MuscleMeat

crystal DNP@ 1200mg

• Topic Starter Topic Starter
Ja het is echt erg, steeds vreten patatje pizza enz, je kent het wel! echt zonde! Ben nu trouwens behoorlijk bloated :) gister 1500mg genomen net mijn eerste 600mg van de dag genomen, vanavond de andere 600mg

Heb ook overal pijntjes nu! alsof ik overal spierpijn heb! heel raar kon er bijna niet van slapen

niet veel/zwaar trainen na een kuur is zelfs aan te raden, doe ik zelf ook.
Het ongezond eten heb ik ook wel een beetje komt ook door het najaar, is aangetoond dat je dan meer zin in koolhydraten hebt (zoals chips, pizza)

Merk je ook dat je veeel sneller vet aanzet Off cycle? het is echt een enorm verschil! echt abnormaal bijna hoe snel het gaat

Laatst bewerkt:
nee nooit! hoezo? btje onzin om je vol te douwen om er 1 dag goed uit te zien

Ja het is echt erg, steeds vreten patatje pizza enz, je kent het wel! echt zonde! Ben nu trouwens behoorlijk bloated :) gister 1500mg genomen net mijn eerste 600mg van de dag genomen, vanavond de andere 600mg

Heb ook overal pijntjes nu! alsof ik overal spierpijn heb! heel raar kon er bijna niet van slapen

Merk je ook dat je veeel sneller vet aanzet Off cycle? het is echt een enorm verschil! echt abnormaal bijna hoesnel het gaat

Zet je off cycle niet gewoon snel vetmassa aan omdat je voeding dan minder strikt is? Off zal het moeilijker zijn om je motivatie hoog te houden mbt voeding. Als je weken schoon gegeten hebt zal je dan op slechte voeding sneller vet aanzetten. Overdaad aan aanwezig oetrogeen zal ook zijn steentje bijdragen, daarnaast gaat je BMR behoorlijk naar beneden omdat de eiwitsynthese een stuk lager licht en je trainingen zullen ook minder intensief verlopen wat je BMR verder verlaagd. Je lichaam heeft simpel weg een veel lagere kcal behoefte, maar je wil genoeg eten om je massa vast te houden.
Een simpele manier om je vetopslag te beperken is o.a. om geen suikers en vetten in een maaltijd te combineren.
Off cycle zou je je vetten moeten verhogen om je testosteron productie herstel te ondersteunen en catabolisme te beperken. De juiste keuze vetten zijn hier natuurlijk essentieel en omdat je meer vetten eet dien je je suiker inname zo veel mogelijk te beperken.
S avonds carbs ook beperken, maar dat lijkt me niks bijzonders.

Zet je off cycle niet gewoon snel vetmassa aan omdat je voeding dan minder strikt is? Off zal het moeilijker zijn om je motivatie hoog te houden mbt voeding. Als je weken schoon gegeten hebt zal je dan op slechte voeding sneller vet aanzetten. Overdaad aan aanwezig oetrogeen zal ook zijn steentje bijdragen, daarnaast gaat je BMR behoorlijk naar beneden omdat de eiwitsynthese een stuk lager licht en je trainingen zullen ook minder intensief verlopen wat je BMR verder verlaagd. Je lichaam heeft simpel weg een veel lagere kcal behoefte,

Goede post!

Hier ben ik me van bewust, maar had nooit verwacht dat het zo erg zou wezen!
Verschil is ook dat dit de eerste keer was dat ik ging cutten in een kuur! normaal cut ik altijd off cycle en ga ik na de cut ON!

On cycle was ik altijd volop aan het bulken vroeger! En herrinerde me alleen dat ik er juist droger en beter uitzag (wel kleiner) als de cycle over was aangezien ik dan weer minder at!

Nu was het andersom, vandaar

ja natuurlijk, nog steeds niet abnormaal aan het zweten hmm, krijg ook nog ander crystal DNP binnen ff kijken wat die doen

Laatst bewerkt:
je bent gewoon imuum geworden voor die zooi imo

heb je al weer een update? of is het echt helemaal niks geworden?

zweet nu wel! vrijdag begonnen, donderdag ochtend neem ik de laatste caps, maandag kan ik vertellen hoe het was, vorige keer zag ik het ook 3/4dagen later pas!

jij bent niet bang!

ga je nog vertellen hoeveel hoger? :D

mmmm normaal ga je kapot met max 500 dus deze vallen ook in de catagorie ondergedoseert

mmmm normaal ga je kapot met max 500 dus deze vallen ook in de catagorie ondergedoseert

Heb deze ergens in maart ook genomen, toen was het vreselijk zweten!

Denk gewoon dat ik er echt een tolerantie voor opgebouwd heb! mischien waren de MP's ook niet zo slecht

Net de laatste caps genomen, vind het wel welletjes

Leuk om te zien dat je het overleefd :D

Ik wist niet dat je een tolerantie kon hebben tegen dnp.

Heb je bloat? Wat zullen de resultaten zijn schat je?
Hoe zag je voeding/training/cardio eruit?

Leuk om te zien dat je het overleefd :D

Ik wist niet dat je een tolerantie kon hebben tegen dnp.

Heb je bloat?

dat van die tolerantie weet ik ook niet zeker, ik gok maar iets!
Heb vrijdag voor het laatst getraind! Ben bloated als een malle!

heb ongeveer 22 uur terug de laatste caps genomen! zweten werd gister trouwens wel erg! Maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik normala de dosering verdeelde over 2/3 keer per dag en gister nam ik ze in 1 keer!
Ben benieuwd of er nog vocht vanafloopt

erg veel aan het plasse, begin nu aardig bloat te verliezen gelukkig

Terug
Naar boven