SjaakadeliC
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 245
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, je volgt op de hodgetwins na echt r**ards
En dat is niet omdat ik ze niet mag (ik mag ze prima op Chris na), maar gewoon omdat ze echt de meest idiote uitspraken hebben.
CT is een liegende schreeuwneger met het IQ van een zeeslak die leeft op aandacht.
Kali is een liegende ex-gevangene met het IQ van een CT.
Chris Jones aka Quit Jones is een backstabbing opscheppertje die eigenlijk alleen nog maar negatieve gains maakt en doet alsof ie rough en grappig is terwijl de enige grap zijn smurfen gezicht is.
Elliot Hulse is een goede motivator, maar verre weg van slim.
Hij denkt zelf dat ie een filosoof is en dat zijn uitspraken heel diep gaan, maar eigenlijk denkt iedereen wat hij zegt, maar niemand vind het nodig om het op youtube te zetten zoals hij doet.
Daarnaast snapt hij wetenschap niet (hij is tegen wetenschap en luistert expres niet naar wetenschappelijk bewezen feiten die hem en anderen ten goede zouden doen wat betreft trainen als hij het zou toepassen)
Hij spreekt zichzelf dus tegen omdat hij de boodschap over wil dragen dat we onze denkwijzen moeten verbreden, maar tegelijk is hij de gene die narrow minded is.
Er zijn juist een heleboel blanke natural bodybuilders in de scene die gigantisch goede informatie verschaffen wat betreft voeding, training en vooral broscience uit de wereld proberen te helpen.
Ze maken misschien niet de meest leuke filmpjes om naar te kijken, maar je steekt er meer van op dan die hele lijst hier boven.
Hodgetwins verspreiden meer broscience als chris jones. Ze zijn wel grappig om te zien. Pog vind ik ook wel vermakelijk en hij heeft alsnog genoeg goede content.
Matg Ogus vond ik ook altijd een goed kanaal hebben, vooral torn die nog 5/3/1 deed. Nu met de LoA is het een ongelofelijke ph4ggot.
)Hodgetwins verspreiden meer broscience als chris jones. Ze zijn wel grappig om te zien. Pog vind ik ook wel vermakelijk en hij heeft alsnog genoeg goede content.
Mat Ogus vond ik ook altijd een goed kanaal hebben, vooral torn die nog 5/3/1 deed. Nu met de LoA is het een ongelofelijke ph4ggot.
Die twee zijn zeker niet de beste vriende
n en geven soms tegenstrijdig advies.
Zijn wel één van de weinige die echt weten waar ze over praten naar mijn mening. Vind het gewoon leuk meer te leren, hoef het niet toe te passen op mijn eigen training.
Dat 3-4 maaltijden per dag optimaler zou zij dan 2 of 8 is heel leuk allemaal (layne norton).. maar daar ga ik mijn voedingsschema niet op aanpassen. Tenzij je mee doet aan wedstrijden en natty wil blijven gaat dat allemaal geen zak uitmaken. Het echte nieuwe advies/bevindingen die ze komen te weten zijn vaak gebaseerd op weinig onderzoek/niet 100% zeker, daar ga ik geen moeite voor doen in ieder geval.
Dat baseert ie toch niet op die recente studie van Areta et al. (incl. Philips) mag ik hopen heZijn wel één van de weinige die echt weten waar ze over praten naar mijn mening. Vind het gewoon leuk meer te leren, hoef het niet toe te passen op mijn eigen training.
Dat 3-4 maaltijden per dag optimaler zou zij dan 2 of 8 is heel leuk allemaal (layne norton).. maar daar ga ik mijn voedingsschema niet op aanpassen. Tenzij je mee doet aan wedstrijden en natty wil blijven gaat dat allemaal geen zak uitmaken. Het echte nieuwe advies/bevindingen die ze komen te weten zijn vaak gebaseerd op weinig onderzoek/niet 100% zeker, daar ga ik geen moeite voor doen in ieder geval.
?Kali ook g4p, google 'Chuck Basher xxx' IN CASE YOU HAPPEN TO GIVE A PHUCK.

Kali ook g4p, google 'Chuck Basher xxx' IN CASE YOU HAPPEN TO GIVE A PHUCK.