MuscleMeat

Cuba besluit in februari over toekomst Fidel Castro

Leg jij het dan maar es uit, ik begrijp er geen snars van.
Daarnaast kent Markmans mij lang genoeg om te weten dat ie onzin uitkraamt, en daar maak ik me verder niet druk om. Maar als je wat wilt vertellen is het wel handig als anderen kunnen meelachen om je onzin, want op deze manier is het niet te volgen ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat me niet lachen, onzin:roflol:

Nou, nog niet zo lang geleden was je constant aan het huilen als je het woord "moslim" kon vinden op google.:D

Terwijl Castro's Cuba vergelijkbaar regime heeft als bijvoorbeeld Iran/noord korea/etc.Maar dat doet er niet toe, zolang je in Havana Cubaanse sigaren kan roken.

Marky zegt gewoon dat je zo hypocriet als de pest bent en met 2 maten meet. Dat je jij zo dom/schijnheilig bent dat je over zijn taalfouten begint kan ik verder ook weinig aan doen.

Een hermetisch makkelijk te isoleren eiland dat gebukt gaat onder onderdrukking en een dictatorisme systeem is als grote broer goed verenigbaar met het uit de kluiten gewassen DBC ego.

De shariawet als staatsrechtelijke keuze is vrijwel identiek, dus meten met twee maten? Nee hoor, ben je gek! Zolang ergens de heil maar in kan worden gezocht. Desnoods prik je je eigen ogen ervoor uit. Want wat zou DBC nog zijn zonder een icoon om voor te leven? In voetbalstadions vind je de neefen en nichten van Opa.

Bij het uitstappen van je vlucht moet je maar hopen dat er genoeg haar op je kop zit Diebie, de Gilette Fusion kan voorlopig effe weg. En vergeet je twee begeleiders bij aankomst direct niet als zeer geachte heren een hand te geven met een eerbiedige buiging. ;)

t*ring, en dan zei je in een ander topic dat ik van een zak lucht kon verkopen alsof het goud van koning Abi Boe himself was. :scratch:

Genoeg idylischere plekjes waar de tijd ook lijkt stil te staan. Castro was en is gewoon een dictator die weinig goeds heeft gebracht voor zijn volk. Een land waar de bevolking het beste maar zijn mond houdt over de regering uit angst voor represailles.

Ik dacht dat jij als commy zijnde wel down was met die gang van zaken Eric.

• Topic Starter Topic Starter
Laat me niet lachen, onzin:roflol:

Nou, nog niet zo lang geleden was je constant aan het huilen als je het woord "moslim" kon vinden op google.:D

Terwijl Castro's Cuba vergelijkbaar regime heeft als bijvoorbeeld Iran/noord korea/etc.Maar dat doet er niet toe, zolang je in Havana Cubaanse sigaren kan roken.

Marky zegt gewoon dat je zo hypocriet als de pest bent en met 2 maten meet. Dat je jij zo dom/schijnheilig bent dat je over zijn taalfouten begint kan ik verder ook weinig aan doen.

Op Cuba steken ze geen vrouwen in de fik omdat de avondmaaltijd te zout was, dragen de vrouwen niet verplicht het gordijn van de zitkamer en drukt niemand de snoet 5x per dag naar een zwarte steen. Dus het valt wel mee.

Korea is van een vergeijkbaar niveau alleen doen Aziaten me weinig en de Spaanse taal des temeer. Mijn Iraanse kapper kan prachtig vertellen over het dagelijks leven maar ik opteer geen reisjes naar streken waar ze een boekie boven alles stellen.

Blijft nog over: Cuba met z'n uitgewoonde steden, trendy auto's en goede sigaren :D:D Wat kies je dan man? Viva Cuba, en je zusjes vulva.

Kusje.

Ik dacht dat jij als commy zijnde wel down was met die gang van zaken Eric.

:D Tja hier ben je direct een commie als ook maar een millimeter naar links afwijkt. Heb niks met het communisme, voor mij telt alleen het kapitalisme.

Weleens een commie gezien met zoveel gadgets Rob?

Haha, Ryu, dat jij DBC altijd maar weer de hand boven het hoofd houd. :p Een mening heb je niet, alleen als het je uitkomt.

t*ring, en dan zei je in een ander topic dat ik van een zak lucht kon verkopen alsof het goud van koning Abi Boe himself was.

Je hebt nooit educatie genoten en op het gebied van geografie, politiek, internationale rechtsspraak, economie, cultuur, geschiedenis en wetenschap. Dat ligt er dik bovenop. Zo heel af en toe durf je het eens aan om jezelf te mengen in enkele van deze vraagstukken. Wat eruit komt is van een bedroevend niveau.

PS:
Als ik een man van weinig uitgesproken meningen ben roflol :roflol::roflol: dan weet ik 't niet meer hahahaha! :hello:

Opeens blind voor sarcasme? :D

Jij hebt je jarenlang uitgesproken over de vrijheid die moslim leiders zouden wegnemen

En nu heb je blind ontzag voor een leider die exact dezelfde vrijheden volledig de kop in drukt. :roflol:

DBC01 zei:
Edit: Overigens hebben we het in dit topic over Castro.

