MuscleMeat

Ctrl z irl

What kind of ****ing purpose do I serve?

joker037mpsc8.jpg

Maar ik ken Jur wel;)
En ik durf te wedden dat zijn stats beter zijn, maar boeiend!
Maakte uit je posts niet op dat het een geintje was.

Maar ik ken Jur wel;)
En ik durf te wedden dat zijn stats beter zijn, maar boeiend!
Maakte uit je posts niet op dat het een geintje was.

Had hem zelfs al ge-pmt en daarvoor nog gezegd dat ik respect voor hem had ;), dus eerst hele topic lezen jij :p

En ik vind zijn avatar gewoon te geil en kan dat niet uitstaan dus moest hem ff afkraken :P

alles omdraaien en het leven is anders aanpakken (wel enkel wetende met wat ik nu weet )

alles omdraaien en het leven is anders aanpakken (wel enkel wetende met wat ik nu weet )

En hoe zou je het dan aanpakken :rolleyes:?

Ik zou trouwens ook gisteren niet me de t*fus hebben getraind want moet nu een badkamer slopen, muur breken etc en kan mijn armen amper meer optillen :cool: Eerst maar ff bordje brinta dus!

Show show show! Wil de chick van Sissy nu wel eens even goed zien :cool:!

ik heb die ctrl z irl gewoon gedaan enkele maanden terug en mn studies verdergezet.

Eens het besef komt dat je heel je leven nog moet werken, snap je dat je beter deftig werk hebt. Het is zielig tussen mensen te staan zonder diploma die vanaf een opdracht verstand vraagt er genadeloos vantussen vallen en jij hun stront mag opkuisen, en ook behandeld te worden als een domme brok spier zonder hersens die er maar wat staat. Ik had het toen pas door dat ik mijn capaciteiten had vergooid.

Ambitie kwam juist niet te laat, maar ja...

Terug
Naar boven