MuscleMeat

Cut kuur Test/provi/var

Doffer

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Een maat van mij gaat dee kuur proberen, hij heeft momenteel 19% bf en hij wil diep gaan met een cut dieet. Nu wil hij dus deze kuur gaan doen.

Week 1 t/10 250mg test om de 5 dagen injecteren.
Week 1/10 25mg proviron
Week 1/5 50mg anavar.
Week 12/15 20 mg nolvadex of 1 cap arofixen.

Hij gaat een zeflde soort dieet volgen als wat ik heb gedaan tijdens het aftrainen.
Hoge carbs, low fat, en 2 gram eiwit per kg spiermassa. Ik zal hem aansporen om zich hier ook maar even aan te melden zo dat hij ook mee kan reageren en lezen.

Laatst bewerkt:
Cut dieet en high carbs?

• Topic Starter Topic Starter
ik zou de proviron starten als de var stopt. 25 mg moet voldoende zijn idd.

Wat zou de meerwaarde kunnen zijn van 50mg provi, en gewoon vanaf week 1/10. Het is een afgeleide van masteron geloof ik en ik denk persoonlijk dat er wat extra kracht in zit op 50mg.

Ik neem nu zelf 25 mg op 500mg test-e, voelt goed..!!!

Komt goeie, kuur is trouwens afgelopen maandag van starT gegaan, hij vIEl goed af de eerste 8 weken van zijn dieet en nu nog 10 weken boven op met dit kuurtje er bij. Ik heb hem maar wijs gemaakt dat hij eerst moet kijken hoe zijn dieet en training werkt, als dat na 8 weken nog goed ging dan mag hij er mee beginnen. Ik wilde namelijk niet dat hij zonder te weten of zijn voeding en training goed werkte ging kuren want dan doe je maar wat vind ik als je wel kuurt zonder dat je weet of je voeding schema en training schema ook zijn werk doet.

Terug
Naar boven