Alzheimer? :P Zelf ter plekke de cultuur opsnuiven stond centraal met een werkelijk onnozel motief.

DBC01 zei:
Kerel kerel, ga alsjeblieft terug naar school om je Nederlands aan te passen want je probeert hier met hoogdravende volzinnen 'iets te raken' maar je slaat de plank taaltechnisch compleet mis.

Leg de fouten maar bloot.

Haha, Ryu, dat jij DBC altijd maar weer de hand boven het hoofd houd. :p Een mening heb je niet, alleen als het je uitkomt.

Je hebt nooit educatie genoten en op het gebied van geografie, politiek, internationale rechtsspraak, economie, cultuur, geschiedenis en wetenschap. Dat ligt er dik bovenop. Zo heel af en toe durf je het eens aan om jezelf te mengen in enkele van deze vraagstukken. Wat eruit komt is van een bedroevend niveau.

Een mening over dit? Nee, klopt dat heb ik niet. Ik herhaal alleen maar waar jij jezelf aan schuldig maakt.

Misschien had je dan toch wat minder moeten paardrijden en wat meer tijd in je studie moeten steken. Ik denk dat je vele volgelingen zou hebben in een studentenclub met zulke uitspraken. :thumbs:

Dit topic heeft z'n controversiële karakter thans verloren.

Zeg Ryu, kun jij Diebie niet effe tippen over m'n nieuwe provo stokpaardje in het topic Iran en Wilders?

Opeens blind voor sarcasme? :D

Jij hebt je jarenlang uitgesproken over de vrijheid die moslim leiders zouden wegnemen

En nu heb je blind ontzag voor een leider die exact dezelfde vrijheden volledig de kop in drukt. :roflol:

En jij bent één van de weinigen die hier serieus op ingaat en écht denkt dat dit uit de grond van m'n hart komt :roflol:

Het verschil tussen een parasietje en z'n gastheer, laten we het zo maar omschrijven. De restjes opvreten die de gastheer laat fl*kkeren. Daar leef je van. Meer is er niet bij voor jou.
Hoe goed je ook je best doet, je blijft de kruimeldief der ongeletterden.
Eens een afvaleter, altijd een afvaleter. Bij je geboorte gooiden ze de worm weg en legden de nageboorte in een wiegje.
Het resultaat zie je elke dag in de spiegel.

Zo, en dan mag je nu weer doorgaan met mooie kreten dumpen als 'Een hermetisch makkelijk te isoleren eiland' en 'dictatorisme systeem', het is géén Nederlands. Vergeet de spellingchecker niet want je plempt regelmatig bagger neer die rechtstreeks vertaald schijnt te zijn uit een niet nader te benoemen grottentaal die wordt aangemerkt als 'sarcasme' waar niet eens de Bobo in geinteresserd is.

Doe je de deur dicht als je afdruipt, dan ik ga nogeens kijken of het me lukt die spiegel voor me te laten klaarkomen. :hello:

Groetjes,

Opa :p

Doe je de deur dicht als je afdruipt, dan ik ga nogeens kijken of het me lukt die spiegel voor me te laten klaarkomen. :hello:

Groetjes,

Opa :p

Ik vond dit stukje tekst op een briefje op de grond toen ik kruimels aan het schooien was. ;)

Narcisme - Wikipedia

Narcisme is een term uit de psychologie. Het is een vorm van gedrag die wordt gekenmerkt door een obsessie met de persoon zelf (vaak het uiterlijk), gebrek aan inlevingsvermogen, egoïsme, dominantie en ambitie. Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist.

Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen.

Hehe eindelijk is het klokje weer rond. Het heeft even geduurd, je liet jezelf verblinden door een hoop verwarring inclusief het licht van mijn schoonheid maar we zijn weer terug bij 2003, where it all began. Applaus, heb je hem nu door? Zo niet, vraag iemand van de oude garde. :hello:

Zo af en toe nog eens, DBB op z'n best.

Beide. Ondanks ik de man niet altijd evenveel krediet toeschrijf, mag je gerust zeggen dat hij wel een van de makers van dit forum was, en nog is indien aanwezig.

@ DBC

Ik ben er vorig jaar geweest, echt te gek! Hebben ongeveer helft van cuba gezien, beetje bij de mensen thuis slapen :D Echt super ervaring!
Ook bij het graf/monument van Ché geweest, Habana city :cool: vol met die oude wagens!
Goeie tip: koop de lonely planet want daar staat alles in wat je moet weten, met leuke weetjes, looproutes, restaurantjes. En alles very cheap of course :D

owwww..... ik wil terug

Beide. Ondanks ik de man niet altijd evenveel krediet toeschrijf, mag je gerust zeggen dat hij wel een van de makers van dit forum was, en nog is indien aanwezig.

Je had hem klem,maar nu loop je te slijmen.Dat is een teken van zwakte,jij verliest.

Terug
Naar boven