Fitness Seller

crystal DNP@ 1200mg

En hoe is het resultaat? Vocht is nu wel weg toch?

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

nee nooit! hoezo? btje onzin om je vol te douwen om er 1 dag goed uit te zien

Goede post! Beter het hele jaar droog en er goed uitzien ;)

hoeveel vet raak je nou kwijt na zo een cycle DNP?

..... stil hier

• Topic Starter Topic Starter
was ff weg, weinig vet verloren volgens mij..

was ff weg, weinig vet verloren volgens mij..

ik lees al meerdere malen hier op t board dat de resultaten eigenlijk een beetje mager zijn..
als je de werking van t product zou moeten geloven zouden er wondere moeten gebeuren , maar tot nog toe zijn die uitgebleven? of heb ik iets gemist?

Ikzelf verloor 7 kg op de eerste Btch. Maar daar gingen mensen goed of slecht op, @de batch was nix.Ik weet nu zeker dat er 4-5 varianten in omloop zijn. Degene van Boris is volges mij crystal,dat is echt linke pestzooi. Teveel daarvan en je bent weg.

Ikzelf verloor 7 kg op de eerste Btch. Maar daar gingen mensen goed of slecht op, @de batch was nix.Ik weet nu zeker dat er 4-5 varianten in omloop zijn. Degene van Boris is volges mij crystal,dat is echt linke pestzooi. Teveel daarvan en je bent weg.

kriel was t bij jou puur 7kg vet dan?.. dan moet je toch hartstikke droog staan?!.. maar ikhoor van andere members hier dat zij geen spetterende resultate hebben behaald hiermee..

Welnee ik werd alleen maar zwaar depleted,maar moet wel zeggen dat mijn buik net over dat drempeltje kwam,waardoor het er erg netjes door uitziet.

Je moet de logjes maar eens volgen poeders zijn gewoon slecht. Die MP had ze terug genomen omdat het niet goed was. Toch hebben vele die gehad,met goed en slecht resultaat. Volgens Boor zijn log hebben ze nu de goede variant,en opnieuw uitgebracht,maar ik heb wrkelijk het idee dat er door die troep slachtoffers gaan vallen.

Welnee ik werd alleen maar zwaar depleted,maar moet wel zeggen dat mijn buik net over dat drempeltje kwam,waardoor het er erg netjes door uitziet.

Je moet de logjes maar eens volgen poeders zijn gewoon slecht. Die MP had ze terug genomen omdat het niet goed was. Toch hebben vele die gehad,met goed en slecht resultaat. Volgens Boor zijn log hebben ze nu de goede variant,en opnieuw uitgebracht,maar ik heb wrkelijk het idee dat er door die troep slachtoffers gaan vallen.

dnp is dus maar tijdelijk .. want daarna ga je toch weer vocht etc pakke..

jaa idd.. als boris al zegt dat t heel zwaar is , mensen toch echt problemen gaan krijgen..

Ik heb een jaar of 2 geleden ook dnp gebruikt 200mg caps ze zaten gewoon in een blanco zakje zonder merk, ik zat op 600mg. Ben ermee gestopt kreeg het er erg heet van en was uitgeput en snakte de hele tijd naar adem. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand 1200+ per dag neemt... Conclusie ik had het gewoon op 1 cap per dag moeten houden en dan was het mischien goed gegaan. Later kreeg ik last van mijn ogen (wil niet zeggen dat het door de dnp kwam maar je weet maar nooit) moest een paar x geopereerd worden en daarom grijp ik er niet meer naar.

Kriel heeft het al eerder gezegd dat er slachtoffers kunnen gaan vallen.
Maar dat mag wel even dik gedrukt want als andere mensen ook gaan denken om 1200+ te nemen en de batch is wel goed dan is dat zeker ook het geval.

• Topic Starter Topic Starter
Alweer 16weken off van de gear :) ga nu week 17 in, wil in februari weer ON gaan, met alleen lange esters (1keer per week prikken)

Weet nog niet wat, zit aan 1000mg tren te denken met wat test/mast. maar ik heb nog even om te brainstormen

Ben dan totaal 6 maanden off geweest.

Terug
Naar boven