Fitness Seller

Cuba besluit in februari over toekomst Fidel Castro

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Oh oh oh wat zat ik klem, nounou! Ik dacht nog even en ik maak nog rare sprongen, zó klem zat ik! :roflol:

Als ik morgen 'onthul' dat ik een groot fan ben van Marx dan zijn er weer een paar die erin stinken en mij gaan aanvallen op mijn communistische gevoelens, en dan zit ik zeker weer klem als 'communist'. Echt niet te geloven, ik kan hetzelfde geintje 34 keer uithalen en het werkt nog even goed.

41 reacties in een potentieel reltopic, beetje magertjes. Zal ik het licht maar uit doen?

Ja doe maar. Het is niet meer wat het geweest is Eric.
Ik neem nog maar een slok IGF en staar naar onze foto's van die eerste leuke meeting, dat waren tijden...kusje, opa.

Je had hem klem,maar nu loop je te slijmen.Dat is een teken van zwakte,jij verliest.

Jezelf bewust kwetsbaar opstellen stelt je instaat niet voorspelbaar te zijn. Menig TBSér heeft op die wijze z'n ruimte opgeeisd voor het zoveelste bloedbad. En dan het gepeste schooljongetje nog, die zwakke nerd weet tot ieders verbazing de ruggen voor z'n dolk wel te vinden.

Af en toe moet je kunstmatig je tong in DBC's gebleekte anus steken zodat je z'n lichtpuntje van hoop op zelfwaarde daarna weer een flinke trap kunt geven. Zo drijf je de kerel tot wanhoop.

Gaaaaaaap. Ga jij es lekker terug je TBS cel in, raap je zeepje van de vloer en ervaar wat je hebt gemist sinds de kruising van die berberteef met die dolle Duitse herder vooraf ging aan jouw geboorte.

Hee maar DBC01 zoveel zal er niet verandere hoor na de dood van Fidel.
Zijn broer en hij zijn 1 pot nat
ik meen zelfs gelezen te hebben dat Che aan Fidel is geintroduceerd door Raoul

En Eric,
De sfeer die je in Cuba proeft heb je nergens anders hoor
dat is echt uniek
wat dat betreft heeft DBC01 wel gelijk.
een land als Cuba vind je nergens anders
en je staat er versteld van in positieve zin en soms in negatieve zin.

het onderwijs
hoe mensen met elkaar omgaan.
de politie
de prijzen

ik vond het mijn meest byzondere vakantie ooit.
zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan

Fijn, eindelijk eens iemand die op grond van rationele motivatie reageert in plaats van te blèren als een efedrine-eekhoorn zonder pootjes.

Terug
Naar boven