XXL Nutrition

Cut cycle kiezen: graag wat input (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nogal een onduidelijke foto om te beoordelen
Op meet zijn vp op een weegschaal
Zit op 19 % op 100 kilo op 192 cm

Wat dacht je van naturel cutten en daarna een bulk kuur. Want op dit moment heb je te weinig kennis. Ga je lekker inlezen tijdens je cut
Op zit toch al op trt
 
300 test/100 tren/100 mast is prima voor een cut, vooral met je huidige vp wil je ook weer niet te veel. 100 tren zou geen probleem moeten zijn, maar dat blijft persoonsgebonden. De een is nou eenmaal een stuk gevoeliger dan de ander.

Dit. Exact. Many thanks!
 
Nogal een onduidelijke foto om te beoordelen

Op zit toch al op trt

Foto kan beter idd, is puur om te laten zien dat ik niet moddervet ben en gvd niet gebodyshamed wil worden door een paar dudebros.
Geintje, luv you guys :D
 
Foto kan beter idd, is puur om te laten zien dat ik niet moddervet ben en gvd niet gebodyshamed wil worden door een paar dudebros.
Geintje, luv you guys :D
Op de powerliftsectie na is alles boven de 12% obese hier :D
 
:D

6B4E5DB8-68E7-409A-BD97-7637850C8FCC.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Je bent al vanaf Januarie bezig met cutten en staat nog steeds op een vrij hoog vp . Ik denk gewoon dat je wat fout doet qua voeding training. Roids doen altijd wel wat voor je maar na langer dan 14 jaar trainen mag je toch wel een bepaald fysiek/stats verwachten. Dit is niet om je af te branden maar krijg nu alles on point en je gaat in 1 jaar trainen meer bereiken dan de afgelopen 14 jaar
 
Je bent al vanaf Januarie bezig met cutten en staat nog steeds op een vrij hoog vp . Ik denk gewoon dat je wat fout doet qua voeding training. Roids doen altijd wel wat voor je maar na langer dan 14 jaar trainen mag je toch wel een bepaald fysiek/stats verwachten. Dit is niet om je af te branden maar krijg nu alles on point en je gaat in 1 jaar trainen meer bereiken dan de afgelopen 14 jaar

Trust me on this one. Ik ben gemotiveerder dan ooit tevoren, de komende maanden ga ik er 100% voor. Ben dedicated as hell.
 
Haha je vraagt advies, optie 1 of optie 2.

Je hebt optie 2 al aangekocht, vanwaar dan de vraag als je plan al uitgestippeld is :p
 
Haha je vraagt advies, optie 1 of optie 2.

Je hebt optie 2 al aangekocht, vanwaar dan de vraag als je plan al uitgestippeld is :p

Omdat ik beide opties heb ingekocht. :)
 
Het is optie 2: Testosteron E 200mg Trenbolone E 100mg Masteron E 100mg per week geworden. 1e injectie gister gezet.

Zit sterk te overwegen te frontloaden met een dubbele dosis in de eerste week. Thoughts anyone?
 
Maak het niet moeilijker dan het is. Lekker zo laten.
 
Back
Naar boven