Fitness Seller

Crysis

Idd, ik snap niet dat sommige mensen dit een slechte game vinden.

Meeste mensen zijn gewoon gefrustreerd dat ze Crysis niet kunnen draaien met alle opties open daarom gaan ze zeiken, maar met high/medium ziet het er nog steeds goed uit.

Ja echt wel!

Kan niet wachten om deze game in 2009 weer eens te spelen met een 5,6GHz Quad Core, 8GB RAM en 2x een 1024MB GPU. :P

• Topic Starter Topic Starter
Ja echt wel!

Kan niet wachten om deze game in 2009 weer eens te spelen met een 5,6GHz Quad Core, 8GB RAM en 2x een 1024MB GPU. :P

Krachtigere 3dkaart is wat we nodig hebben.De 9xxx serie van nVidia, alleen niemand weet wanneer die kaarten precies uitkomen.
Een C2D van 3ghz+ is meer dan genoeg voor Crysis.

Klopt, een high end proc en 2 a 4GB RAM is genoeg. Er is alleen nog geen kaart uit die Crysis op Ultra High op ene hoge resolutie met volledige AA/AF kan draaien.

Dacht dat de nieuwe gen. kaarten van Ati in Q1 08 geplanned staan. De 3870 is een voorproefje van de architectuur.

Idd ! Als de 9xxx reeks (of de nieuwe ATI's) crysis op zen knieën krijgt dan spring ik op de kar ! Dan moet je er gewoon 400-500 euro voor over hebben lol :D

Klopt, een high end proc en 2 a 4GB RAM is genoeg. Er is alleen nog geen kaart uit die Crysis op Ultra High op ene hoge resolutie met volledige AA/AF kan draaien.

Dacht dat de nieuwe gen. kaarten van Ati in Q1 08 geplanned staan. De 3870 is een voorproefje van de architectuur.

Nee, 3870 is een verbeterde 2900xt die je veel goedkoper kan produceren en die niet zoveel warmte afgeeft.
Er zijn idd geruchten dat er een kaart komt met 2x3870 chip en 2x8800GT, netzoals 7950 GX2.

Maar ik wacht op de nieuwe generatie, ik denk dat het eerder ergens voor de zomer wordt.

Nee, 3870 is een verbeterde 2900xt die je veel goedkoper kan produceren en die niet zoveel warmte afgeeft.
Er zijn idd geruchten dat er een kaart komt met 2x3870 chip en 2x8800GT, netzoals 7950 GX2.

Maar ik wacht op de nieuwe generatie, ik denk dat het eerder ergens voor de zomer wordt.

Mwah een 55nm chip tegenover een 80nm chip en ondersteuning van zowel DX10.1 als PCIe2.0 vind ik wel meer dan een verbeterde 2900. ;)

Mwah een 55nm chip tegenover een 80nm chip en ondersteuning van zowel DX10.1 als PCIe2.0 vind ik wel meer dan een verbeterde 2900. ;)

Ja zeg ik toch die 55nanomter, kleiner en goedkoper te produceren.Geeft ook minder warmte af.
DX10.1 heb je geen hol aan, leuk voor de marketing, zelfs al zou een game die features ondersteunen,dan is de 3870 daarvoor niet krachtig genoeg.PCIe2.0 ook niet, tenminste niet op deze generatie kaarten.

Hetzelfde verhaal met 8800GT vs 8800GTX.

Terug
Naar boven