Fitness Seller

Cut kuur deze zomer

Pelikan

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ik ben momenteel bezig met 500mg test per week en 0,5mg Arimidex iedere 3 dagen.
Nu vraag ik me af wat een lekkere kuur is om te cutten deze zomer.

Ik zelf zat te denken aan :
5 weken 60 mg anavar per dag
500mg test e ( iedere week )

Het hoeft bij mij niet allemaal gelijk te zwaar, ik wil gewoon graag op 6% bodyfat zitten, en snap natuurlijk alle voeding basics, maar vraag me af of er AAS zijn, die dit versnellen.
Van Anavar heb ik in ieder geval gelezen dat het je bodyfat zou moeten verminderen, en of clenbuterol/t3 zo handig is weet ik ook niet..

Test-e-winstrol-mast of primo-clen-eca-nolva
voilla

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, maar wat zou een leuk kuurtje kunnen zijn?
Wat denken jullie van DNP?

Dnp is troep. In de zomer ook niet aan te raden als ik hoor hoe warm je het daarvan krijgt. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

DNP zou ik niet aanraken als je zegt "niet allemaal te zwaar". Volgens mij is DNP een van de zwaarste en meest toxische middelen op de markt. Misschien trenbolone?

mijn persoonlijke mening is dat je tren minimaal pas kan gebruiken bij je 3e kuur (orals niet meegerekend).

jij hebt het zeker eerder gedaan he :p
ik word vrij agressief in een kuur en dat word kuur na kuur minder daarom ben ik van mening dat je lichaam er goed aan moet wennen voordat je teveel van het goede binnen krijgt maaaar ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik nog nooit tren heb gebruikt

Gekke is wel dat ik van deca 10x zo aggressief ben dan van tren.

serieus?? valeriaan extra sterk moet je eens proberen, het nadeel eraan is dat het alleen de eerste 3 dagen werkt:rolleyes: maar ik heb elke dag een stripje bij me

serieus?? valeriaan extra sterk moet je eens proberen, het nadeel eraan is dat het alleen de eerste 3 dagen werkt:rolleyes: maar ik heb elke dag een stripje bij me

3 dagen on 3 dagen off?

Nee, ik heb nog steeds niemand op zijn bek geslagen, of uit de auto getrokken of over de kassa heen gesleurd aan der vlechtjes. Komt goed :engel:

Terug
Naar boven