AndroidHealthClinic

crystal DNP@ 1200mg

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
Vandaag begonnen met 1200mg DNP crystal ED!

Neem vandaag1500mg als kickstart en wil morgen 1200mg nemen. Kan 12dagen op 1200mg blijven maar dit zal 99%zeker niet te doen zijn! vorige keer ging ik na 5 dagen op 1200mg kapot van het zweten en vermoeidheid.

Bekijk per dag hoe ik verder ga! Gewoon zoals altijd eigenlijk:)

succes ermee kerel!
hoop dat ik je over een weekje nog op het board zie :D

ja ben ook benieuwd en zeker wat je eind resultat word, hoop zonder te veel sides

succes!

Ik zie het nut niet echt van die kickstart, crystal werkt toch direct moest het nu nog poeder zijn kan ik het verstaan.

Verder hoop ik geen artikels in de krant te lezen van een of andere kerel die vergif slikt en BB is en daardoor het loodje legt. Leuke anti-reclame zou dat zijn.

ik denk dat de signature van Knikker wel voor dareal geld :)

• Topic Starter Topic Starter
Damn lefgozer.....succes man!

Dit heb ik altijd een discutabel onderwerp gevonden, DNP is DNP, en de halfwaarde tijd is altijd hetzelfde!

Binnekort kan ik het eens vergelijken want dan zal ik crystal in huis hebben. Met die poeder van mp @ 200mg voelde ik het na 4 uur werken.

Succes nog met je plannen.

ik merkte de laatse 2 runs niets op 1200mg+ per dag

heb je er soms een weerstand voor opgebouwd?

ik ben sinds gister weer begonnen waarmee ik de laatste keer was geeindigd (spul komt uit zelfde pot) 4 caps --> 800mg poeder van MP.
ik merkte het vannacht al gelijk.
- warm
- zweten
- slecht slapen

Wat zijn je status nu qua gewicht en Bf ? Interessant om te weten denk ik voor de lezers in het begin van het logboek.

erg slecht, bf is denk 13/14% kracht stats zijn wel redelijk momenteel

Ik volg weer. Zelf ook zinnens om die crystal eens te proberen.

denk ergens rond 100/105 durf ff niet te wegen haha

niet echt veel getraind, zitte junken+ off cycle zet ik enorm snel en veel vet aan

niet veel/zwaar trainen na een kuur is zelfs aan te raden, doe ik zelf ook.
Het ongezond eten heb ik ook wel een beetje komt ook door het najaar, is aangetoond dat je dan meer zin in koolhydraten hebt (zoals chips, pizza)

Terug
Naar boven