MuscleMeat

Ctrl z irl

Uhm weer terug naar dinsdag avond, en oppassen voor losse/uitstekende tegels :D

Als ik kon ctrl z-en dan zou ik alles wat ik gedaan heb niet doen en alles wat ik niet gedaan heb wel doen.

Uhm weer terug naar dinsdag avond, en oppassen voor losse/uitstekende tegels :D

hahha :rolleyes: maar je hebt haar nu toch .. dat was het waard! ;)

OT: ik zou denk ik heel wat terug te draaien hebben, maar van de andere kant van schade en schande word men wijs! lastig! alhoewel je altijd wel een paar leuke dingetjes weet zodat je idd beter op je sport had gelet op vroegere leeftijd. . aandelen had gekocht dat je nu rijk(er) was. Andere school gevolgt zodat je nu een leukere en dik betaalde baan had. En ga zo maar door!

ik zou deze topic niet geopend hebben

Heel veel. Hoewel ik er dan ook niet van geleerd zou hebben.

Ik zou potverdomme nooit wezen mountainbiken 2 weken geleden. Dan had ik nu niet in bed gelegen, met mijn nieuwe opleiding zijn gestart, geen ijzeren plaat in mn arm gehad, geen 15 cm lang litteken, niet 6 maanden niet naar de gym gekund, niet te horen hebben gekregen van mensen dat ik 'af ben gevallen' en gewoon normaal kunnen nken.

Ik zou bij een rijke persoon of beroemde gast op CTRL+C drukken en in mijn lot CTRL+V drukken.

Wat zou fonkmeistah doen na zijn legendarische autorit met een collega...;)?

Zijn maar heel weinig serieuze dingen die ik anders zou doen..
Misischien niet geblowd hebben, vind drugs helemaal niks. Meer geduld hebben.

Niet serieuze dingen;
Nog wat meer verdiept hebben in de productie van hoogenergetische materialen, geen hele dure brommer op m'n 16e nemen maar gewoon een puch en daar lekker 85cc op pleuren, niet de auto hebben aangeschaft die ik nu heb maar een onverwoestbare oldtimer mercedes.

25a4yfk.jpg

Ik was trouwens gelijk HAVO gaan doen toen ik nog een jong mannetje was en de kans kreeg op de middelbare school. Voor de rest, weinig spijt van dingen.

Spijt hebben = verspilde energie.

En met die energie kan je weer meer trainen!

Ik zou een andere paden bewandelt zijn (wat rechtere) waardoor m'n geest nog steeds een mooi wit doek geweest zou zijn ipv een ondergekliederd vot met scheuren.

mooi metaforisch gesproken al zeg ik het zelf, beetje drama erin maargoed verder wel oke.

Ik zou gisteravond meer lol hebben gemaakt op de carnaval disco :o. Van 7 tot 10 en van 7 tot 9 heb ik er als lat bij gestaan.. zoals altijd. Pas om 9 uur begon ik fatsoenlijk mee te doen :p.

25a4yfk.jpg

Ik was trouwens gelijk HAVO gaan doen toen ik nog een jong mannetje was en de kans kreeg op de middelbare school. Voor de rest, weinig spijt van dingen.

Spijt hebben = verspilde energie.

Ik had als ik jou was even ctrl z gedaan en vervolgens een zelfde foto gezocht maar dan van 2 lekkere wijven :cool:

Terug
Naar boven