MuscleMeat

Cut kuur: Test p-tren A-masteron p

Mhrarea

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Eerst ff woordje uitleg.. mijn stats zijn 1.75m 80kg 6%
Dit is mijn 3de "kuurtje"
Mijn coach houd de hoeveelheden as altijd zeer laag.
1ste kuur was -test e 250mg/ week (10 weken) met 6 weken winny. Hiermee won ik 7kg droge massa, waarvan 4-5kg behouden
2de kuur test e 250mg/week (10 weken) + 6 weken D-bol. ongeveer 6-7kg mee gewonnen, waarvan 4kg behouden.

Nu mijn volgende test p/tren a/masteron p
Terug laag gedosseerd dus :)
Week 1-3 o3d Test p 0,5ml/5omg -Tren A 0.6ml/45mg
week 4-6 o3d Test P 0.5ml/50mg -Tren A 0.6ml/45mg -Mast p 0.6ml/60mg
week 7-10 o3d test p 0.5ml/50mg -Mast p 0.6ml/60mg

Nakuur met clomid en pregnyl.

Ik weet meeste raden aan om de andere dag, maar mijn coach beweerd dus dat in de cut om de 3 dagen genoeg is. Tren word ook laag gehouden omdat het de eerste keer is en om te zien hoe ik er op reageer.

Laat maar weten wat jullie er van vinden of zouden aan veranderen.

Laatst bewerkt:
nakuur: pregnyl en clomid...............werkt elkaar tegen,domme coach is in de jaren 80 blijven hangen.

• Topic Starter Topic Starter
Coach zijn topjaren waren idd in de jaren 80.. Pregnyl heb ik nog nooit genomen. Dus zou het evengoed bij clomid alleen kunnen houden dan.
Wat denk je er voor de rest van!? niet TE laag gedoseerd?

Pregnyl stoort de LH/FSH uitstoot,omdat deze de LH mimict. Dat prikkelen van die uitstoot doe je dus weer met clomid,dus die combo is niet goed.

Tja wat is te laag,denk dat het zeker kan,maar zelf geen ervaring mee.
50mg test zal zeker eod fix zijn tov je eigen aanmaak.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn coach zegt dat de belachelijk hoge doseringen die de meeste nemen nutteloos zijn en vooral ongezond.. Het is juist de kunst met zo weinig mogelijk gear zoveel mogelijk gainen.
Heb de vorige goed gereageerd, dus hopelijk nu ook.

En ok thanx voor de info.. zal hem hier zeker is over aanspreken ;) iedereen kan wel nog bijleren zeker!?

Terug
Naar boven