je laten leiden door je afkeer jegens mij.


@ts: bloedwerk tijdens je blast wordt ook aangeraden, maar dat wist je natuurlijk al, je hebt je immers goed ingelezen.
Lees even wat ik hierboven schrijf.

als zijn bloed over 2 weken goed is 10-12 weken tot blast. Als bloedwerk er niet goed uit ziet duurt het dus nog langer.

Jij interpreteert het alsof ts dan direct kan blasten bij goed bloedwerk.

Dus zodra je waardes binnen de range zijn heb je groen licht om ze weer te verpesten? Wat is daar de logica achter?
Als je het anders bedoelt, schrijf dat dan gelijk ipv lullen, ‘ je hebt je toch ingelezen’
 
Lees even wat ik hierboven schrijf.

als zijn bloed over 2 weken goed is 10-12 weken tot blast. Als bloedwerk er niet goed uit ziet duurt het dus nog langer.

Jij interpreteert het alsof ts dan direct kan blasten bij goed bloedwerk.


Als je het anders bedoelt, schrijf dat dan gelijk ipv lullen, ‘ je hebt je toch ingelezen’

TS komt daar zelf mee, daar gaat deze hele discussie over. En ik ben niet van het voorschotelen, ik stel vragen waar TS over na kan denken en zodoende zelf tot andere inzichten kan komen.
 
TS komt daar zelf mee, daar gaat deze hele discussie over. En ik ben niet van het voorschotelen, ik stel vragen waar TS over na kan denken en zodoende zelf tot andere inzichten kan komen.
Je komt meer over alsof je iemand voor dom uit wil maken. TS/ Hij komt voor advies hier.

Beste mensen,

Ik heb net een kuur afgerond van tren, test en mast. Nu zit ik in de 3e week van de nakuur (nolva) en hcg heb ik al gezet.

Maar nu vroeg ik mij af of ik toch zou kunnen beginnen nu met cruisen op 250mg test e tot de volgende kuur eraan komt.

Ik zat hier al over te twijfelen of ik ging cruisen of een nakuur ging doen maar zoals je nu leest wil ik toch overstappen op een cruise ook ivm de afnemende sex drive etc.

Alvast bedankt!
 
Erg intelligent is ie toch ook niet? Of in ieder geval niet voorbereid gezien hij 2 weken in z'n nakuur besluit toch te willen cruisen om de simpele reden dat z'n libido minder is :') getuigt dat van voorbereiding? Evenals de rest van z'n vragen niet echt roepen "ik heb me ingelezen!!!"
 
Dom als in geen kennis? Klopt.
Je kunt toch beter advies geven dan maar hameren op iemand zijn onkunde door te zeggen ‘ je had je toch ingelezen’. er staat zoveel in de fabeltjeskrant, waar veel elkaar napraten en zelf nog nooit iets anders dan creatine hebben gebruikt.
 
Een bloedtest gaat helemaal niets zeggen over wanneer je weer kunt blasten.

TS kan beter zijn training en voeding eens flink onder de loep nemen voordat hij uberhaupt gaat kuren, laat staan blast en cruisen.
 
Back
Naar boven