Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum dus ik ga me eventjes voorstellen.
Nieuw in de zin van, dit is mijn eerste echte post. Ik kom hier al geregeld een tijdje lezen en kennis vergaren.
Mijn stats zijn 1m69 en +- 73 kilo, ben 24 jaar
Ik train al een goede 2,5 jaar, waarvan het laatste jaar serieus powertrainen is, met ups en downs. Tijdens mijn studies verwaterd het trainen wel wat spijtig genoeg
bon, heb nu vakantie en ben terug deftig bezig.
Mn bf ligt rond de 15-20% ... ik denk eerder 15%
Mijn doel is cutten omdat mijn bf toch nog te hoog is naar mijn goesting... dit ten koste van massa
dus heb ik besloten om kuurtje te doen.
Ik zit ondertss nu in mn 4de week.
Ik zet:
10-12 weken: 250mg test e
5 weken: winstrol om de dag
20mg 12-14: Proviron of nolvadex (best voor nolva gaan ?)
Tot zover alles goed... ben al wat bijgekomen ondertss, maar ik krijg het vet er niet vanaf... nuja logisch als je kuurt.
ben nu ook al tijdje bezig met elke morgend te joggen op nuchtere maag.
zo een 45min. En na elke krachttraining een 20-30 min cardio erbij.
Ik train een splitschema van 4 dagen.
en één cardiodag extra
De training gaat zeer vlot
Al goede gains gehad, train veel intensiever... zweet me wel kapot
Mijn voeding is als volgt: (om de 2,3-3u steek ik toch wel iets in me mond)
Smorgens:
40g Whey
80G havermout met melk en banaan
10-11u:
100G Tonijn + boterham
Smiddags:
Varriert van vis of kip + bord groenten + stukje fruit zoals ananas
PWO:
40gr whey
50gr kippewit + 2 sneetjes boterham // of stuk fruit/handje rozijnen
Na training:
40gr Whey
40gr bruine rijst + kip of koolvis + bord groenten zoals brocolli of bonen.. of hoop rauwkost
8-9u:
50gr notenmix
En voor het slapen gaan een Pro 80 casein shake
Voeding varriert wel eens ... staat misschien nog niet op zn punt.
Ook in het weekend durft dit wel eens te vervallen... maarja beetje refeed houden.
Ook wissel ik eens af met zalm of stuk steak
Qua supps: Multivit, omega 3, whey uiteraard, en begin nu ook met glutamine, creatine pak ik tijdens de kuur niet.
Mijn doelen zijn om droog te staan, maar toch massa te behouden ... daarom de kuur. Voor de kuur ging het droog staan goed, zeker met de ochtendcardio erbij... ik at toen ook iets minder, maarja de massa ging er ook af.
Tips qua voeding iemand ?
Vorig jaar ook massakuur gedaan met 500mg test e en deca... serieus gegained, maar zo bloated als iets toen, en dat wou ik vermijden, daarom de 250mg test =)
Momenteel eet ik van 2 kantjes ... ik wil gainen terwijl ik wil afvallen/cutten ...
en uiteindelijk bereik ik niks
Ik ga ook elke week mijn progressie updaten
O ja, nog een probleempje ... Mijn rechter arm is gespierder dan mijn linker... altijd zo geweest, zo erg dat het zelf zichtbaar is als je erop let ...
ik heb geen idee hoe dit komt, ik train ze allebei even hard. Komt wel in orde na een tijd zeggen de meesten maar ondertussen is dat nog altijd niet gebeurd... een serieuze ruk arm
Maar daaraan zou het nie kunne liggen imho
Ook mijn rechter kuit is ietsje steviger dan de linkse ...
Tips ? =)
Grtz
Ik ben nieuw op dit forum dus ik ga me eventjes voorstellen.
Nieuw in de zin van, dit is mijn eerste echte post. Ik kom hier al geregeld een tijdje lezen en kennis vergaren.
Mijn stats zijn 1m69 en +- 73 kilo, ben 24 jaar
Ik train al een goede 2,5 jaar, waarvan het laatste jaar serieus powertrainen is, met ups en downs. Tijdens mijn studies verwaterd het trainen wel wat spijtig genoeg

bon, heb nu vakantie en ben terug deftig bezig.
Mn bf ligt rond de 15-20% ... ik denk eerder 15%
Mijn doel is cutten omdat mijn bf toch nog te hoog is naar mijn goesting... dit ten koste van massa
dus heb ik besloten om kuurtje te doen.
Ik zit ondertss nu in mn 4de week.
Ik zet:
10-12 weken: 250mg test e
5 weken: winstrol om de dag
20mg 12-14: Proviron of nolvadex (best voor nolva gaan ?)
Tot zover alles goed... ben al wat bijgekomen ondertss, maar ik krijg het vet er niet vanaf... nuja logisch als je kuurt.
ben nu ook al tijdje bezig met elke morgend te joggen op nuchtere maag.
zo een 45min. En na elke krachttraining een 20-30 min cardio erbij.
Ik train een splitschema van 4 dagen.
en één cardiodag extra
De training gaat zeer vlot

Al goede gains gehad, train veel intensiever... zweet me wel kapot

Mijn voeding is als volgt: (om de 2,3-3u steek ik toch wel iets in me mond)
Smorgens:
40g Whey
80G havermout met melk en banaan
10-11u:
100G Tonijn + boterham
Smiddags:
Varriert van vis of kip + bord groenten + stukje fruit zoals ananas
PWO:
40gr whey
50gr kippewit + 2 sneetjes boterham // of stuk fruit/handje rozijnen
Na training:
40gr Whey
40gr bruine rijst + kip of koolvis + bord groenten zoals brocolli of bonen.. of hoop rauwkost
8-9u:
50gr notenmix
En voor het slapen gaan een Pro 80 casein shake
Voeding varriert wel eens ... staat misschien nog niet op zn punt.
Ook in het weekend durft dit wel eens te vervallen... maarja beetje refeed houden.
Ook wissel ik eens af met zalm of stuk steak
Qua supps: Multivit, omega 3, whey uiteraard, en begin nu ook met glutamine, creatine pak ik tijdens de kuur niet.
Mijn doelen zijn om droog te staan, maar toch massa te behouden ... daarom de kuur. Voor de kuur ging het droog staan goed, zeker met de ochtendcardio erbij... ik at toen ook iets minder, maarja de massa ging er ook af.
Tips qua voeding iemand ?
Vorig jaar ook massakuur gedaan met 500mg test e en deca... serieus gegained, maar zo bloated als iets toen, en dat wou ik vermijden, daarom de 250mg test =)
Momenteel eet ik van 2 kantjes ... ik wil gainen terwijl ik wil afvallen/cutten ...
en uiteindelijk bereik ik niks

Ik ga ook elke week mijn progressie updaten
O ja, nog een probleempje ... Mijn rechter arm is gespierder dan mijn linker... altijd zo geweest, zo erg dat het zelf zichtbaar is als je erop let ...
ik heb geen idee hoe dit komt, ik train ze allebei even hard. Komt wel in orde na een tijd zeggen de meesten maar ondertussen is dat nog altijd niet gebeurd... een serieuze ruk arm

Maar daaraan zou het nie kunne liggen imho
Ook mijn rechter kuit is ietsje steviger dan de linkse ...
Tips ? =)
Grtz
Laatst bewerkt: