- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die vista+dx10kaart hebben kunnen proberen om hem op dx9 te zetten, want standaard rendert hij dan dx10.
Dan heb je een stuk meer fps, graphics zijn dan iets minder.

Waar kan je DX10 naar DX9 zetten dan ? ( en andersom... )
Ik draai hem op Medium/High zonder AA met het volgende:
- AMD X2 6000+ ( 3,0 Ghz )
- 3 GB RAM
- 8800GTS 640 MB
Spel ziet er gewoon goed uit bij mij en draait lekker![]()

waarom draait deze demo als dikke stront op mijn pc? zie sig voor mijn pc setup. ik gebruik een 22" monitor...op medium zuigt hij nog aardig zwaar.

Explain ? :|
Ik zie namelijk in de opties van het spel nergens DX9/DX10 Rendering staan..
Lijkt me apart als ik achter de naam van mijn snelkoppeling verander dat ik dan ineens in DX9 draai
Zag trouwens op IG ( InsideGamer ) dat alleen de VeryHigh Settings gebruik zouden maken van DX10...
Op snelkoppeling klikken met rechter muisknop, eigenschappen en dan regel Doel opzoeken en daarachter -dx9 zetten.Dat het jou apart lijkt kan ik ook verder niks aan doen, maar het is gewoon zo.
IG bedoeld dat je bij dx9 niet je instellingen op very high kan zetten.Maar is wel degelijk een verschil in bv high dx9 en high dx10, tenminste dat merk je vooraal in performance, verschil in graphics is beperkt.
Mijn systeem is vergelijkbaar aan die van jou core 2 duo@3,6ghz, 2gb, 8800GTS
Ik speel met shadows,shaders, post processing op medium, alle andere instellingen op high, op dx10 soms drops naar onder 20fps bij het water.Met dx9 totaal geen last van, ik wil gewoon altijd minimaal 30-40 fps hebben, 20 fps is voor mij persoonlijk niet speelbaar
Zo ff de full versie installeren en kijken of het beter loopt, maar als ik de verhalen hoor is het nog steeds hetzelfde.Het gaat helemaal een drama worden als de singeplayer bv niet langer dan 5-6uur blijkt te zijn.

Zal het straks is even proberen, ik heb nu dus op Medium DX10 met 30/40 FPS
Heb je de Full Versie al dan ?![]()
Ja gisteren gedownload, draait naar gevoel iets beter, maar niet veel.

***ik heb vandaag de demo uitgespeeld, spel heeft in de singelplayer zeker wat min punten, maar man o man wat is dat spel "zwaar" ...ik moet alles zo spelen dat het gewoon lelijk is, low-medium). De reden dat ik het spel in eerste instantie wilde kopen door zn mooie graphics is nu niet meer van toepassing...helaas
heb zelf een gforce 7800gtx, wil je alles op HIGH draaien heb je volgens mij de 8800GTX in SLI + dikke quadcore super overclocked ofzo nodig

Idd, ik snap niet dat sommige mensen dit een slechte game vinden.
Meeste mensen zijn gewoon gefrustreerd dat ze Crysis niet kunnen draaien met alle opties open daarom gaan ze zeiken, maar met high/medium ziet het er nog steeds goed uit.